nou...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van een beetje regen ga je niet dood!
Vrouwen!quote:
SCORE!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zegt meneer die de auto pakt 's ochtends naar zijn werk als het regent.
Goftedommequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zegt meneer die de auto pakt 's ochtends naar zijn werk als het regent.
Vooral dat eerste erger ik me dood aan. Doe je zo je best en dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Regen verpest je haar en make-up en natte spijkerbroeken op de fiets doen zeer!!
Doe dan ook geen make-up op. En je haar kan wel in een staart. en draag een rokjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Regen verpest je haar en make-up en natte spijkerbroeken op de fiets doen zeer!!
je kan niet zonder ons! 8)quote:
true, maar enkel omdat penis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan niet zonder ons! 8)
ho ho en de rest.quote:
Best hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan niet zonder ons! 8)
True, goed afgericht doen ze de afwas enzo ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ho ho en de rest.
Je gebruikt een man niet enkel voor z'n penor.
totdat het te lastig wordt, en dan is die aardige buurman toch verrekte handig!quote:
Deze kant is leuker!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goftedomme
Je zal eens aan mijn kant staan zeg.
ik kan kokenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef Holyme het volgende:
[..]
True, goed afgericht doen ze de afwas enzo ook
quote:
Kijk, dat begint al goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan koken![]()
dweilen![]()
...
meer ...
Ik heb heul geen aardige buurmanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
totdat het te lastig wordt, en dan is die aardige buurman toch verrekte handig!
oh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ho ho en de rest.
Je gebruikt een man niet enkel voor z'n penor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen aardige buurman![]()
Maar wel een stoer wijf en ik ben zelf ook niet vies van een klusje. Volgens mij is niks in dit huis geklust door mannen
Als jullie vrouwen weer eens een emo-moment hebben... Je vent is de eerste die het aan moet horen.quote:
Nope, geen baby... sorry Fiets.. Mijn leven kan idd beheurlijk manloos!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen de babby dan. ooit.
Hij is flink uitgedund de laatste maanden hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral dat eerste erger ik me dood aan. Doe je zo je best en dan.Ik zou jou make up stash eens een keer met eigen ogen willen zien.
Same hereeee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, geen baby... sorry Fiets.. Mijn leven kan idd beheurlijk manloos!
omg! een manloos-leven... Dat dit kan in nederland.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, geen baby... sorry Fiets.. Mijn leven kan idd beheurlijk manloos!
Ik had wel een goed adres geweten!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hij is flink uitgedund de laatste maanden hoor
[..]
Same hereeee!![]()
quote:
Het kan!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg! een manloos-leven... Dat dit kan in nederland.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk es waar ik op stuitte in mijn zoektocht naar de mp3 van Nina Hagen
[Fot SC] Waarin wij wachten op de wraak van het buitenkind
maar ik heb dus de mp3 nog steeds niet
ja daar staat ie wel, ,maar ik moet een MP3 hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh, en staat ie niet op youtube ofzo? Even daar vanaf halen?
heb je m op cd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja daar staat ie wel, ,maar ik moet een MP3 hebben
nee was dat maar waar!!quote:
oEH!! klikkerdieklik!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |