Balen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef justmattie het volgende:
Nu denkt iedereen die nachtbaggert en vaak in de AT loopt de F5en dat hier pics van bier en tieten staan.... Helaas dus!
Onwijs jonguh.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef justmattie het volgende:
Dat dacht ik.
Beetje genoten van het varen met die speedboot ?
Gaafquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onwijs jonguh.
Met 110 km/u over het water lijkt wel 200 km/u.
Op het laatst regende het een beetje, man het leek wel hagel zo hard gingen we.![]()
Ik krijg nu pas de ontheffing binnen van gisteren
Niet zo maar alles aannemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
Spannenburg
Hier
Maar jij zit op je walkie-talkie te FOK!ken neem ik aan? Dan kun je die link niet openen denk ik.
Zegguh, ik vind het al heel wat dat ik nog weet dat jij meestal via je telefoon op FOK! zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet zo maar alles aannemen![]()
![]()
Ik zit nu op de pc
Alleen wanneer ik op werk/school zit, of even snel tussendoor als ik ergens anders benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zegguh, ik vind het al heel wat dat ik nog weet dat jij meestal via je telefoon op FOK! zit.
Jij bent FOK!verslaafd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik op werk/school zit, of even snel tussendoor als ik ergens anders ben
Dat nietquote:
Tja, mijn computer is nu aan het renderen dus zit ook ook maar wat op FOK! te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat nietMaar als je niets te doen hebt, of je drinkt een bak koffie op het werk in je eentje.. Tsja, dan maar even mobiel fok!ken
Ohhhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef justmattie het volgende:
Hollandsche sperziebonen, aardappels en slavink
wie heeft ricky er uitgelollert!quote:
Ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie heeft ricky er uitgelollert!![]()
Ik heb ook andere troep eruit gelollerdquote:
ricky is lollerheiligquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb ook andere troep eruit gelollerd
Mijn UI ook niet (meer)quote:
Aan die plaatjes heb ik niet gezetenquote:
Liever nat thuis, dan nat op het werk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Volgens http://buienradar.nl/mijn(...)=Leeuwarden&size=1x1 kom ik nat thuis in ieder geval... morgen maar weer met de oranje lollermobiel
neem je ff een mcsperma of twee voor me mee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef justmattie het volgende:
Genooot. Ik rij zo uit het werk maar even langs de Mac
Extra saus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem je ff een mcsperma of twee voor me mee?
Ja verdomme, nu heb ik voor niks die man achter de balie zichzelf af laten rukken voor jouw mcsperma met extra sausquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
laat maar zitten,nu vertrouw ik je niet meer!
Mijn vrienden drinken Amstel/Heineken of Strongbowquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef neen het volgende:
Misshcien is Oettinger genot nog wel beter.
En wat kent skele? 6 eurotjes voor 24 units die je aan je vrinden kan voeren.
Enkel kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:11 schreef neen het volgende:
geen AH Pilsner? Goed pilsje voor die 6nogwat per krat, net zoveel alcohol als kwaliteitsbier
Meld het hier even als het erop is andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
reportage over Snackbar Het Vliet op Ormp Fryslân, met GENOHOT een groot deel van de tijd op de achtergrohond!
ik denk tussen 10 over en half, bij elk uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meld het hier even als het erop is anders
Beter dan; De Centrale en cafetaria de rondweg inderdaadquote:
Se hewwe lekkere raspatat inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef NoBody122 het volgende:
De Centrale het anders oek goeie patat, en goeie pindasaus
Nou ken ik natuurlijk die documentaire van 't Vliet niet sien, want hier in Utrecht hewwe wy gean Omrop Fryslân
Maareh, ken 't heel toefallig su weze, dat 't dizze documentaire is?
Haha, geweldige gast is dat..quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zal wel een rotkop hebben, dat 'ie chaggie is bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |