Ongezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
Sounds familiar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
Ja, moet toch wat te doen hebben. Collega's zijn er ook nog niet, dus ook geen lol te bekennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Sounds familiar.
Ken heel veel mensen met dit "probleem".
Ach ja. Dan maar een beetje FOK!en dan maar?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Hoiquote:
hey flesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
regen, buien, regen, wind, regen, koud. Er komt nauwelijks ene tyfus terecht van alle plannen. Ook niet naar Cité du Train geweest nog dus. Het is hier zwaar kut
Je vergeet de posts met kloons in die tijd nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
IK ZEI HETquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Als ze het maar latenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
IK ZEI HET.
Vanmiddag ben je ook de sjaak.
Tot later en hopelijk wordt de rest van je vakantie wel wat beter!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mijn internetquotum zit er ook weer op, tot later, ooit
het weer is hier zonniger dan mijn humeurquote:
wrom?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
het weer is hier zonniger dan mijn humeur
en hoe komt het dat je een niet zo goed humeur hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
voetbalquote:
Vertel eens Pandaatje, wat isser?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar je volgt het welquote:
quote:
Moeiteloos!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de posts met kloons in die tijd nog.
Ik denk dat er dagen waren dat we PP wel bijna 400 posts hadden.
ik niet en dat vind ik ook helemaal niet ergquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uhu, ik moet wel, het is me erin gegoten toen ik klein was
Postpostpostquote:
Naamgenootquote:
uh-oh.quote:
oef tijd om dekking te zoekenquote:
Jullie zijn lief mijn pms humeur laat ik wel los op mijn collega'squote:
Jij kent duidelijk niemand met PMSquote:
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk niemand met PMS![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niks gezegd arme Wokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is meer dat ik 3 vrouwen in huis heb en dus wel wat gewend ben
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!kenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
druk hier................waar blijft mijn FOK!tijd
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is met name vannacht en dan slaap ik. Tenzij jij me de hele nacht wakker belt ofzo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens op je rooster... Al die tijd dat je niet ingeroosterd staat, kun je naar hartelust FOK!ken.
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammenquote:
Dat dusquote:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel zelf maken, want ik had nog maar twee lullige ieniemienie boterhammen
Mjah maar die zijn dus wel voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijner 2 meer dan ik er nog heb
Eet smakelijkquote:
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef Solique het volgende:
Ben net maar eens gaan lunchen, nu maar relaxt aan het film kijken.
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*
Hier is het ook rustig dus ik herken hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er zelf weinig aan doen dat het vakantietijd is dus minder werkzaamheden.![]()
Heb zelf ook liever hele dag druk bezig zijn, gaat tijd ook stuk sneller.
*Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Ik was net mijn collega aan het bewerken met een fotoprogramma zie ik hem uit mijn ooghoek mijn kamer binnenhuppelen
Jaaaaaaaaaaaah maar ik weet van mijzelf dat ik een luxe paardje ben vooral in de vakantieperiodequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
Dat is hij toch altijdquote:
Nee hoor niet altijdquote:
Nou ja meestal dan?quote:
Ola vakantievogeltjequote:
Goedemorgen batsbaasquote:
Ja goed hoorquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen batsbaas. Weekend er weer op zitten
?
goed en hoe is het met jouw?quote:
Het is jou zonder w.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]straks weer gaan werken
![]()
[..]
goed en hoe is het met jouw?
quote:
taalnaziquote:
wokquote:
Maar toch het in deze zin is het jou zonder wquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taalnazi![]()
ik ben net wakker![]()
vergat net zelfs bij een advertentie de foto's erbij te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |