Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ben anders nooit ergens zin in, ik heb altijd ergens zin in
Ik dacht dat je suikertaartje had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
Klopt allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet altijd ergens zin in.
Maak ik ook eens een keer een foutje hoor
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Tenzij we met quantum mechanika de deeltjes kunnen transporteren naar ST en dat 2 seconden geleden
lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Hmmja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand een rijstevlaai hebben he
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
morgen lekker met devilswhore afgesproken in arnhem
Ik heb NU geen rijstevlaaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb NU eigenlijk wel zin in rijstevlaai
ik ga me laten piercen in ieder gevalquote:
En DW heb je uitgenodigt, omdat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga me laten piercen in ieder geval
ik ken daar een piercer die ook wel vrij goed is
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En DW heb je uitgenodigt, omdat?
* MPG slikt foute opmerking in.quote:
Ah, zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat gezellig is en ze nou in de buurt woont
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taartquote:
ze woont in lent en dat ligt tussen arnhem en nijmegen das niet zover van apeldoorn afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, zoIk dacht dat ze ergens anders woonde
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai is geen, ik herhaal: GEEN taart.
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
Ik slikte mijn foute opmerking over een puntje eraan zuigen nog wel inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Als we allemaal gaan zitten zeiken en smart-ass opmerkingen gaan zitten maken over mijn taalgebruik en mijn ene foutje van net, dan ga ik wel hoor![]()
ja, en vla is zeker ook taartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat vlaai onder het kopje taart valt en het is lekker dus ik noem het gewoon taart
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je zelfs lief bent als je boos doet, ja heh?
Jij bent cute als je boos bentquote:
Niehiet!quote:
Het komt op hetzelfde neer, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik lief ben als ik niet lief ben
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Puick planquote:
JIj bijt er niet in?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niehiet!![]()
* suikertaartje stompt MPG herhaaldelijk tegen zijn borst
Waar moet ik bij hem in bijten dan?quote:
Zijn vliegertouw... dan waait hij voor straf weg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet ik bij hem in bijten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |