abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85426983
Meurning!
pi_85426984
IK BEN BOOS OP TD. JA.

Als iemand een OPI Unripened (fullsize) heeft besteld bij TD en hem toch niet zo vindt, mag ik hem dan aubaubaub overnemen? Ik had hem besteld maar hij was ineens N/A :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:25:19 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85427067
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, precies, ik ben altijd een beetje te laat, omdat de apotheker het dan net niet heeft als ik 2 weken van te voren wil gaan, om mijn buien voor te zijn, of de dokter is er niet :r Volgende maand misschien. :') Maar de prik is nog het minst erge.

Ja. Moeder natuur is niet eerlijk.
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuur :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85427104
Goeiemorgen c_/

Space wat is er met je tong dan? Piercing ofzo?

Kreeg net mailtje van een oudcollega, ze houdt me een beetje op de hoogte over Evi. T arme ding heeft een mep in d'r oog gehad en moet nu zalf, wat ze dus heul niet leuk vindt ;( Ik zie d'r reactie helemaal voor me :')
pi_85427108
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik omzeil moeder natuur :+
pi_85427109
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanval :+?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85427152
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen c_/

Space wat is er met je tong dan? Piercing ofzo?

Kreeg net mailtje van een oudcollega, ze houdt me een beetje op de hoogte over Evi. T arme ding heeft een mep in d'r oog gehad en moet nu zalf, wat ze dus heul niet leuk vindt ;( Ik zie d'r reactie helemaal voor me :')
Ja ;(
  PR/Manusje van alles woensdag 18 augustus 2010 @ 10:29:34 #33
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85427188
Wat ben ik blij dat ik niet ongesteld kan worden zeg _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_85427189
Dat duurde bij mij een week ofzo, pudding! En soep! (maar pudding met bessensaus was niet leuk :X)
Hopelijk heelt 't bij jou sneller, en sterkte! :)
pi_85427232
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Holyme het volgende:
Dat duurde bij mij een week ofzo, pudding! En soep! (maar pudding met bessensaus was niet leuk :X)
Hopelijk heelt 't bij jou sneller, en sterkte! :)
Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.
Moet toch eten, dus scheur een broodje in kleine stukjes en kauw met mn mond open, wie wil er met mij uit eten nu? :D :P
pi_85427235
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja ;(
Niet aanstellen dan, je hebt er zelf voor gekozen :P. TIP: geen spaghetti eten tot je een korter staafje hebt. Als zo'n sliert half eromheen gedraaid zit en je slikt dan, stik je in een sliert die niet loslaat.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85427251
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.
Moet toch eten, dus scheur een broodje in kleine stukjes en kauw met mn mond open, wie wil er met mij uit eten nu? :D :P
Met je mond open eten helpt wel 8-) :+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:34:07 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85427302
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanval :+?
jamaar chocolade is yummie, dat vind ik niet erg :Y)

whehehe ik moet een uitnodiging maken voor het verjaardagsfeestje van de kids van mijn baas...wat een takenpakket heb ik toch :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85427330
Ik had geen problemen met slikken, was alleen dik en pijnlijk met vast voedsel.
pi_85427397
Ik heb m zo ver mogelijk naar achter laten zetten dus daar zal het wel aan liggen denk ik
  PR/Manusje van alles woensdag 18 augustus 2010 @ 10:38:56 #41
Toezicht is gezond!
pi_85427426
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m zo ver mogelijk naar achter laten zetten dus daar zal het wel aan liggen denk ik
Waarom dat? :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_85427446
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waarom dat? :o
Zodat hij niet tegen je tanden aan tikt ;)
  PR/Manusje van alles woensdag 18 augustus 2010 @ 10:41:08 #43
Toezicht is gezond!
pi_85427482
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Zodat hij niet tegen je tanden aan tikt ;)
Oja. Logisch :9
pi_85427528
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja ;(
Ik heb 'm de dag voor lowlands laten zetten...ooit een eeuw geleden... beet meteen een stuk van mn kies en daarna nergens last van gehad!
( totdat ik 'm afgelopen februari vergeten ben weer in te doen na een operatie... Nu is t gat dicht hahaha)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85427551
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier :@
pi_85427574
* SpaceInvaders heeft een half broodje weggegooit en gaat toch maar soep eten :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:45:07 #47
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85427589
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke? die van Alice of die hierboven? :o
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjes
Knoei
pi_85427591
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier :@
Volgens mij heb ik dat verdrongen... :X
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85427592
Bij mij zit ie heel ver naar voren en scheef, hij zou net voor je tongriempje moeten zitten maar die is bij mij erg kort (of ver naar voren, hoe je 't ook bekijkt). Was dus even een gedoe of ie wel gezet kon worden, en is dus bewust scheef gezet (aan de onderkant). Speel er onbewust wel veel mee, maar deed ik vroeger ook met m'n lippiercing, dus wist al wat voor schade dat zou geven :P
Enigste wat ik wel vervelend vind is als ik er per ongeluk op bijt tijdens het eten, voelt niet zo leuk aan m'n tanden :N
pi_85427600
Oh, gisteren probeerde ik gevulde courgette te eten wat vet lekker was, maar lukte niet :') Toen maar overgestapt op geprakte aardbei slurpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')