Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies, ik ben altijd een beetje te laat, omdat de apotheker het dan net niet heeft als ik 2 weken van te voren wil gaan, om mijn buien voor te zijn, of de dokter is er nietVolgende maand misschien.
Maar de prik is nog het minst erge.
Ja. Moeder natuur is niet eerlijk.
Ik omzeil moeder natuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuur
Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanvalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuur
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Space wat is er met je tong dan? Piercing ofzo?
Kreeg net mailtje van een oudcollega, ze houdt me een beetje op de hoogte over Evi. T arme ding heeft een mep in d'r oog gehad en moet nu zalf, wat ze dus heul niet leuk vindtIk zie d'r reactie helemaal voor me
Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Holyme het volgende:
Dat duurde bij mij een week ofzo, pudding! En soep! (maar pudding met bessensaus was niet leuk)
Hopelijk heelt 't bij jou sneller, en sterkte!
Niet aanstellen dan, je hebt er zelf voor gekozenquote:
Met je mond open eten helpt welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.
Moet toch eten, dus scheur een broodje in kleine stukjes en kauw met mn mond open, wie wil er met mij uit eten nu?![]()
jamaar chocolade is yummie, dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanval?
Waarom dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m zo ver mogelijk naar achter laten zetten dus daar zal het wel aan liggen denk ik
Oja. Logischquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zodat hij niet tegen je tanden aan tikt
Ik heb 'm de dag voor lowlands laten zetten...ooit een eeuw geleden... beet meteen een stuk van mn kies en daarna nergens last van gehad!quote:
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke? die van Alice of die hierboven?
Volgens mij heb ik dat verdrongen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |