Bezoek weer weg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
olla
Bolle heeft bewezen wreed gevoelloos monster te zijn. Hij jaagt op de stervende vis
Dat is instinct, kan hij ook niet helpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
olla
Bolle heeft bewezen wreed gevoelloos monster te zijn. Hij jaagt op de stervende vis
25 en 26quote:
Eerst douchenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze playboy gaat zo naar bed, ga je met me mee, toytje van me?.
Samenquote:
Wat mag ik hieruit afleiden?quote:
Dat je ze meteen op kunt sturen, je hoeft ze niet eerst in te pakken.quote:
Jaquote:
Maar nog steeds wel gemeenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is instinct, kan hij ook niet helpen![]()
(ik weet het zeker, want ik blijk het ook te hebben en dan totaal niet te letten op de rest van de wereld)
Slaap lekker taartjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vertel jullie nooit meer iets![]()
Slaap lekker allemaal, MENEER TAART en ik duiken zo lekker ONS BED in![]()
Kusje voor vis!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
JaJa hij is gemeen
Vis kreeg weer een spastische aanval en ineens vind hij het weer boeiend
[..]
Maar nog steeds wel gemeenHij heeft al twee weken geen aandacht aan besteed en nu is vis in zijn doodsstrijd en ineens moet Bolle er weer bovenop
'Slaap' lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Goede smoes om te verhullen dat ik de KSC en MSN door elkaar haaldequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze zijn beiden vrijgezel, volwassen en niet rijk.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:15 schreef OA het volgende:
Ik ga ook maar eens een verdieping hoger kijken en slapen!
A demain!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |