Ik ga pas vrijdag die kant op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:23 schreef guitarist het volgende:
Lowlandsgangers, komen jullie ook op de FOK!meet? Donderdag avond 23:59 bij de 24uurs tent!
ik ben hem nog aan het oefenen, en heb geen camera om hem op te nemen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
Jullie kunnen KaMo een kneus vinden maar hij heeft wel als bijna enige tetris opgenomen....
(ik ken hem nog steeds als KankerMongool. zo werd 'ie vroeger in ONZ genoemd.)
het zal toch wel gaan klinken, en grappig zijn om te zien, denk ik zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een losse voortrap, mij 19" digitech ding is nu alleen nog voor de effecten. Nu is het wat eenvoudiger om tussentijds de geluiden aan te passen, qua levels enzo. Hoef je niet meer allerlei menu's door etc.
Dat is de theorie, in de praktijk gaat het er waarschijnlijk op neerkomen dat ik hem dadelijk op een festival in Rotterdam voor het eerst ga proberen en dat ik er dan niks van snapMet bijpassend geluid uiteraard...
dagdienst, helaas...quote:
nice! erg leuk om te doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:56 schreef guitarist het volgende:
Ondertussen druk aan het video editten....
[ afbeelding ]
Er staat een nieuwe Squier telecaster te koop bij Kick Music voor 249 euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
net even op marktplaats op wat telecasters geboden, ook op een squier silver series en een japanse fender... ben benieuwd! silver series zou tof zijn, heb er ook een strat van en is een enorm lekker gitaartje, vooral voor het geld
ben benieuwd wat eruit komt
Pas op! Zometeen zit je er nog aan vast ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, misschien toch nog een lead voor kaartjes voor die vriendin van me. Ze zei eerder dat als ik haar kan helpen krijg ik een zoen van haar, maar inmiddels kan ze zowat met me trouwen als me dit lukt. Sheesh
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |