Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ben anders nooit ergens zin in, ik heb altijd ergens zin in
Ik dacht dat je suikertaartje had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Klopt allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.
Maak ik ook eens een keer een foutje hoor
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Tenzij we met quantum mechanika de deeltjes kunnen transporteren naar ST en dat 2 seconden geleden
lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Hmmja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben he
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Ik heb NU geen rijstevlaaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
ik ga me laten piercen in ieder gevalquote:
En DW heb je uitgenodigt, omdat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga me laten piercen in ieder geval
ik ken daar een piercer die ook wel vrij goed is
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En DW heb je uitgenodigt, omdat?
* MPG slikt foute opmerking in.quote:
Ah, zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |