quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Die Smily erachter.......you're a mean, mean mama
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Yoni het volgende:
Goh wat gek![]()
Mijn collega's vinden mijn sex and the city ringtone ook niks. Dát snap ik nou weer niet
Haha, valt wel mee hoor, die van mij was nog veel gemeenerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]ik moet ophouden anders denken jullie allemaal rare dingen van me
Ik heb het de tune van Buffy the Vampire Slayer (MP3 ringtone)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goh wat gek![]()
Mijn collega's vinden mijn sex and the city ringtone ook niks. Dát snap ik nou weer niet
Een beetje gammele oplossing is gewoon dat stukje afspelen en opnemen met je telefoon, of MP3spelert.. zoietsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het de tune van Buffy the Vampire Slayer (MP3 ringtone)
maar eigenlijk wil ik een stuk uit een nummer van Nina Hagen (Auf 'm friedhof) waarin ze keihard zo'n horrorgil slaakt. Die is echt gaaf, maar ik weet geen programma waarmee ik dat stukje eruit kan knippen en opslaan als MP3
Omzetten naar WAV formaat, editten met wav-editor (stukjes knippen) en dan weer omzetten naar mp3 formaat. Beetje omslachtig, ik weet het maar zo heb ik mijn ringschreeuw ook gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
maar eigenlijk wil ik een stuk uit een nummer van Nina Hagen (Auf 'm friedhof) waarin ze keihard zo'n horrorgil slaakt. Die is echt gaaf, maar ik weet geen programma waarmee ik dat stukje eruit kan knippen en opslaan als MP3
google is your friendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ik thuis ben ga ik op jouw linkje klikken okee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
google is your friend
er van uit gaande dat je dat nummer als mp3 hebt.
Thnx P, zal eens lezen en kijken!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een UV-filterAltijd handig als bescherming idd. Ik heb het over ND-graduele filters. Dat zijn (als je Cokin neemt) grijsfilters die een stuk licht wegnemen van een gedeelte van de foto's.
Hier beschrijft een DPZ-er het best goedhttp://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=24936
Duidelijk geval van verkeerdom redeneren:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef Yoni het volgende:
Ik val zowat in slaap achter mijn buroGeloof dat ik toch iets eerder naar bed moet gaan vanavond dan 2 uur
Ja nou, dat ben ik gehéél met je eens, maar mijn baas nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Duidelijk geval van verkeerdom redeneren:
Je bent niet te laat gaan slapen maar je bent te broeg begonnen vanmorgen
Shake hands.....doe lekker met je meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef Yoni het volgende:
Ik val zowat in slaap achter mijn buroGeloof dat ik toch iets eerder naar bed moet gaan vanavond dan 2 uur
Ik verheug me ook erg op twee uur doorbrengen in 't OV straks.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik liep net mijn heerlijk air gecoolde kantoortje uit en kreeg de hitte als een natte handdoek in mijn gezicht geslagen. heb accuut koppijn
Kijk effe in S&G of Babes&Hunksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef WurM het volgende:
goeiemorgen. Wanadoo/Orange was aan t kloten, heb pas net weer internet...
Zijn er tussen gisteravond (wat een KUT avond/nacht trouwens) en nu ook nog leuke foto's van leuke meisjes langsgekomen?
Neeeeeeej die twee liter zweet doneer ik aan de schoonmakers van de NS. Het goede doel ben ik zelf: ga m'n lens ophalenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Je gaat 2 liter zweet doneren aan een goed doel?
Ze zullen er vast een goeie bestemming voor hebben.
Die smilie was er al. heb je helemaal voor niks geshoptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
Ik ben ook weer thuis. Net beetje geshopt.
Heb eindelijk een zonnebril
Dure smiley dan ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die smilie was er al. heb je helemaal voor niks geshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |