Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet de bedoeling dat jij jouw vinger ergens tussen klemt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet de bedoeling dat jij jouw vinger ergens tussen klemt
Lekker flauw hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeld.
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk hij doet. Als gigolo zal hij hem toch af en toe in nauwe gaatjes moeten stoppen bijvoorbeeld.
Verdere illustraties vind je in KPD:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Verdere illustraties vind je in KPD:
http://forum.fok.nl/forum/128
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.
Mental Images FTWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen illustratie voor nodig hoor de beelden zie ik wel in mijn hoofd.
Pssssst. FOBOquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?
Nou....neeeeeeeeeeeee hoorquote:
Maar mijn inentingen en visum zijn verlopenquote:
Rijstevlaai, lust je dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mijn inentingen en visum zijn verlopen
Voor de beschrijving van DaMart hoef ik echt niet te weten hoe je eruit ziet ik zag beelden van vingers in bepaalde gaatjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder dat je weet hoe ik er uit zie?
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor de beschrijving van DaMart hoef ik echt niet te weten hoe je eruit ziet ik zag beelden van vingers in bepaalde gaatjes
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En bedankt voor deze beeldende beschrijving.
Een van de driequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Maar eigenlijk had ik dan nog liever een ander verzoeknummer...
ehm nee maar dat is mijn eigen dirty mind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat soort beelden, ik mag toch wel aan nemen de juiste vingers in de juiste gaatjes?
Hier wel. Mart heeft de hele voorraad die ik naar Holland verscheept heb opgevreten, inmiddels.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de drie.
Dat is morgen pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
and a joy foreverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ehm nee maar dat is mijn eigen dirty mind.![]()
Doe eens gokkenquote:
Niet in mijn eentjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. Mart heeft de hele voorraad die ik naar Holland verscheept heb opgevreten, inmiddels.
Die kwam jij toch halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |