Ik ga ook altijd uit van het goede, maar als ik het kut vind, kan dat best, net als dat jij sommige muziek niet kunt waarderen, ga ik van uit. Ik vond het kattengejank, met wat mmuziek eromheen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gelukkig niet zo negatief ingesteld, en ga uit van het goedeIk heb dan ook genoten van de goede muziek bij Iliana
Maar ik had leuke mensen om me heen toen ik daar naar luisterde, dat scheelt ook
ok, ik ben weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ga jij eens naar een ander topic![]()
dat hoeven we idd niet te zien
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.quote:
Neeeh, mijn cokeschepjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel staan, want ik hoefde niet op te passen![]()
en wiek dat ene nageltje eens kort, alle nagels gelijk staat veel mooier mevrouwtje
Eén of andere lurker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
Echt joh dat soort PM'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
\Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben.
Dus zou zomaar kunnen!
Denk het!quote:
Roze, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
Oh god, die zijn zo erg….quote:
pcies, dat soort dingen antwoord ik ook neit meer hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh god, die zijn zo erg….
“Ja je lijkt me gewoon een leuke vrouw om mee te kletsen…heb je MSN?”
* Delete*
oe oe oequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
bahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Dat zuigt grote tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Happy hardcore.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
De brievenbus van maandag is traagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Lekker is datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Mwahhhhhhhquote:
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??
Hier helpen de melatoninepilletjes nog niet echt, maar een tabletje extra nemen vanav
Ow, da's minderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.
Die heb ik ook ja, en die ga ik vanavond nodig hebben ook. Ben vanmorgen pas om 5 uur in slaap gevallen, dus ik heb wel tot 2 uur doorgeslapenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
kijken jullie wel goed naar die pilletjes?
want je hebt melatonine, en melatomatine
jaha, je pakt zo der verkeerde...
melatomatine is veel minder sterk dan melatonine.
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
IS ER EEN CADEAUTJE ONDERWEG!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharaanhoe vond je je cadeautje
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine fortequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
Oh, dat had ik graag eerder willen wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |