Jij kent duidelijk niemand met PMSquote:
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk niemand met PMS![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niks gezegd arme Wokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend ben
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!kenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
druk hier................waar blijft mijn FOK!tijd
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammenquote:
Dat dusquote:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammen
Mjah maar die zijn dus wel voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog heb
Eet smakelijkquote:
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef Solique het volgende:
Ben net maar eens gaan lunchen, nu maar relaxt aan het film kijken.
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |