Ongezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
Sounds familiar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
Ja, moet toch wat te doen hebben. Collega's zijn er ook nog niet, dus ook geen lol te bekennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Sounds familiar.
Ken heel veel mensen met dit "probleem".
Ach ja. Dan maar een beetje FOK!en dan maar?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo weer werken hoor, dus dat aantal van gister haal ik nooooit vandaag![]()
(gelukkig maar)
En goedemorgen allemaal
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik gaat maar eens aan het werk, oh wacht ben er al en er is niets.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Hoiquote:
hey flesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
regen, buien, regen, wind, regen, koud. Er komt nauwelijks ene tyfus terecht van alle plannen. Ook niet naar Cité du Train geweest nog dus. Het is hier zwaar kut
Je vergeet de posts met kloons in die tijd nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Toen KSC net bestond zat ik hier hele dagen... dagelijks honderden posts tijdens het werk. Iets beters had ik niet te doen...![]()
Nu kom ik hooguit tot 25 posts per dag, inclusief de crewfora
IK ZEI HETquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg 10 minuten extra leestijd van de NS... enkelspoor in de Ranstad en vertraagde tegentrein.
Als ze het maar latenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef MPG het volgende:
IK ZEI HET.
Vanmiddag ben je ook de sjaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |