Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar Elvis is ook gewoon tof
Snuggie hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook zit al met een fleecevest enzo aan
da's toch zo'n dekentje met mouwen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Holyme het volgende:
[..]
Snuggie hierDing gekregen, en ik woon er zo'n beetje in in de winter
En die is gaaf Puckz!
Zeg maar gerust deken, ding is langer dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's toch zo'n dekentje met mouwen?
haha, geweldigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Al draag ik 'm meestal andersom als kamerjasEn hij is groot genoeg om er samen onder te kunnen
Jaaaaaaaaaa omg ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:
[ afbeelding ]
Geen slecht ideequote:
www.large.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa omg ik ookwaar hebbie die vandaan
'dit is niet Ok' ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
Goffer, de ex van mijn beste vriendin is nogal een stalker en zit weer te spammen op mijn hyves
Hij zegt niets wat niet kan, maar dat is altijd het probleem.quote:
Zo te zien wel ja.. raar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
opi go goth is alweer van TD verdwenen?
Ik ook, na de vakantie samen met die CG Halloween collectiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bummer
ik wilde hem wel hebben, maar pas over een paar weken ofzo
ja, preciesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook, na de vakantie samen met die CG Halloween collectie.
Welkewelkewelke!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
wat bijna vol
walibi was vet ;D
edit: pakktejes binnen!!!
quote:
Godver hebben ze hem niet in m'n maatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is trouwens de Alice collectie:
http://www.large-online.n(...)h&tc=SEARCH&stat=yes
Dat gevoel ken ik!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi!
Ik ben nu al deaud en mag nog 4 dagen werken.
was met aragon suede ook en die was een paar weken later weer gewoon volop te krijgenquote:
Oh das wel raar ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb dekbedtextuur in mn nagellak.... dat ben ik niet gewend als ik David gebruik, maar Sally Hansen droogt zo te zien dus niet zo snel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |