Op Youtube staat de deleted scene waar ze Seven Nation Army spelen. Page en White staan de hele tijd een beetje bij elkaar en praten wat, Edge staat er een beetje bij te spelen. Ze hadden beter iemand anders kunnen kiezen vind ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niks boeiends te melden...
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:05 schreef Libelah het volgende:
Of hem gewoon weg laten. Zou niet zo goed weten wie voor hem in de plaats zou moeten komen...
Nee!quote:
Ja, ik wist niet wie ze was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef Cynic het volgende:
Oh wacht, die zat in de musical lees ik net...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, dat wordt dus weer naar Dean.
Actieve electronica en ik combineren echt niet.
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg alle onderdelen van mijn rack nog niet samen aan de praat. Ik geloof dat ik zowaar kabeltjes tekort kom.
Ik had in ieder geval afgelopen donderdag mijn delay verkeerdom aangesloten. Dat geeft ook wel een bijzonder effect...
Nee, dan wordt de delay steeds harder. Kon wel hele gave beats maken, dat wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hoor je het al voordat je het gespeeld hebt?
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.nederland3.nl/programma/996201719
Dat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was interessant/leuk. Gewoon leuk om 3 fantastische gitaristen hun verhaal van verleden en heden te zien vertellen en samen te jammen. Gewoon leuk.
dat is 50% mijn mening en de andere 50% gaat tegen de mening van de regisseur van de originele film in. waardoor we weer op 100% mijn mening komen maar waar we wel wat aan hebben IPV dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef Libelah het volgende:
En in hoeverre is dat een objectieve constatering in plaats van een mening?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:28 schreef guitarist het volgende:
Even in de tent topc bijgelezeb!!!!!
Ik heb tegenover de vaste ligplaats van de succes gewoond in Kampen. Was elke week wel een keer feest!
ik zag ze vorige week ook op haldern, goede band, vooral live. (al doen ze ieder optreden precies hetzelfde, maar toch)quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:45 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is triggerfinger toch tof live, en kut op CD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |