Waarom dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m zo ver mogelijk naar achter laten zetten dus daar zal het wel aan liggen denk ik
Oja. Logischquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zodat hij niet tegen je tanden aan tikt
Ik heb 'm de dag voor lowlands laten zetten...ooit een eeuw geleden... beet meteen een stuk van mn kies en daarna nergens last van gehad!quote:
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke? die van Alice of die hierboven?
Volgens mij heb ik dat verdrongen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier
Ieh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier
Mja ik verwacht idd wel iets dunnigs qua stof. Over de pasvorm maak ik me niet zoveel zorgen, ik wil toch nog een paar kilootjes kwijt (zomer-BBQ-bierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjes
LOL het was niet horror met zetten maar daarnaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik ben héél snel over het verhaal van Delta gescrolled want ik wil er ook 1 laten zetten, dus sluit ik me af voor de horrorverhalen
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik negeer Delta's verhaal.Vindt ze vast niet erg.
T lag niet aan mn gewichtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja ik verwacht idd wel iets dunnigs qua stof. Over de pasvorm maak ik me niet zoveel zorgen, ik wil toch nog een paar kilootjes kwijt (zomer-BBQ-bier)en dan zit ie vast heel mooi.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
T lag niet aan mn gewichtik ben vrij lang (vooral mn benen).. door een longshirt worden mn benen nog langer en lijkt mn middendeel super proppig, alsof de verhoudingen niet meer kloppen
Dit valt reuze mee vergeleken met de rest hier!quote:
Dan nog!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit valt reuze mee vergeleken met de rest hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |