Ik zou ook wel 2 bands willenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet er maar een bandje bij nemen denk ik. Heb echt hele lekkere sounds ermme gemaakt, maar gisteren met oefenen paste het niet echt bij het bandgeluid
Dit weekend maar eens verder gaan zoeken, beetje aanpassen enzo.
ik ben zeer bekwaam met de bekkensquote:
Toy Story 3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ben zeer bekwaam met de bekkens
[ afbeelding ]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Gister in Delft op de Beestenmarkt stond er een tent met drumkit en backline, een heel stel stoelen met publiek in redelijk mutserig cocktail attire met een kerel in een lichtblauw pak ervoor die aan het vertellen was dat hij verslaafd was en dit toe gaf en de enige weg om je redden is de weg van Je....en toen zijn we hard doorgelopen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Of Coldplay!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoi.
Jij hebt een kutmuzieksmaak.
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Pagequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Leuk is dat ehquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom maken ze die electronica nou zo dat wanneer je 1 draadje er aan soldeert je niet meer erbij kunt om de andere te solderen, in welke volgorde je het ook doet?.
.
Ruk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef tony_clifton- het volgende:
Even een filosofische vraag; hoe zou een Telecaster klinken met de humbucker van een 5- snarige Stingray?
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Page
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |