quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Braddie het volgende:
...dit is het laatste wat ik post in deze thread...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
+ mijn gitaar.. in mn first post
[ afbeelding ]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
FreddY?
Freddie was inderdaad het herkenbare met de band, samen met Brian May en Roger Taylor EN John Deacon(ooit naar Millionaire waltz geluisterd?) dat baswerk is echt GENIAAL!.
Roger Taylor had een zeer gave techniek, en Brian, naja...
is gewoon een gitaar god!
[Homer Simpson] Hmmmmmmmm, Tokaaai [/Homer Simpson]quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef johnybh het volgende:
deze is gewoon een must om naar te luisteren voor een gitarist .. die sound is gewoon zooo lekker
+ mijn gitaar.. in mn first post
[ afbeelding ]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over de doorstart van Queen.
Mwa.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hadden ze nooit moeten doen.
John is de enige die dat heel erg goed begrepen heeft.
Ik ga tot maandag geen gitaar meer aanraken. Eerst wil ik geïnspireerd raken door Charlie Christian en Wes Montgomeryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
deze week nog maar 1 keer gitaar aangeraakt![]()
kut werk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het helemaal zat!!!.
Vriend van me probeerde mijn craftertje in de brand te steken/te beschadigen.
Hij ging eerst met een Aansteker bij de snaren kutten, toen bij de hals, en later achterop (bij de input)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:21 schreef Lienzz het volgende:
ik weet niet of ik het verhaal moet geloven, want ik kan me niet voorstellen dat iemand voor de grap eigendom van vrienden gaat beschadigen...
Maar voor de kans dat het wel waar is, niet meer met die gast omgaan
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij heeft al een stuk of 8 van deze topics over vrienden die zijn spullen slopen, ik snap niet waarom want iedere keer word hij finaal de grond in gestampt door de bazen des KLB/ONZ en ditmaals waarschijnlijk ook in R&P.
Braddie, je hebt waardeloze vrienden. Als het alleen diegene is; loos um.
Relic hem dan in zijn geheelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is alleen diegene, en ik ben ook klaar met hem.
Ontopic:
Met de gitaar gaat het verder goed, hij is niet beschadigd(klein stukje verf is er af)
Ibanez LP'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Relic hem dan in zijn geheel
Trouwens, ik zit weer serieus te overwegen een hollow bodied gitaar aan te schaffen, ik ben verliefd geworden op het jazz geluid
Dat zou betekenen dat ik mijn Ibanez Les Paul zou verkopen, daar een hollow body voor kopen en dan heb ik nog een SSS Strat voor het andere werk, die ik eventueel kan ombouwen tot HSS als ik wat hardere stijlen wil spelen. Die gitaar moet overigens wel een flinke afstelbeurt krijgen.
Mja misschien is het een opwelling dus ik laat t nog even wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |