kwijlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Pics ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, het is die vriendin van me nog gelukt om vanavond een kaartje voor Lowlands te krijgen.
Van dat wijf lulquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk zoals al die andere kaartjes.
ik kan het wel, met een beetje moeitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beter
[/service managermodus]
*uhum* topictitel!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JPP3IL7QXJXN.mp3
Het C-lebrity intro op de Crafter!.
Dit is niet om julie te plagen, dit is het laatste wat ik post in deze thread, maar ik vind deze wel goed gelukt.
Hij is niet vals, klinkt goed in de maat, en is gemultitracked.
Echt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*uhum* topictitel!.
Edit: klinkt als het refrein van 'Back in control' van Sabaton.
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Dat dus!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een echte Queen fan luistert niet naar die Paul Rodgers rotzooi
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)quote:
nieuwe cd van hun is trouwens enorm lekker..!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef TeleluvR het volgende:
Dit blijft trouwens uitermate top tele-geluid!
Hoe je die bijgeluiden mooi kunt gebruiken in een nummer, niet normaal!
En loopt niet constant om complimentjes te vissen over hoe 'goed' die wel niet is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
ho ho... er is maar één Tenacious D...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoor ook dat het als iets van Tenacious D klinkt, waren ze dan zo inspiratie loos op The Cosmos Rocks?
Veel plezier ginderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |