ja, waar is KLB heen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:15 schreef blckbb het volgende:
Dit keer kan je er geen eens een topic over openen in KLB, doe maar GC of ONZ oke?
En dat terwijl je em verkocht hebt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het helemaal zat!!!.
Vriend van me probeerde mijn craftertje in de brand te steken/te beschadigen.
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:19 schreef The_Dean het volgende:
De eerste die mijn gitaar in de fik wil steken gaat gestrekt de deur uit.
Braddie: Ooit gehoord van de term: soort zoekt soort? Als ik zo je topics en reacties hier doorlees ben je een behoorlijke basket case en verbaast het me niks dat je vrienden dat ook zijn.
Daarnaast... als ik die soundclips van je hier beluister geef ik die vriend groot gelijk om lekker de stekker eruit te trekken.
Of hij heeft gewoon 0 people-skills...quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het helemaal zat!!!.
Vriend van me probeerde mijn craftertje in de brand te steken/te beschadigen.
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:19 schreef The_Dean het volgende:
De eerste die mijn gitaar in de fik wil steken gaat gestrekt de deur uit.
Braddie: Ooit gehoord van de term: soort zoekt soort? Als ik zo je topics en reacties hier doorlees ben je een behoorlijke basket case en verbaast het me niks dat je vrienden dat ook zijn.
Daarnaast... als ik die soundclips van je hier beluister geef ik die vriend groot gelijk om lekker de stekker eruit te trekken.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, telecaster erbij
[ afbeelding ]
silver series, zelfde hals als me strat van dezelfde serie, klinkt en speelt als een tietje. alleen moet ff de electronica nakijken want het neck element werkt niet meer
Mooi hoor, een soort Telecaster-versie en een wat goedkopere versie van Gilmour's zwarte stratquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, telecaster erbij
[ afbeelding ]
silver series, zelfde hals als me strat van dezelfde serie, klinkt en speelt als een tietje. alleen moet ff de electronica nakijken want het neck element werkt niet meer
Iemand nog suggesties?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben nu bezig met die leuke nummertje:
En nou lukt het redelijk maar ik probeer dat geluid eruit te krijgen wat je daar hoort.
Heeft iemand tips hoe ik dit zoveel mogelijk kan bereiken? Ik weet dat het moeilijk is maar probeer toch maar. Ik heb een versterker met redelijk wat mogelijkheden (Marshall VS265 valvestate). Dus welke gitaarelementen kiezen, welk kanaal, bass, middle, high, gain etc. etc.
Alvast bedankt
Ik heb die gast gewaarschuwd, heb hem een tik verkocht, thats it.quote:
Zolang hij maar niet op z'n 10 cent kwijlt, want dan glibbert 'ie uit je handen als je de god himself na gaat doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef -Menn0- het volgende:
Goed gedaan jongen! Ga nu maar weer in de hoek zitten kwijlen op je Queen kleurplaat!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef -Menn0- het volgende:
Goed gedaan jongen! Ga nu maar weer in de hoek zitten kwijlen op je Queen kleurplaat!
Doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet er maar een bandje bij nemen denk ik. Heb echt hele lekkere sounds ermme gemaakt, maar gisteren met oefenen paste het niet echt bij het bandgeluid
Dit weekend maar eens verder gaan zoeken, beetje aanpassen enzo.
Ik zou ook wel 2 bands willenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet er maar een bandje bij nemen denk ik. Heb echt hele lekkere sounds ermme gemaakt, maar gisteren met oefenen paste het niet echt bij het bandgeluid
Dit weekend maar eens verder gaan zoeken, beetje aanpassen enzo.
ik ben zeer bekwaam met de bekkensquote:
Toy Story 3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ben zeer bekwaam met de bekkens
[ afbeelding ]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Gister in Delft op de Beestenmarkt stond er een tent met drumkit en backline, een heel stel stoelen met publiek in redelijk mutserig cocktail attire met een kerel in een lichtblauw pak ervoor die aan het vertellen was dat hij verslaafd was en dit toe gaf en de enige weg om je redden is de weg van Je....en toen zijn we hard doorgelopen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Of Coldplay!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was je er toch bijna ingetrapt. eerst lokken ze je met een coole setup, en dan begint het gezeik. het is net U2![]()
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoi.
Jij hebt een kutmuzieksmaak.
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Pagequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Leuk is dat ehquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom maken ze die electronica nou zo dat wanneer je 1 draadje er aan soldeert je niet meer erbij kunt om de andere te solderen, in welke volgorde je het ook doet?.
.
Ruk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef tony_clifton- het volgende:
Even een filosofische vraag; hoe zou een Telecaster klinken met de humbucker van een 5- snarige Stingray?
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Leuke film is dat, alleen vind ik The Edge een beetje mak. Lijkt wel erg onder de indruk van Page
Op Youtube staat de deleted scene waar ze Seven Nation Army spelen. Page en White staan de hele tijd een beetje bij elkaar en praten wat, Edge staat er een beetje bij te spelen. Ze hadden beter iemand anders kunnen kiezen vind ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:05 schreef Libelah het volgende:
Of hem gewoon weg laten. Zou niet zo goed weten wie voor hem in de plaats zou moeten komen...
Nee!quote:
Ja, ik wist niet wie ze was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef Cynic het volgende:
Oh wacht, die zat in de musical lees ik net...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, dat wordt dus weer naar Dean.
Actieve electronica en ik combineren echt niet.
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg alle onderdelen van mijn rack nog niet samen aan de praat. Ik geloof dat ik zowaar kabeltjes tekort kom.
Ik had in ieder geval afgelopen donderdag mijn delay verkeerdom aangesloten. Dat geeft ook wel een bijzonder effect...
Nee, dan wordt de delay steeds harder. Kon wel hele gave beats maken, dat wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Dat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.
dat is 50% mijn mening en de andere 50% gaat tegen de mening van de regisseur van de originele film in. waardoor we weer op 100% mijn mening komen maar waar we wel wat aan hebben IPV dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef Libelah het volgende:
En in hoeverre is dat een objectieve constatering in plaats van een mening?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:28 schreef guitarist het volgende:
Even in de tent topc bijgelezeb!!!!!
Ik heb tegenover de vaste ligplaats van de succes gewoond in Kampen. Was elke week wel een keer feest!
ik zag ze vorige week ook op haldern, goede band, vooral live. (al doen ze ieder optreden precies hetzelfde, maar toch)quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:45 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is triggerfinger toch tof live, en kut op CD
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijmischien een paul gilbert ofzo. die mensen hebben als individu al 100X meer persoonlijkheid dan white and 'het hoekje' bij elkaar.
En leuk stukje over die riff van Elevation hoe hij dat eigenlijk speelt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Zijn sound is te definiëren als Boss, Digitech en Electro-Harmonix.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
Put her shrimp on the barby and show the sheila who's boss, crikey!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef Lienzz het volgende:
mijn buurvrouw heeft als hobby didgeridoo te spelen op zondagochtend...
[ afbeelding ]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef blckbb het volgende:
zijn er hier soms ook liefhebbers van Jazzgitaarmuziek?
Goed genoeg, voor mij trouwens ook hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...
Ja, Metallica ook. En?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
maar dat is zijn sound dan toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja en als ik dat zou hebben, dan zou ik klinken als The Edge...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan toch niet relaxed zijn, die gast moet precies op het juiste moment de distortion d'r in knallen en weer uit zettenquote:
Verplichte euthanasie! Ik blijf het aanraden vanavondquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik word een beetje droevig van het feit dat er dit soort mensen op deze planeet rondlopen
Wes Montgomery is echt een van mijn gitaaridolen ook al ken ik hem pas 5 dagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Laten we niet zo vitten op elkaar maar positief zijn!![]()
Leuk nummer trouwens blckbb!![]()
Klopt, ik heb het ook over de toekomst he en als ik het kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
Het beste is goed oefenen, het zit in de vingers, tenslotte!
Wat kan wel maar reken je niet opquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Naast oefenen is het ook afstand nemen.
Proberen te luisteren zoals een niet muzikaal persoon doet.
En veel heel veel teleurstellingen verwerken![]()
Het kan wel hoorreken er alleen niet op
![]()
Succes hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat kan wel maar reken je niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |