dat is 50% mijn mening en de andere 50% gaat tegen de mening van de regisseur van de originele film in. waardoor we weer op 100% mijn mening komen maar waar we wel wat aan hebben IPV dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef Libelah het volgende:
En in hoeverre is dat een objectieve constatering in plaats van een mening?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:28 schreef guitarist het volgende:
Even in de tent topc bijgelezeb!!!!!
Ik heb tegenover de vaste ligplaats van de succes gewoond in Kampen. Was elke week wel een keer feest!
ik zag ze vorige week ook op haldern, goede band, vooral live. (al doen ze ieder optreden precies hetzelfde, maar toch)quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:45 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is triggerfinger toch tof live, en kut op CD
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou zeggen gooi van halen en angus young erbijmischien een paul gilbert ofzo. die mensen hebben als individu al 100X meer persoonlijkheid dan white and 'het hoekje' bij elkaar.
En leuk stukje over die riff van Elevation hoe hij dat eigenlijk speelt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
the edge is zeker wel een onderscheidende gitarist hoor... ben geen fan van u2, maar hij is niet zo'n standaard gitarist, maar echt iemand met een eigen sound.
Zijn sound is te definiëren als Boss, Digitech en Electro-Harmonix.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
Put her shrimp on the barby and show the sheila who's boss, crikey!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef Lienzz het volgende:
mijn buurvrouw heeft als hobby didgeridoo te spelen op zondagochtend...
[ afbeelding ]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef blckbb het volgende:
zijn er hier soms ook liefhebbers van Jazzgitaarmuziek?
Goed genoeg, voor mij trouwens ook hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jazz is zijn algemeen, niet gitaar in het bijzonder...
Ja, Metallica ook. En?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een eigen sound? Die man heeft 4-5 racks vol effectapparatuur en een tech nodig die back/sidestage alles constant loopt te regelen...
maar dat is zijn sound dan toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja en als ik dat zou hebben, dan zou ik klinken als The Edge...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan toch niet relaxed zijn, die gast moet precies op het juiste moment de distortion d'r in knallen en weer uit zettenquote:
Verplichte euthanasie! Ik blijf het aanraden vanavondquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik word een beetje droevig van het feit dat er dit soort mensen op deze planeet rondlopen
Wes Montgomery is echt een van mijn gitaaridolen ook al ken ik hem pas 5 dagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Laten we niet zo vitten op elkaar maar positief zijn!![]()
Leuk nummer trouwens blckbb!![]()
Klopt, ik heb het ook over de toekomst he en als ik het kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:30 schreef TeleluvR het volgende:
Het beste is goed oefenen, het zit in de vingers, tenslotte!
Wat kan wel maar reken je niet opquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Naast oefenen is het ook afstand nemen.
Proberen te luisteren zoals een niet muzikaal persoon doet.
En veel heel veel teleurstellingen verwerken![]()
Het kan wel hoorreken er alleen niet op
![]()
Succes hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat kan wel maar reken je niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |