Oh god, die zijn zo erg….quote:
pcies, dat soort dingen antwoord ik ook neit meer hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh god, die zijn zo erg….
“Ja je lijkt me gewoon een leuke vrouw om mee te kletsen…heb je MSN?”
* Delete*
oe oe oequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
bahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Dat zuigt grote tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Happy hardcore.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
De brievenbus van maandag is traagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Lekker is datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Mwahhhhhhhquote:
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??
Hier helpen de melatoninepilletjes nog niet echt, maar een tabletje extra nemen vanav
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |