* pea4fun alle drollen uit de tuin vist, in zakje doet en opstuurt naar mauroquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kat. Fred.
En ik heb een kattenbak staan waar ie zijn behoefte op kan doen. Met de nadruk op kan!
Ik heb namelijk nog nooit de kattenbak hoeven te verschonen. En aangezien mijn tuin volledig betegeld is, doet ie het wel ergens anders
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun alle drollen uit de tuin vist, in zakje doet en opstuurt naar mauro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef Mauro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je denkt dat ik niet durf he?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
Da's een UV-filterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK Sorry P, begreep ik je verkeerd. Zag http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=10738 hier net 1 staan, maar weet niet of het wat is. Moet eigenlijk wat hebben ter bescherming van me dure lens.
Misschien dat je beter het zakje persoonlijk kunt komen brengen.quote:
quote:
Hij krijgt nooit post en dit is een verwoede pogingquote:
Ja zeg...dat is een pokke-eind rijden voor een zakje drollen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien dat je beter het zakje persoonlijk kunt komen brengen.
En als je het dan voor de deur neerlegt, steek het dan in de brand. Misschien ga ik er dan nog op staan stampen
Spuit 11 is ook weer wakkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef ableton het volgende:
ik denk dat jij het niet naar mauro op durft te sturen![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm... ik ga maar niet verder stoken, tis hooguit 10 minuten van zijn huis naar mijn...quote:
Kun je gelijk eens gezellig in Groningen gaan fotograferenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja zeg...dat is een pokke-eind rijden voor een zakje drollen hoor
Nog effe en binnekort is niet paars meer, maar houtskool zwart..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef ableton het volgende:
[..]
hmmm... ik ga maar niet verder stoken, tis hooguit 10 minuten van zijn huis naar mijn...ik heb een PAARSE woonboot! zo
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dit wordt een leuke actie
Als ze zand etc. in het bed van haar dochter durft te gooien, gaat dit ook wel goed komen
Nou daar heb je wel veel zakken houtskool voor nodig om hem helemaal zwart te 'schilderen', of bedoelde je dat nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog effe en binnekort is niet paars meer, maar houtskool zwart..![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft trouwens nog een staartje, het blijkt dat haar vriend de rommel heeft gemaakt, en nu heeft zij hem het bed laten verschonen
Ja bandfoto's maken voor WurM ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je gelijk eens gezellig in Groningen gaan fotograferen
Zolang jij maar vanaf de grond foto's maakt van de Martinitoren, als je erin klimt met die lensen van je gebeuren er ongelukkenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Hij krijgt nooit post en dit is een verwoede poging
Ik kan heel goed klimmen hoor, ben net nog bij de duifjes geklommenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef ableton het volgende:
[..]
Zolang jij maar vanaf de grond foto's maakt van de Martinitoren, als je erin klimt met die lensen van je gebeuren er ongelukken![]()
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheidingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Zie je wel, daarom reageerde ze zo koel en keek ze venijnig naar dr vriend...die is de lul, hihi
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheiding
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En die moeten vrijdag samen een weekendje centerparcs doen...allen met zijn twee...Oeh, ik voorzie een scheiding
Mijn collega's zijn ook niet zo blij met mijn ringtone.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daar
Blijft leuk collega's lastig vallen met dat irritante deuntje van Doe mij een toppertje en een breezer annanas als ringtone. Op de een of andere manier vinden ze het niet zo'n mooi nummer![]()
Goh wat gekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL of zooi aan zijn kant van het bed daar
Blijft leuk collega's lastig vallen met dat irritante deuntje van Doe mij een toppertje en een breezer annanas als ringtone. Op de een of andere manier vinden ze het niet zo'n mooi nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |