Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Enne?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren heeft MaMart namelijk ook nog een punt vlaai gegeten toen ze even op de thee kwam!
Het begint met een M..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh dus jij kent die uitspraak ook hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is morgen pas![]()
[..]
and a joy forever
It takes one to know onequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dus jij kent die uitspraak ook hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nienkequote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het begint met een M..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nienke![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nienke![]()
[..]
Door Marijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Zeg, wat doet dat buiten KPDquote:
Ennehquote:
Nee!quote:
Ik dacht dat jij gewoon een snack zou zienquote:
Knap en jong?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Door een koelkastdingiesverkoopeninstalleermeneer. Een hele knappe.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh![]()
Jij koos net overduidelijk voor een ander
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon een snack zou zien
Ehm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Sorry ik moet morgen gewoon weer in de prei
Iedereen weet toch dat koffie nummer 1 is bij jou!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staat![]()
...
Een merel is geen mus.quote:
Nee, maar hoe had ik daar dan ook achter moeten komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staat![]()
...
Tuusen twee en vijf he. Enne, zorg dat meneer taart even weg isquote:
Oh, HIER?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuusen twee en vijf he. Enne, zorg dat meneer taart even weg is [ afbeelding ] ....
quote:
Vragen, uitproberen, hints ontcijferen, het roddelcircuit volgen, van anderen horen, ehm.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hoe had ik daar dan ook achter moeten komen
Ik wou al haast zeggen, moet je dan niet werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, HIER?
Ehm. Dan ben ik op mijn werk en zijn de mannen thuis
Hij kan ook op werk bezorgd worden hoor. Reserveer maar vast een spreekkamertje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, HIER?
Ehm. Dan ben ik op mijn werk en zijn de mannen thuis
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat koffie nummer 1 is bij jou!
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
Vragen, uitproberen, hints ontcijferen, het roddelcircuit volgen, van anderen horen, ehm.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ben bang dat hij daar door de vloer zaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan ook op werk bezorgd worden hoor. Reserveer maar vast een spreekkamertje.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Ik ben precies hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Je wil alleen alles weten. NietwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Oh ik ben ook niet nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er even achteraanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Heej, MPG en Mart, kijkt hier eens naar: Waarom zijn er geen user-interviews maar ?
Volgens mij is dit al het tigste topic van tong hierover, maar telkens komen we er weer op uit (als ik het zo lees) dat het er weer moet komen...quote:
Ik ben anders nooit ergens zin inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ben anders nooit ergens zin in, ik heb altijd ergens zin in
Ik dacht dat je suikertaartje had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Klopt allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.
Maak ik ook eens een keer een foutje hoor
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Tenzij we met quantum mechanika de deeltjes kunnen transporteren naar ST en dat 2 seconden geleden
lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Hmmja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben he
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Ik heb NU geen rijstevlaaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
ik ga me laten piercen in ieder gevalquote:
En DW heb je uitgenodigt, omdat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga me laten piercen in ieder geval
ik ken daar een piercer die ook wel vrij goed is
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En DW heb je uitgenodigt, omdat?
* MPG slikt foute opmerking in.quote:
Ah, zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woont
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taartquote:
ze woont in lent en dat ligt tussen arnhem en nijmegen das niet zover van apeldoorn afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, zoIk dacht dat ze ergens anders woonde
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
Ik slikte mijn foute opmerking over een puntje eraan zuigen nog wel inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
ja, en vla is zeker ook taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taart
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?
Jij bent cute als je boos bentquote:
Niehiet!quote:
Het komt op hetzelfde neer, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief ben
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Puick planquote:
JIj bijt er niet in?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Waar moet ik bij hem in bijten dan?quote:
Zijn vliegertouw... dan waait hij voor straf weg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Ik heb vanavond nog een paar flinke bakken op bij m'n ouders in verband met een verjaardagquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een paar flinke bakken op bij m'n ouders in verband met een verjaardag
Goed ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn vliegertouw... dan waait hij voor straf weg!
Dus jij hebt energie genoeg om hier even naar te kijken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een paar flinke bakken op bij m'n ouders in verband met een verjaardag
* MPG begint het eng te vinden.....quote:
Ik zal m'n moeder even de url van jouw reactie mailen...quote:
Gekekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij hebt energie genoeg om hier even naar te kijken!.
Uitstekend, zeker als dat betekent dat ik alsnog langs mag komen voor koffie en taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal m'n moeder even de url van jouw reactie mailen...
Mooi zo.quote:
Denk je dat er nog iets over is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitstekend, zeker als dat betekent dat ik alsnog langs mag komen voor koffie en taart.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi zo.
Je staat wel in mijn fobo nu
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef OA het volgende:
[..]
Denk je dat er nog iets over is?
Ik heb ook nog 2 hongerige broertjes...
Hoe jong zijn die?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef OA het volgende:
[..]
Denk je dat er nog iets over is?
Ik heb ook nog 2 hongerige broertjes...
Jij bent echt wanhopig op zoek naar een toyboy hequote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
Jij bent echt wanhopig op zoek naar een toyboy he?
quote:
Nee joh, gekkiequote:
ne sont pas partis
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Bezoek weer weg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
olla
Bolle heeft bewezen wreed gevoelloos monster te zijn. Hij jaagt op de stervende vis
Dat is instinct, kan hij ook niet helpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
olla
Bolle heeft bewezen wreed gevoelloos monster te zijn. Hij jaagt op de stervende vis
25 en 26quote:
Eerst douchenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze playboy gaat zo naar bed, ga je met me mee, toytje van me?.
Samenquote:
Wat mag ik hieruit afleiden?quote:
Dat je ze meteen op kunt sturen, je hoeft ze niet eerst in te pakken.quote:
Jaquote:
Maar nog steeds wel gemeenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is instinct, kan hij ook niet helpen![]()
(ik weet het zeker, want ik blijk het ook te hebben en dan totaal niet te letten op de rest van de wereld)
Slaap lekker taartjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vertel jullie nooit meer iets![]()
Slaap lekker allemaal, MENEER TAART en ik duiken zo lekker ONS BED in![]()
Kusje voor vis!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
JaJa hij is gemeen
Vis kreeg weer een spastische aanval en ineens vind hij het weer boeiend
[..]
Maar nog steeds wel gemeenHij heeft al twee weken geen aandacht aan besteed en nu is vis in zijn doodsstrijd en ineens moet Bolle er weer bovenop
'Slaap' lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Goede smoes om te verhullen dat ik de KSC en MSN door elkaar haaldequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Ze zijn beiden vrijgezel, volwassen en niet rijk.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef OA het volgende:
Ik ga ook maar eens een verdieping hoger kijken en slapen!
A demain!![]()
![]()
Gezien en on it.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1501064/3/101#85415402
Welterustenquote:
quote:
quote:
Dat is toch ook zegmaar enigszins de bedoeling bij jou in de zaakquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch ook zegmaar enigszins de bedoeling bij jou in de zaak?
Oftewel: Je bent gewoon goed in je werkquote:
Dan moet je House kijken en een pizza makenquote:
bluuurgh effe geen pizza meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je House kijken en een pizza maken
Multitaskenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Giertje het volgende:
bluuurgh effe geen pizza meer
en house heb ik ook wel op mijn pc maar ben nog in gesprek met een vriendin van me
kennelijk welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Oftewel: Je bent gewoon goed in je werk.
GMTAquote:
heb rompeprop opstaanquote:
huh?quote:
Herriequote:
Goede herrie?quote:
o muziekquote:
uhuh heerlijke ragherriequote:
iedereen zijn smaakquote:
en wat is de jouwe?quote:
ik heb niet iets specifieksquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 104 suikertaartje
02. 080 MPG
03. 053 Panda72
04. 039 DaMart
05. 037 Trevland
06. 032 naatje_1
07. 031 TJDoornbos
08. 028 wel.o.k
09. 023 goldfinger1963
10. 016 Giertje
11. 015 OA
12. 014 Fha
13. 011 marcb1974
14. 008 Solique
15. 006 Enfermera
16. 005 --Tweety--
17. 003 Marijkezwolle
18. 001 Foktokkie
19. 001 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
geen favoriete artiest of stijl?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb niet iets specifieks![]()
vind een hoop soorten muziek wel leuk
niet echtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen favoriete artiest of stijl?
ik heb sinds kort boudewijn de groot ontdektquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt
ik hou van zowel nederlandse muziek als van hardrock, house, blues, rock&roll, country enz.
die heeft ook wel hele mooie nummersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb sinds kort boudewijn de groot ontdekt
das ook echt een van het weinige nederlandse muziek wat ik luister
uhuh echt wel vind het echt keirelaxed om naar te luisterenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft ook wel hele mooie nummers
toch niet door bolle opgegeten mag ik hopenquote:
zijn echt nummers met een boodschapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh echt wel vind het echt keirelaxed om naar te luisteren
trusten giertjequote:
No, did it myselfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch niet door bolle opgegeten mag ik hopen
wat voor een pizza had jequote:
Bolognese van de Aldi. En die is echt verbazingwekkend lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Top 100 van dinsdag 17 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
45. 117 goldfinger1963
53. 106 suikertaartje
78. 087 MPG
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolognese van de Aldi. En die is echt verbazingwekkend lekker!die ik kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is idd heel lekker![]()
zitten er daar 3 in
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Daar mist een heel aantal posts nog inquote:
die achter de schermen worden door monitor niet geteldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mist een heel aantal posts nog in....
dat is waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:42 schreef Fha het volgende:
Ze zijn wel klein alleennee echt, dat ligt niet aan mijn maag, ze zijn echt kleiner dan bijv. een Dr. Oetker
![]()
Daaromquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die achter de schermen worden door monitor niet geteld
Ongezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
Sounds familiar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
Ja, moet toch wat te doen hebben. Collega's zijn er ook nog niet, dus ook geen lol te bekennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Sounds familiar.
Ken heel veel mensen met dit "probleem".
Ach ja. Dan maar een beetje FOK!en dan maar?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Hoiquote:
hey flesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
regen, buien, regen, wind, regen, koud. Er komt nauwelijks ene tyfus terecht van alle plannen. Ook niet naar Cité du Train geweest nog dus. Het is hier zwaar kut
Je vergeet de posts met kloons in die tijd nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
IK ZEI HETquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Als ze het maar latenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
IK ZEI HET.
Vanmiddag ben je ook de sjaak.
Tot later en hopelijk wordt de rest van je vakantie wel wat beter!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mijn internetquotum zit er ook weer op, tot later, ooit
het weer is hier zonniger dan mijn humeurquote:
wrom?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
het weer is hier zonniger dan mijn humeur
en hoe komt het dat je een niet zo goed humeur hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
voetbalquote:
Vertel eens Pandaatje, wat isser?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar je volgt het welquote:
quote:
Moeiteloos!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de posts met kloons in die tijd nog.
Ik denk dat er dagen waren dat we PP wel bijna 400 posts hadden.
ik niet en dat vind ik ook helemaal niet ergquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uhu, ik moet wel, het is me erin gegoten toen ik klein was
Postpostpostquote:
Naamgenootquote:
uh-oh.quote:
oef tijd om dekking te zoekenquote:
Jullie zijn lief mijn pms humeur laat ik wel los op mijn collega'squote:
Jij kent duidelijk niemand met PMSquote:
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk niemand met PMS![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niks gezegd arme Wokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend ben
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!kenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
druk hier................waar blijft mijn FOK!tijd
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammenquote:
Dat dusquote:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammen
Mjah maar die zijn dus wel voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog heb
Eet smakelijkquote:
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef Solique het volgende:
Ben net maar eens gaan lunchen, nu maar relaxt aan het film kijken.
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*
Hier is het ook rustig dus ik herken hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.![]()
Heb zelf ook liever hele dag druk bezig zijn, gaat tijd ook stuk sneller.
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Ik was net mijn collega aan het bewerken met een fotoprogramma zie ik hem uit mijn ooghoek mijn kamer binnenhuppelen
Jaaaaaaaaaaaah maar ik weet van mijzelf dat ik een luxe paardje ben vooral in de vakantieperiodequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
Dat is hij toch altijdquote:
Nee hoor niet altijdquote:
Nou ja meestal dan?quote:
Ola vakantievogeltjequote:
Goedemorgen batsbaasquote:
Ja goed hoorquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen batsbaas. Weekend er weer op zitten
?
goed en hoe is het met jouw?quote:
Het is jou zonder w.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]straks weer gaan werken
![]()
[..]
goed en hoe is het met jouw?
quote:
taalnaziquote:
wokquote:
Maar toch het in deze zin is het jou zonder wquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taalnazi![]()
ik ben net wakker![]()
vergat net zelfs bij een advertentie de foto's erbij te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |