Ik ga pas vrijdag die kant op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:23 schreef guitarist het volgende:
Lowlandsgangers, komen jullie ook op de FOK!meet? Donderdag avond 23:59 bij de 24uurs tent!
ik ben hem nog aan het oefenen, en heb geen camera om hem op te nemen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
Jullie kunnen KaMo een kneus vinden maar hij heeft wel als bijna enige tetris opgenomen....
(ik ken hem nog steeds als KankerMongool. zo werd 'ie vroeger in ONZ genoemd.)
het zal toch wel gaan klinken, en grappig zijn om te zien, denk ik zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een losse voortrap, mij 19" digitech ding is nu alleen nog voor de effecten. Nu is het wat eenvoudiger om tussentijds de geluiden aan te passen, qua levels enzo. Hoef je niet meer allerlei menu's door etc.
Dat is de theorie, in de praktijk gaat het er waarschijnlijk op neerkomen dat ik hem dadelijk op een festival in Rotterdam voor het eerst ga proberen en dat ik er dan niks van snapMet bijpassend geluid uiteraard...
dagdienst, helaas...quote:
nice! erg leuk om te doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:56 schreef guitarist het volgende:
Ondertussen druk aan het video editten....
[ afbeelding ]
Er staat een nieuwe Squier telecaster te koop bij Kick Music voor 249 euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
net even op marktplaats op wat telecasters geboden, ook op een squier silver series en een japanse fender... ben benieuwd! silver series zou tof zijn, heb er ook een strat van en is een enorm lekker gitaartje, vooral voor het geld
ben benieuwd wat eruit komt
Pas op! Zometeen zit je er nog aan vast ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, misschien toch nog een lead voor kaartjes voor die vriendin van me. Ze zei eerder dat als ik haar kan helpen krijg ik een zoen van haar, maar inmiddels kan ze zowat met me trouwen als me dit lukt. Sheesh
.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pas op! Zometeen zit je er nog aan vast ook
Ik bén tof! Als je em voor rond die prijzen kan krijgen, dan ben je een lucky man hoor! De mijne heb ik enige jaren geleden verkocht voor rond de 350 en die had aardig wat playwear, mn op de hals!quote:
quote:
je hebt PM!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben ze gaan sparen, zoveel krijg ik er aangeboden!
[..]
Ik bén tof! Als je em voor rond die prijzen kan krijgen, dan ben je een lucky man hoor! De mijne heb ik enige jaren geleden verkocht voor rond de 350 en die had aardig wat playwear, mn op de hals!
Zit dat op de Ether in de randstad?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag tussen kwart voor twee en twee uur komen we met 'Se Komme Foar My' op Omrop Fryslân Radio!
Wereldwijd via de websitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit dat op de Ether in de randstad?
Doet het niet op mijn autoradio...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wereldwijd via www.omropfryslan.nl
Dan rij je naar Friesland en stem je af op FM 92.20quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet het niet op mijn autoradio...
Is toch om de hoek!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan rij je naar Friesland en stem je af op FM 92.20
Dieselquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is toch om de hoek!
Man, ik rij al veel te veel, ik ga door de 20k heen dit jaar. Toch maar eens gaan rekenen of diesel of gas interessant wordt!
Diesel natuurlijk. Gas is om op te koken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is toch om de hoek!
Man, ik rij al veel te veel, ik ga door de 20k heen dit jaar. Toch maar eens gaan rekenen of diesel of gas interessant wordt!
Maarja, als je er ook een tankpas bij krijgt zou het mij kunnen jeukenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Diesel natuurlijk. Gas is om op te koken.
Ik heb als 'nieuwe' leasebak eentje op benzine gekregen. Lekker handig met ruim 45k per jaar.
Omslagpunt voor diesel schijnt toch wel hoger te liggen dan ik dacht, eerder richting de 25k dan de 15k.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diesel
Ik heb dit jaar tot aan nu toe al 17k gereden
nou, ik heb laatst een ritje gedaan in een klassieke Mercedes op GAS en dat was toch wel erg fijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
maar moet je dan zelf betalen? ik meende dat bij de meeste bedrijven er dan ook zo'n benzinepas bij zat...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb als 'nieuwe' leasebak eentje op benzine gekregen. Lekker handig met ruim 45k per jaar.
Ja, alles rijd beter dan zo'n Fiatje natuurlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omslagpunt voor diesel schijnt toch wel hoger te liggen dan ik dacht, eerder richting de 25k dan de 15k.
[..]
nou, ik heb laatst een ritje gedaan in een klassieke Mercedes op GAS en dat was toch wel erg fijn!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, alles rijd beter dan zo'n Fiatje natuurlijk
en dat terwijl ze ook weer niet als zo betrouwbaar bekend staan. Met auto's moet je ook een beetje geluk hebben...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
hier ook een fiat rijder, brava welteverstaan en rijd al 6 jaar zonder enige problemen, de auto is inmiddels 13 jaar oud .
Golf 1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Was een grapje
En nee, ik weiger uit principe om in alles kleiner dan een Golf 1 te rijden.
ben er nog altijd zeer tevreden over, ik werd door m'n broer gewaarschuwd dat fiat probleem auto's waren, ik heb nu al 6 jaar mijn brava en hij is aan z'n 3e auto bezig wegens gebreken, hij heeft een golf, een tigra en een corsa gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
en dat terwijl ze ook weer niet als zo betrouwbaar bekend staan. Met auto's moet je ook een beetje geluk hebben...
Die Punto van mij eigenlijk ook al 12 jaar probleemloos, tsja, vorig jaar de koppakking dat was ff slikken...
Tankpas zit er uiteraard bij maar een diesel rijdt zo veel rustiger.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, als je er ook een tankpas bij krijgt zou het mij kunnen jeuken
Wat rij je nu?
Ach, ik speel slechter dan Braddie (ja, zo erg) en ik heb teveel gitaren. En ik heb er lol aan. Ik leer ook op een oude fiets, een Gretsch uit '67quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, Ik had eerst ook een beetje GAS gevoel, maar gelukkig heb ik me dat af kunnen praten, want ik wil het eerst een beetje beter kunnen, ik zie er geen voordeel in om een goede, dure gitaar te kopen terwijl ik alleen rotzooi kan produceren.
beetje het "het op een oude fiets leren" gevoel...
Opel = gebreken standaard.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ben er nog altijd zeer tevreden over, ik werd door m'n broer gewaarschuwd dat fiat probleem auto's waren, ik heb nu al 6 jaar mijn brava en hij is aan z'n 3e auto bezig wegens gebreken, hij heeft een golf, een tigra en een corsa gehad
Ooit komt er eentjequote:
In mijn Punto passen koffer PRECIES! Alsof ie ervoor gemaakt is!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nu een polo. Binnenkort eens testen of mijn gitaarkoffers daar een beetje fatsoenlijk in passen.Ik vrees het ergste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tankpas zit er uiteraard bij maar een diesel rijdt zo veel rustiger.
Ik heb nu een polo. Binnenkort eens testen of mijn gitaarkoffers daar een beetje fatsoenlijk in passen.Ik vrees het ergste.
M'n volgende auto wordt in ieder geval groter dan mijn huidige brava, terwijl de brava niet klein is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opel = gebreken standaard.
Gewoon weer VW gaan rijden
[..]
Ooit komt er eentje
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In mijn Punto passen koffer PRECIES! Alsof ie ervoor gemaakt is!De koffers vor mijn LP en Ibanez pasten net achter in mijn 207, die voor mijn tele en explorer moesten al op de achterbank. En een polo is behoorlijk kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In mijn Punto passen koffer PRECIES! Alsof ie ervoor gemaakt is!Niet gemaakt voor echte gitaren dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Was het maar een nieuwe polo. Deze is zo'n 2 jaar oud en dus nog het oude model.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Een nieuwe Polo? Dat zijn best leuke auto's
Geef je hem aan mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het maar een nieuwe polo. Deze is zo'n 2 jaar oud en dus nog het oude model.
Ik merk aan mezelf dat ik onderweg steeds vaker naar mooie bomen aan het zoeken ben waar ik hem om heen kan vouwen.
quote:
Dan staat hij bij jou dus alleen maar in je achtertuin te roesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Was een grapje
En nee, ik weiger uit principe om in alles kleiner dan een Golf 1 te rijden.
Nee...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet gemaakt voor echte gitaren dus
Kan de faam er straks mooi in rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Dan staat hij bij jou dus alleen maar in je achtertuin te roesten.
De Golf 1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef JX het volgende:
Ah, een gitaristen topicMag ik even om advies vragen?
Ik ben bezig met een cadeautje voor een vriend en heb de keuze uit de volgende opties:
Zwarte Kramer 7-string met Floyd trem
Groene Washburn WG-587V 7-string met Floyd Rose trem
De Kramer heeft mijn voorkeur, want minder ver weg. Maar welke is technisch gezien beter?
Thx
Dat is technisch gezien inderdaad de beste oplossing!quote:
Ga eens kijken op www.lordofthestrings.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:15 schreef wimjongil het volgende:
Heeft iemand een antwoord op mijn onbeantwoorde vraag uit het vorige topique? Om jullie de moeite te besparen om hem op te zoeken zal ik hem opnieuw stellen: waar kun je snaren voor een klassieke gitaar in grotere hoeveelheden kopen zodat je korting krijgt (vanwege de hoeveelheid)?
Ik zou zelf zeggen, de Washburn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef JX het volgende:
Ah, een gitaristen topicMag ik even om advies vragen?
Ik ben bezig met een cadeautje voor een vriend en heb de keuze uit de volgende opties:
Zwarte Kramer 7-string met Floyd trem
Groene Washburn WG-587V 7-string met Floyd Rose trem
De Kramer heeft mijn voorkeur, want minder ver weg. Maar welke is technisch gezien beter?
Thx
Zullen we onze Polo's tegen elkaar laten rijden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het maar een nieuwe polo. Deze is zo'n 2 jaar oud en dus nog het oude model.
Ik merk aan mezelf dat ik onderweg steeds vaker naar mooie bomen aan het zoeken ben waar ik hem om heen kan vouwen.
Da's een flinke mensuur!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Braddie het volgende:
OMG!.
Ik heb op een 65" precision bass gespeeld(de echte John Deacon bass)
Birds Eye Maple. Godverdomme, wat klinkt en speelt dat ding heeeeerlijk!
En hoeveel verschillende C's heb je al op je fretboard ontdekt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef Lienzz het volgende:
bezig met de noten op het fingerboard, beginnend met de C op elke snaar te spelen van boven naar onder en weer naar boven.
Gaat nog wel even duren voordat ik ze allemaal ken
nou ik volg die lessen op internet, en daarmee ben ik nu aan het oefenen:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoeveel verschillende C's heb je al op je fretboard ontdekt?.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Ik wilde net "Waar is Braddie eigenlijk?" posten
Heb je er geen opname van?
Ik zei niet voor niks verschillendequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Lienzz het volgende:
[..]
nou ik volg die lessen op internet, en daarmee ben ik nu aan het oefenen:
lage E snaar, 8e fret
A snaar. 3e fret
D snaar, 10e fret
G snaar, 5e fret
B snaar, 1e fret
hoge E snaar, 8e fret
teminste zo even uit mijn hoofd, kan dat er fouten in zitten... zeg het me dan aub...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is zeker een baas met een 65 inch mensuur!
echt....damn
Maar daar heb je toch geen korting als je meerdere setjes bestelt? iig kon ik dat zo 123 niet vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga eens kijken op www.lordofthestrings.nl
'65 danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef Braddie het volgende:
ooh LOL!!!.
"65
niet 65"
Het is een 65er precision bass, dat bedoelde ik te zeggen!
Thxquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen, de Washburn!
alleen met echte voIPquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef JX het volgende:
[..]
ThxIk denk ook dat het de Washburn gaat worden, aangezien die vriend daar eerder goede ervaringen mee had. En Dimebag Darrel
Maar hij heeft nog nooit een Kramer in handen gehad, en ik ook niet, dus vandaar.. En de Kramer heeft wel de looks
Nou...quote:
Misschien zit Braddie achter de knoppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Only 1 spot leftquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Nog 2 dus...quote:
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien zit Braddie achter de knoppen
geen QoS, is het via een kabelaar (UPC/Zuigo)? zo ja, moeten zij zorgen dat je modem de juiste config heeft voor bellen, andere providers: geen idee...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Jij hebt ook geen QoS he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef Aresdreams het volgende:
hey, hij heeft internet, en dus google
Que?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Libelah het volgende:
[..]
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddie
Dan wordt het tijd om telfrot te bellen om te vragen waar het fout gaat, schijnbaar dat er ergens met de markering van de pakketten mogelijk iets fout gaat (het aangeven aan de pakketten welke prioriteit ze hebben) en het kan dus zijn dat het buitenshuis fout gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef Libelah het volgende:
In de modeminstellingen heeft de telefoonverbinding de hoogste prioriteit gekregen ja.
Verbinding is van Telfort...
Beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef Aresdreams het volgende:
klopt, heb alleen maar internet, en geen telefonie, dus nog geen noodzaak voor gevonden
maar in short, en hopelijk niet al te technisch het volgende wat er gebeurt: je hebt x bandbreedte, pc op internet, lekker pijpje vol stoppen, je wilt bellen, en die pakketjes moeten over het zelfde volle pijpje heen, en dat past niet, Quality of service zou er voor moeten zorgen dat je spraak pakketjes voorhang krijgen op de rest van de pakketten, waardoor je alles goed hoort, gaat daar iets fout in, krijg je hakkelende gesprekken en is het dus niet om aan te horen.
normaal bij voIP thuis zorgt de provider ervoor dat dit goed gaat.
zo een beetje beter witch?
kwijlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Pics ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, het is die vriendin van me nog gelukt om vanavond een kaartje voor Lowlands te krijgen.
Van dat wijf lulquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk zoals al die andere kaartjes.
ik kan het wel, met een beetje moeitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beter
[/service managermodus]
*uhum* topictitel!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JPP3IL7QXJXN.mp3
Het C-lebrity intro op de Crafter!.
Dit is niet om julie te plagen, dit is het laatste wat ik post in deze thread, maar ik vind deze wel goed gelukt.
Hij is niet vals, klinkt goed in de maat, en is gemultitracked.
Echt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*uhum* topictitel!.
Edit: klinkt als het refrein van 'Back in control' van Sabaton.
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Dat dus!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooi
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)quote:
nieuwe cd van hun is trouwens enorm lekker..!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef TeleluvR het volgende:
Dit blijft trouwens uitermate top tele-geluid!
Hoe je die bijgeluiden mooi kunt gebruiken in een nummer, niet normaal!
En loopt niet constant om complimentjes te vissen over hoe 'goed' die wel niet is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
ho ho... er is maar één Tenacious D...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Veel plezier ginderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Volgens mij 24 blikjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbed!
Straks boodschappen doen nog, hoeveel bier mocht je meenemen eignelijk ?
Sleep is for the weak...?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
en gaat de gitaar ook mee? en de wiet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippie
No offense Brian
Op mijn leeftijd heb ik mijn slaap echt wel nodig. Ik ben ten slotte geen 16 meerquote:
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.
Ik speel ook wel eens wat rustige dingetjes, maar toch.
En het is misschien niet meer de echte Queen maar 2 van de 4( later 3 van de 5) leden doen nog mee, en het QPR album zit nog vol met elementen van de oude Queen.
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...quote:
Inderdaad, of hoe dronken, stoned of weet ik het ze wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...
Heb je zo'n LS100Q?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
+ mijn gitaar.. in mn first post
[ afbeelding ]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring manquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben echt al heel lang niet meer naar een festival geweest, omdat er meestal te weinig leuke bands komen
Inderdaad, de rit er naar toe is vaak al de moeite waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring man
FreddY?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.
Zeker zonder zo'n karakteristiek iemand als Mercury zou je Queen eigenlijk nooit meer op mogen starten.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
...dit is het laatste wat ik post in deze thread...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
FreddY?
Freddie was inderdaad het herkenbare met de band, samen met Brian May en Roger Taylor EN John Deacon(ooit naar Millionaire waltz geluisterd?) dat baswerk is echt GENIAAL!.
Roger Taylor had een zeer gave techniek, en Brian, naja...
is gewoon een gitaar god!
[Homer Simpson] Hmmmmmmmm, Tokaaai [/Homer Simpson]quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
deze is gewoon een must om naar te luisteren voor een gitarist .. die sound is gewoon zooo lekker
[ afbeelding ]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.
Mwa.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.
John is de enige die dat heel erg goed begrepen heeft.
Ik ga tot maandag geen gitaar meer aanraken. Eerst wil ik geïnspireerd raken door Charlie Christian en Wes Montgomeryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
deze week nog maar 1 keer gitaar aangeraakt![]()
kut werk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het helemaal zat!!!.
Vriend van me probeerde mijn craftertje in de brand te steken/te beschadigen.
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:21 schreef Lienzz het volgende:
ik weet niet of ik het verhaal moet geloven, want ik kan me niet voorstellen dat iemand voor de grap eigendom van vrienden gaat beschadigen...
Maar voor de kans dat het wel waar is, niet meer met die gast omgaan
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.
Braddie, je hebt waardeloze vrienden. Als het alleen diegene is; loos um.
Relic hem dan in zijn geheelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.
Ontopic:
Met de gitaar gaat het verder goed, hij is niet beschadigd(klein stukje verf is er af)
Ibanez LP'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Relic hem dan in zijn geheel
Trouwens, ik zit weer serieus te overwegen een hollow bodied gitaar aan te schaffen, ik ben verliefd geworden op het jazz geluid
Dat zou betekenen dat ik mijn Ibanez Les Paul zou verkopen, daar een hollow body voor kopen en dan heb ik nog een SSS Strat voor het andere werk, die ik eventueel kan ombouwen tot HSS als ik wat hardere stijlen wil spelen. Die gitaar moet overigens wel een flinke afstelbeurt krijgen.
Mja misschien is het een opwelling dus ik laat t nog even wachten
ja, waar is KLB heen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Dit keer kan je er geen eens een topic over openen in KLB, doe maar GC of ONZ oke?
En dat terwijl je em verkocht hebt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:19 schreef The_Dean het volgende:
De eerste die mijn gitaar in de fik wil steken gaat gestrekt de deur uit.
Braddie: Ooit gehoord van de term: soort zoekt soort? Als ik zo je topics en reacties hier doorlees ben je een behoorlijke basket case en verbaast het me niks dat je vrienden dat ook zijn.
Daarnaast... als ik die soundclips van je hier beluister geef ik die vriend groot gelijk om lekker de stekker eruit te trekken.
Of hij heeft gewoon 0 people-skills...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:19 schreef The_Dean het volgende:
De eerste die mijn gitaar in de fik wil steken gaat gestrekt de deur uit.
Braddie: Ooit gehoord van de term: soort zoekt soort? Als ik zo je topics en reacties hier doorlees ben je een behoorlijke basket case en verbaast het me niks dat je vrienden dat ook zijn.
Daarnaast... als ik die soundclips van je hier beluister geef ik die vriend groot gelijk om lekker de stekker eruit te trekken.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, telecaster erbij
[ afbeelding ]
silver series, zelfde hals als me strat van dezelfde serie, klinkt en speelt als een tietje. alleen moet ff de electronica nakijken want het neck element werkt niet meer
Mooi hoor, een soort Telecaster-versie en een wat goedkopere versie van Gilmour's zwarte stratquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, telecaster erbij
[ afbeelding ]
silver series, zelfde hals als me strat van dezelfde serie, klinkt en speelt als een tietje. alleen moet ff de electronica nakijken want het neck element werkt niet meer
Iemand nog suggesties?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben nu bezig met die leuke nummertje:
En nou lukt het redelijk maar ik probeer dat geluid eruit te krijgen wat je daar hoort.
Heeft iemand tips hoe ik dit zoveel mogelijk kan bereiken? Ik weet dat het moeilijk is maar probeer toch maar. Ik heb een versterker met redelijk wat mogelijkheden (Marshall VS265 valvestate). Dus welke gitaarelementen kiezen, welk kanaal, bass, middle, high, gain etc. etc.
Alvast bedankt
Ik heb die gast gewaarschuwd, heb hem een tik verkocht, thats it.quote:
Zolang hij maar niet op z'n 10 cent kwijlt, want dan glibbert 'ie uit je handen als je de god himself na gaat doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef -Menn0- het volgende:
Goed gedaan jongen! Ga nu maar weer in de hoek zitten kwijlen op je Queen kleurplaat!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef -Menn0- het volgende:
Goed gedaan jongen! Ga nu maar weer in de hoek zitten kwijlen op je Queen kleurplaat!
Doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet er maar een bandje bij nemen denk ik. Heb echt hele lekkere sounds ermme gemaakt, maar gisteren met oefenen paste het niet echt bij het bandgeluid
Dit weekend maar eens verder gaan zoeken, beetje aanpassen enzo.
Ik zou ook wel 2 bands willenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet er maar een bandje bij nemen denk ik. Heb echt hele lekkere sounds ermme gemaakt, maar gisteren met oefenen paste het niet echt bij het bandgeluid
Dit weekend maar eens verder gaan zoeken, beetje aanpassen enzo.
ik ben zeer bekwaam met de bekkensquote:
Toy Story 3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ben zeer bekwaam met de bekkens
[ afbeelding ]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Gister in Delft op de Beestenmarkt stond er een tent met drumkit en backline, een heel stel stoelen met publiek in redelijk mutserig cocktail attire met een kerel in een lichtblauw pak ervoor die aan het vertellen was dat hij verslaafd was en dit toe gaf en de enige weg om je redden is de weg van Je....en toen zijn we hard doorgelopen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Of Coldplay!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoi.
Jij hebt een kutmuzieksmaak.
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Pagequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Leuk is dat ehquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom maken ze die electronica nou zo dat wanneer je 1 draadje er aan soldeert je niet meer erbij kunt om de andere te solderen, in welke volgorde je het ook doet?.
.
Ruk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef tony_clifton- het volgende:
Even een filosofische vraag; hoe zou een Telecaster klinken met de humbucker van een 5- snarige Stingray?
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Page
Op Youtube staat de deleted scene waar ze Seven Nation Army spelen. Page en White staan de hele tijd een beetje bij elkaar en praten wat, Edge staat er een beetje bij te spelen. Ze hadden beter iemand anders kunnen kiezen vind ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:05 schreef Libelah het volgende:
Of hem gewoon weg laten. Zou niet zo goed weten wie voor hem in de plaats zou moeten komen...
Nee!quote:
Ja, ik wist niet wie ze was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef Cynic het volgende:
Oh wacht, die zat in de musical lees ik net...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, dat wordt dus weer naar Dean.
Actieve electronica en ik combineren echt niet.
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg alle onderdelen van mijn rack nog niet samen aan de praat. Ik geloof dat ik zowaar kabeltjes tekort kom.
Ik had in ieder geval afgelopen donderdag mijn delay verkeerdom aangesloten. Dat geeft ook wel een bijzonder effect...
Nee, dan wordt de delay steeds harder. Kon wel hele gave beats maken, dat wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Dat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.
dat is 50% mijn mening en de andere 50% gaat tegen de mening van de regisseur van de originele film in. waardoor we weer op 100% mijn mening komen maar waar we wel wat aan hebben IPV dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef Libelah het volgende:
En in hoeverre is dat een objectieve constatering in plaats van een mening?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:28 schreef guitarist het volgende:
Even in de tent topc bijgelezeb!!!!!
Ik heb tegenover de vaste ligplaats van de succes gewoond in Kampen. Was elke week wel een keer feest!
ik zag ze vorige week ook op haldern, goede band, vooral live. (al doen ze ieder optreden precies hetzelfde, maar toch)quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:45 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is triggerfinger toch tof live, en kut op CD
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijmischien een paul gilbert ofzo. die mensen hebben als individu al 100X meer persoonlijkheid dan white and 'het hoekje' bij elkaar.
En leuk stukje over die riff van Elevation hoe hij dat eigenlijk speelt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Zijn sound is te definiëren als Boss, Digitech en Electro-Harmonix.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
Put her shrimp on the barby and show the sheila who's boss, crikey!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef Lienzz het volgende:
mijn buurvrouw heeft als hobby didgeridoo te spelen op zondagochtend...
[ afbeelding ]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef blckbb het volgende:
zijn er hier soms ook liefhebbers van Jazzgitaarmuziek?
Goed genoeg, voor mij trouwens ook hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...
Ja, Metallica ook. En?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
maar dat is zijn sound dan toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja en als ik dat zou hebben, dan zou ik klinken als The Edge...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan toch niet relaxed zijn, die gast moet precies op het juiste moment de distortion d'r in knallen en weer uit zettenquote:
Verplichte euthanasie! Ik blijf het aanraden vanavondquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik word een beetje droevig van het feit dat er dit soort mensen op deze planeet rondlopen
Wes Montgomery is echt een van mijn gitaaridolen ook al ken ik hem pas 5 dagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Laten we niet zo vitten op elkaar maar positief zijn!![]()
Leuk nummer trouwens blckbb!![]()
Klopt, ik heb het ook over de toekomst he en als ik het kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
Het beste is goed oefenen, het zit in de vingers, tenslotte!
Wat kan wel maar reken je niet opquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Naast oefenen is het ook afstand nemen.
Proberen te luisteren zoals een niet muzikaal persoon doet.
En veel heel veel teleurstellingen verwerken![]()
Het kan wel hoorreken er alleen niet op
![]()
Succes hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat kan wel maar reken je niet op
Gaat mijn post daarover danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |