nou ik volg die lessen op internet, en daarmee ben ik nu aan het oefenen:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoeveel verschillende C's heb je al op je fretboard ontdekt?.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Ik wilde net "Waar is Braddie eigenlijk?" posten
Heb je er geen opname van?
Ik zei niet voor niks verschillendequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Lienzz het volgende:
[..]
nou ik volg die lessen op internet, en daarmee ben ik nu aan het oefenen:
lage E snaar, 8e fret
A snaar. 3e fret
D snaar, 10e fret
G snaar, 5e fret
B snaar, 1e fret
hoge E snaar, 8e fret
teminste zo even uit mijn hoofd, kan dat er fouten in zitten... zeg het me dan aub...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is zeker een baas met een 65 inch mensuur!
echt....damn
Maar daar heb je toch geen korting als je meerdere setjes bestelt? iig kon ik dat zo 123 niet vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga eens kijken op www.lordofthestrings.nl
'65 danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef Braddie het volgende:
ooh LOL!!!.
"65
niet 65"
Het is een 65er precision bass, dat bedoelde ik te zeggen!
Thxquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen, de Washburn!
alleen met echte voIPquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Libelah het volgende:
Zijn er onder de IT-kennende gitaristen ook nog mensen met verstand van VoIP? Ik heb een beetje ruzie met m'n telefoon namelijk...
Juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef JX het volgende:
[..]
ThxIk denk ook dat het de Washburn gaat worden, aangezien die vriend daar eerder goede ervaringen mee had. En Dimebag Darrel
Maar hij heeft nog nooit een Kramer in handen gehad, en ik ook niet, dus vandaar.. En de Kramer heeft wel de looks
Nou...quote:
Misschien zit Braddie achter de knoppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Only 1 spot leftquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Cynic het volgende:
Zo, die werkt wel
Lekker geraffineerd ding, geen high-gain monster maar dat zoek ik ook niet.
Het geluid is erg genuanceerd, en de knoppen reageren erg gevoelig waardoor je veel verschillende geluiden kan maken.
[ afbeelding ]
Wie ziet mijn nieuwe probleem?
Nog 2 dus...quote:
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien zit Braddie achter de knoppen
geen QoS, is het via een kabelaar (UPC/Zuigo)? zo ja, moeten zij zorgen dat je modem de juiste config heeft voor bellen, andere providers: geen idee...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Libelah het volgende:
[..]
Nou...
Wij bellen dus via een modem, hetzelfde modem als waarop via een router een zooi pc's/laptops aan internet hangen. Het probleem is dat als je wil bellen en er wordt door één of meer computers van internet gebruik gemaakt, de kwaliteit van je telefoongesprek ongelofelijk rúk wordt. En we kunnen vooralsnog niet achterhalen wat het probleem is...
Jij hebt ook geen QoS he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef Aresdreams het volgende:
hey, hij heeft internet, en dus google
Que?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Libelah het volgende:
[..]
Met die optie hadden we dus rekening gehouden. Dus ik op zoek naar de knoppen, maar helaas. Geen Braddie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |