Oh dat ken ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef Mirjam het volgende:
aargh, ik kan niet stoppen om met mijn nagels onder mijn nagels te zitten, dus duimnagel onder m'n nagels duwen
het doet zeer, maar toch doe ik het..
mja, en dan ga je dus weer met die nagel duwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh dat ken ikAls je dan niks doet voelt 't heel de tijd of er iets onder je nagel zit, brrr.
Ja gets, daar word ik altijd een beetje naar van haha. Meestal werkt 't wel om iets totaal anders te gaan doen, of te weken onder de douche of tijdens de afwasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, en dan ga je dus weer met die nagel duwen![]()
En dank!! Het is gelukt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Oreo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Ipv sporten heb ik al een bonbon op
jamaar Elvis is ook gewoon tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dank!! Het is gelukt!
Nu kan ik ook al die Elvis opnames die Czo mooi vind omzetten zodat we die lekker boven in badje kunnen luisteren
en ja, diehard oldskoolpunkert als ik ben vind ik Elvis ook echt![]()
Ah fijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dank!! Het is gelukt!
Nu kan ik ook al die Elvis opnames die Czo mooi vind omzetten zodat we die lekker boven in badje kunnen luisteren
en ja, diehard oldskoolpunkert als ik ben vind ik Elvis ook echt![]()
Nee, een hele lekkere van de chocolaterie hier uit de buurt, die dingen zijn echt goddelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oreo?De volgende keer tijd van de maand denk ik dat ik zo'n berg maak, helemaal voor mij alleen
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar Elvis is ook gewoon tof
Snuggie hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook zit al met een fleecevest enzo aan
da's toch zo'n dekentje met mouwen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Holyme het volgende:
[..]
Snuggie hierDing gekregen, en ik woon er zo'n beetje in in de winter
En die is gaaf Puckz!
Zeg maar gerust deken, ding is langer dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's toch zo'n dekentje met mouwen?
haha, geweldigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Al draag ik 'm meestal andersom als kamerjasEn hij is groot genoeg om er samen onder te kunnen
Jaaaaaaaaaa omg ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:
[ afbeelding ]
Geen slecht ideequote:
www.large.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa omg ik ookwaar hebbie die vandaan
'dit is niet Ok' ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
Goffer, de ex van mijn beste vriendin is nogal een stalker en zit weer te spammen op mijn hyves
Hij zegt niets wat niet kan, maar dat is altijd het probleem.quote:
Zo te zien wel ja.. raar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
opi go goth is alweer van TD verdwenen?
Ik ook, na de vakantie samen met die CG Halloween collectiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bummer
ik wilde hem wel hebben, maar pas over een paar weken ofzo
ja, preciesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook, na de vakantie samen met die CG Halloween collectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |