zeg ga jij eens naar een ander topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar tot ik eetfotos ga posten, dan gaat niet alleen het topic dood
Ik ga ook altijd uit van het goede, maar als ik het kut vind, kan dat best, net als dat jij sommige muziek niet kunt waarderen, ga ik van uit. Ik vond het kattengejank, met wat mmuziek eromheen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gelukkig niet zo negatief ingesteld, en ga uit van het goedeIk heb dan ook genoten van de goede muziek bij Iliana
Maar ik had leuke mensen om me heen toen ik daar naar luisterde, dat scheelt ook
ok, ik ben weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ga jij eens naar een ander topic![]()
dat hoeven we idd niet te zien
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.quote:
Neeeh, mijn cokeschepjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel staan, want ik hoefde niet op te passen![]()
en wiek dat ene nageltje eens kort, alle nagels gelijk staat veel mooier mevrouwtje
Eén of andere lurker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
Echt joh dat soort PM'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
\Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben.
Dus zou zomaar kunnen!
Denk het!quote:
Roze, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |