Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Enne?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren heeft MaMart namelijk ook nog een punt vlaai gegeten toen ze even op de thee kwam!
Het begint met een M..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh dus jij kent die uitspraak ook hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is morgen pas![]()
[..]
and a joy forever
It takes one to know onequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dus jij kent die uitspraak ook hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nienkequote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het begint met een M..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nienke![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nienke![]()
[..]
Door Marijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Zeg, wat doet dat buiten KPDquote:
Ennehquote:
Nee!quote:
Ik dacht dat jij gewoon een snack zou zienquote:
Knap en jong?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Door een koelkastdingiesverkoopeninstalleermeneer. Een hele knappe.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh![]()
Jij koos net overduidelijk voor een ander
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon een snack zou zien
Ehm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Sorry ik moet morgen gewoon weer in de prei
Iedereen weet toch dat koffie nummer 1 is bij jou!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staat![]()
...
Een merel is geen mus.quote:
Nee, maar hoe had ik daar dan ook achter moeten komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps... Jij wist nog niet dat eten bij mij op #2 staat![]()
...
Tuusen twee en vijf he. Enne, zorg dat meneer taart even weg isquote:
Oh, HIER?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuusen twee en vijf he. Enne, zorg dat meneer taart even weg is [ afbeelding ] ....
quote:
Vragen, uitproberen, hints ontcijferen, het roddelcircuit volgen, van anderen horen, ehm.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hoe had ik daar dan ook achter moeten komen
Ik wou al haast zeggen, moet je dan niet werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, HIER?
Ehm. Dan ben ik op mijn werk en zijn de mannen thuis
Hij kan ook op werk bezorgd worden hoor. Reserveer maar vast een spreekkamertje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, HIER?
Ehm. Dan ben ik op mijn werk en zijn de mannen thuis
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat koffie nummer 1 is bij jou!
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
Vragen, uitproberen, hints ontcijferen, het roddelcircuit volgen, van anderen horen, ehm.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ben bang dat hij daar door de vloer zaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan ook op werk bezorgd worden hoor. Reserveer maar vast een spreekkamertje.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Ik ben precies hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Je wil alleen alles weten. NietwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Sorry! Maar ik ben niet zo nieuwsgierig...Oh ik ben ook niet nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er even achteraanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Heej, MPG en Mart, kijkt hier eens naar: Waarom zijn er geen user-interviews maar ?
Volgens mij is dit al het tigste topic van tong hierover, maar telkens komen we er weer op uit (als ik het zo lees) dat het er weer moet komen...quote:
Ik ben anders nooit ergens zin inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ben anders nooit ergens zin in, ik heb altijd ergens zin in
Ik dacht dat je suikertaartje had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Klopt allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.
Maak ik ook eens een keer een foutje hoor
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Tenzij we met quantum mechanika de deeltjes kunnen transporteren naar ST en dat 2 seconden geleden
lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Hmmja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben he
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Ik heb NU geen rijstevlaaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
ik ga me laten piercen in ieder gevalquote:
En DW heb je uitgenodigt, omdat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga me laten piercen in ieder geval
ik ken daar een piercer die ook wel vrij goed is
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En DW heb je uitgenodigt, omdat?
* MPG slikt foute opmerking in.quote:
Ah, zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woont
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taartquote:
ze woont in lent en dat ligt tussen arnhem en nijmegen das niet zover van apeldoorn afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, zoIk dacht dat ze ergens anders woonde
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
Ik slikte mijn foute opmerking over een puntje eraan zuigen nog wel inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
ja, en vla is zeker ook taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taart
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?
Jij bent cute als je boos bentquote:
Niehiet!quote:
Het komt op hetzelfde neer, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief ben
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Puick planquote:
JIj bijt er niet in?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Waar moet ik bij hem in bijten dan?quote:
Zijn vliegertouw... dan waait hij voor straf weg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Ik heb vanavond nog een paar flinke bakken op bij m'n ouders in verband met een verjaardagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |