Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Mwahhhhhhhquote:
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??
Hier helpen de melatoninepilletjes nog niet echt, maar een tabletje extra nemen vanav
Ow, da's minderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.
Die heb ik ook ja, en die ga ik vanavond nodig hebben ook. Ben vanmorgen pas om 5 uur in slaap gevallen, dus ik heb wel tot 2 uur doorgeslapenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
kijken jullie wel goed naar die pilletjes?
want je hebt melatonine, en melatomatine
jaha, je pakt zo der verkeerde...
melatomatine is veel minder sterk dan melatonine.
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
IS ER EEN CADEAUTJE ONDERWEG!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharaanhoe vond je je cadeautje
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine fortequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
Oh, dat had ik graag eerder willen wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine forteMaar er staat wel op dat er melatonine in zit
Dat! En 25 mg slaapmutsje (ik heb overigens Melatomatine Extra...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine forteMaar er staat wel op dat er melatonine in zit
Ja, er staat bij de ingredienten inderdaad iets van tomaat... Kun jij kijken hoeveel mg melatonine er in die van jou zit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..
Haal je de melatonine wel bij de drogist of via de huisarts?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..
(0,1mg/tablet)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, er staat bij de ingredienten inderdaad iets van tomaat... Kun jij kijken hoeveel mg melatonine er in die van jou zit?
Heb vroeger ook inslaaptabletjes gehad van de huisarts. Die werkten eerst perfect! Maar later haast helemaal niet meer. Probleem was dat je wel minimaal 7 uur moest slapen met die tabletjes op, anders werd je nog brakker wakker dan wanneer je zonder tabletje 4 uur slaapt. Dus daar ben ik uiteindelijk maar gewoon mee gestopt.
drogist, gewoon die van sleepzzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haal je de melatonine wel bij de drogist of via de huisarts?
ga even op het doosje kijkenquote:
Ja, ik vind het ook nogal prijzigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef mirannie het volgende:
Godsamme! Dat doosje was nog aardig duur ook!! Dus dat is dan weer mooi zonde!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:59 schreef Holyme het volgende:
Evi heeft een baasjeOndanks een boel schattige knuffelige kittenconcurentie heeft ze het mooi al voor elkaar
Ja ben echt blijquote:
die heb ik op singlequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
Ah, kijk, dat is goed nieuws!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:59 schreef Holyme het volgende:
Evi heeft een baasjeOndanks een boel schattige knuffelige kittenconcurentie heeft ze het mooi al voor elkaar
verslag verslag verslag versl;ag verslagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef RenRen- het volgende:
Care to share?
Ik denk dat ik gekozen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |