Jij kent duidelijk niemand met PMSquote:
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk niemand met PMS![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niks gezegd arme Wokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend ben
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!kenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
druk hier................waar blijft mijn FOK!tijd
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Marc ook 1quote:
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammenquote:
Dat dusquote:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammen
Mjah maar die zijn dus wel voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog heb
Eet smakelijkquote:
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef Solique het volgende:
Ben net maar eens gaan lunchen, nu maar relaxt aan het film kijken.
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |