Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zo naar lowlands, kan ik m'n rijbwijs niet vinden![]()
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Volgens mij 24 blikjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten bezig met m'n tas inpakken en een kwartier met het vinden vna m'n luchtbed!
Straks boodschappen doen nog, hoeveel bier mocht je meenemen eignelijk ?
Sleep is for the weak...?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zo al mijn spullen nog bij elkaar zoeken en nog boodschappen doen.
Ik weet niet eens of mijn slaapmatje het nog wel doet
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
en gaat de gitaar ook mee? en de wiet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik een gitaar mee gaan slepen ik ben geen kut hippie
No offense Brian
Op mijn leeftijd heb ik mijn slaap echt wel nodig. Ik ben ten slotte geen 16 meerquote:
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
En een echte muzikant hangt niet de hele tijd aan 1 genre/band (aangezien ik hem hier vrijwel alleen over Queen hoor)
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn favo band is Queen en mijn favo genre is Rock.
Ik speel ook wel eens wat rustige dingetjes, maar toch.
En het is misschien niet meer de echte Queen maar 2 van de 4( later 3 van de 5) leden doen nog mee, en het QPR album zit nog vol met elementen van de oude Queen.
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...quote:
Inderdaad, of hoe dronken, stoned of weet ik het ze wel niet geweest zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, wil je zo'n festival overleven is het wel zo lekker om af en toe lekker te slapen. Ik vind het altijd zo kansloos van die mensen die het succes van het festival willen afmeten aan hoe weinig ze wel niet geslapen hebben...
Heb je zo'n LS100Q?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
+ mijn gitaar.. in mn first post
[ afbeelding ]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring manquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben echt al heel lang niet meer naar een festival geweest, omdat er meestal te weinig leuke bands komen
Inderdaad, de rit er naar toe is vaak al de moeite waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuke bands is slechts een deel van de ervaring man
FreddY?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijns inziens was Freddy Mercury het herkenbare van de band, die stem is onmisbaar. Zou hetzelfde zijn als de overgebleven Beatles met 2 totaal onbekenden allemaal Beatles liedjes live gaan zitten spelen met die onbekenden op leadvocal; het doet gewoon af aan wat ze allemaal al gedaan hebben.
Zeker zonder zo'n karakteristiek iemand als Mercury zou je Queen eigenlijk nooit meer op mogen starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |