Thxquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen, de Washburn!
alleen met echte voIPquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef JX het volgende:
[..]
ThxIk denk ook dat het de Washburn gaat worden, aangezien die vriend daar eerder goede ervaringen mee had. En Dimebag Darrel
Maar hij heeft nog nooit een Kramer in handen gehad, en ik ook niet, dus vandaar.. En de Kramer heeft wel de looks
Nou...quote:
Misschien zit Braddie achter de knoppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Only 1 spot leftquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Nog 2 dus...quote:
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien zit Braddie achter de knoppen
geen QoS, is het via een kabelaar (UPC/Zuigo)? zo ja, moeten zij zorgen dat je modem de juiste config heeft voor bellen, andere providers: geen idee...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Jij hebt ook geen QoS he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef Aresdreams het volgende:
hey, hij heeft internet, en dus google
Que?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Libelah het volgende:
[..]
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddie
Dan wordt het tijd om telfrot te bellen om te vragen waar het fout gaat, schijnbaar dat er ergens met de markering van de pakketten mogelijk iets fout gaat (het aangeven aan de pakketten welke prioriteit ze hebben) en het kan dus zijn dat het buitenshuis fout gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef Libelah het volgende:
In de modeminstellingen heeft de telefoonverbinding de hoogste prioriteit gekregen ja.
Verbinding is van Telfort...
Beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef Aresdreams het volgende:
klopt, heb alleen maar internet, en geen telefonie, dus nog geen noodzaak voor gevonden
maar in short, en hopelijk niet al te technisch het volgende wat er gebeurt: je hebt x bandbreedte, pc op internet, lekker pijpje vol stoppen, je wilt bellen, en die pakketjes moeten over het zelfde volle pijpje heen, en dat past niet, Quality of service zou er voor moeten zorgen dat je spraak pakketjes voorhang krijgen op de rest van de pakketten, waardoor je alles goed hoort, gaat daar iets fout in, krijg je hakkelende gesprekken en is het dus niet om aan te horen.
normaal bij voIP thuis zorgt de provider ervoor dat dit goed gaat.
zo een beetje beter witch?
kwijlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Pics ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, het is die vriendin van me nog gelukt om vanavond een kaartje voor Lowlands te krijgen.
Van dat wijf lulquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk zoals al die andere kaartjes.
ik kan het wel, met een beetje moeitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beter
[/service managermodus]
*uhum* topictitel!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JPP3IL7QXJXN.mp3
Het C-lebrity intro op de Crafter!.
Dit is niet om julie te plagen, dit is het laatste wat ik post in deze thread, maar ik vind deze wel goed gelukt.
Hij is niet vals, klinkt goed in de maat, en is gemultitracked.
Echt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*uhum* topictitel!.
Edit: klinkt als het refrein van 'Back in control' van Sabaton.
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Dat dus!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooi
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)quote:
nieuwe cd van hun is trouwens enorm lekker..!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef TeleluvR het volgende:
Dit blijft trouwens uitermate top tele-geluid!
Hoe je die bijgeluiden mooi kunt gebruiken in een nummer, niet normaal!
En loopt niet constant om complimentjes te vissen over hoe 'goed' die wel niet is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
ho ho... er is maar één Tenacious D...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Veel plezier ginderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Volgens mij 24 blikjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbed!
Straks boodschappen doen nog, hoeveel bier mocht je meenemen eignelijk ?
Sleep is for the weak...?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
en gaat de gitaar ook mee? en de wiet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippie
No offense Brian
Op mijn leeftijd heb ik mijn slaap echt wel nodig. Ik ben ten slotte geen 16 meerquote:
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.
Ik speel ook wel eens wat rustige dingetjes, maar toch.
En het is misschien niet meer de echte Queen maar 2 van de 4( later 3 van de 5) leden doen nog mee, en het QPR album zit nog vol met elementen van de oude Queen.
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...quote:
Inderdaad, of hoe dronken, stoned of weet ik het ze wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...
Heb je zo'n LS100Q?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
+ mijn gitaar.. in mn first post
[ afbeelding ]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring manquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben echt al heel lang niet meer naar een festival geweest, omdat er meestal te weinig leuke bands komen
Inderdaad, de rit er naar toe is vaak al de moeite waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring man
FreddY?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.
Zeker zonder zo'n karakteristiek iemand als Mercury zou je Queen eigenlijk nooit meer op mogen starten.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
...dit is het laatste wat ik post in deze thread...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
FreddY?
Freddie was inderdaad het herkenbare met de band, samen met Brian May en Roger Taylor EN John Deacon(ooit naar Millionaire waltz geluisterd?) dat baswerk is echt GENIAAL!.
Roger Taylor had een zeer gave techniek, en Brian, naja...
is gewoon een gitaar god!
[Homer Simpson] Hmmmmmmmm, Tokaaai [/Homer Simpson]quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
deze is gewoon een must om naar te luisteren voor een gitarist .. die sound is gewoon zooo lekker
[ afbeelding ]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.
Mwa.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.
John is de enige die dat heel erg goed begrepen heeft.
Ik ga tot maandag geen gitaar meer aanraken. Eerst wil ik geïnspireerd raken door Charlie Christian en Wes Montgomeryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
deze week nog maar 1 keer gitaar aangeraakt![]()
kut werk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het helemaal zat!!!.
Vriend van me probeerde mijn craftertje in de brand te steken/te beschadigen.
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:21 schreef Lienzz het volgende:
ik weet niet of ik het verhaal moet geloven, want ik kan me niet voorstellen dat iemand voor de grap eigendom van vrienden gaat beschadigen...
Maar voor de kans dat het wel waar is, niet meer met die gast omgaan
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.
Braddie, je hebt waardeloze vrienden. Als het alleen diegene is; loos um.
Relic hem dan in zijn geheelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.
Ontopic:
Met de gitaar gaat het verder goed, hij is niet beschadigd(klein stukje verf is er af)
Ibanez LP'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Relic hem dan in zijn geheel
Trouwens, ik zit weer serieus te overwegen een hollow bodied gitaar aan te schaffen, ik ben verliefd geworden op het jazz geluid
Dat zou betekenen dat ik mijn Ibanez Les Paul zou verkopen, daar een hollow body voor kopen en dan heb ik nog een SSS Strat voor het andere werk, die ik eventueel kan ombouwen tot HSS als ik wat hardere stijlen wil spelen. Die gitaar moet overigens wel een flinke afstelbeurt krijgen.
Mja misschien is het een opwelling dus ik laat t nog even wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |