Niet subtiel genoeg misschien? Neem eens les bij een gerenomeerde Troll-school...quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:45 schreef spuitje het volgende:
Dat zijn aderen dichtslibben is totaal geen probleem hoor. Binnenkort wordt hij gecatheteriseerd en dan is alles weer opgelost...........voor zolang het duurt!
En hij eet geen mayo, het is yogonaise!
En kruiwagen, als jij niet waarom hj me dood wenst vraag het hem dan eens, ik mag namelijk niet op zijn chat. Niemand trouwens die hier in de wijde omgeving woontGoeie mods heeft die man.
Heel frankrijk straks onder sensuur van snorrie,als daar maar geen vragen over komen in het euro parlement.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef spuitje het volgende:
Grappig.............Snorremans heeft uit veiligheidsoverwegingen tout France een ban gegeven
Gaat hij nog beroemd worden ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Heel frankrijk straks onder sensuur van snorrie,als daar maar geen vragen over komen in het euro parlement.
Nu maar hopen dat Frankrijk geen atoombom gaat testenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef spuitje het volgende:
Grappig.............Snorremans heeft uit veiligheidsoverwegingen tout France een ban gegeven
Ik zie 6x abo.wanadoo.fr in de banlist...quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ik zie 6x abo.wanadoo.fr in de banlist...
1 van jacqhassel
1van wiem65
4 van Margo37
wat een paranoia zooitje
![]()
Nu dat Feyenoord-shirt nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hier is ie weer....
[ afbeelding ]
Na ik kan het een try geven ..maar vind dat je dat shirt dan wel waardig moet wezen natuurliijk.quote:
Nou als jij het denkt te kunnen probeer het dan maar eens, al was het alleen maar om te zien hoe het hem staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na ik kan het een try geven ..maar vind dat je dat shirt dan wel waardig moet wezen natuurliijk.
en wij zijn alleen maar kakkerlakken zoals hij het zo bloemrijk kan zeggen .
Dus dat shirt verdient hij niet eens..
OOw ik kijk altijd met mute on ...wat hij zegt intreseert me al een tijdje niet meer...steeds het zelfde Jaa... en rot op ... ja en als er dan iets uitkomt is het een boer ...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:18 schreef spuitje het volgende:
Snorremans draait weer verzoekplaatjes en blaat zelf gezellig mee
dat heet darten, en dat is een echte sport hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
Is ie niet online ?moest ie pijltjes gooien ?
Net als klaverjassen, dobbelen en wie het eerst een meter bier naar binnen kan werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heet darten, en dat is een echte sport hoor
ja juist, jij weet alles al, ik hoef jou helemaal niks te leren over verschillende sportenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als klaverjassen, dobbelen en wie het eerst een meter bier naar binnen kan werken
Ik kom gewoon veel in dat soort "stadions"quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja juist, jij weet alles al, ik hoef jou helemaal niks te leren over verschillende sporten
hahahaa jij hebt ook overal een antwoord op hequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom gewoon veel in dat soort "stadions"
Nice shirtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Darten maakt dorstig..
[ afbeelding ]
En ook vandaag draagt hij dit shirt dus doe ik geen moeite een plaatje te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hier is ie weer....
[ afbeelding ]
Oke dan ..snorrie heeft 8 bierjes op en zijn tegenstander maar 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop heeft met 8-1 gewonnen vanavond!
Is dat als warme maaltijd of als "bij een boterham"?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
In Huize Opaatje staat er vandaag soep op het menu en het schijnt goed te smaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een keer F5'en, ustream moet eerst ads laten zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Hij keek al chagareinig nou nog erger ..en Ajax doet ook al niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef SeSeSeS het volgende:
Nou, het moest éénmaal gebeuren.. Ustream-Chat is platgelegd door één ouwe Opa en een stel kutkatten!
dit is op mircquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
Gewoon server problemen bij Ustreamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!
Dacht al dat het over voetballen ging.. nix irritanter dan een betere voetballer tuis achter de buis...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is hier luid en duidelijk te ontvangen hoor!
Hij geeft momenteel commentaar bij de voetbalwedstrijd Dynamo Kiev - Ajax
Maar wil je dan zo graag daarop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan niet op de chat van Snorremans, rest werkt inmiddels gewoon weer :-)
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?quote:
Oja? kon je dat dan met die ban?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?
Daar zal Kopie Kut helemaal niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop herhaalt nog maar eens dat Kopie Kut niet welkom is op zijn chat.
Yep, hij geeft een ban en als ik wil ben ik er binnen een halve minuut weerquote:
Hij zei net dat hij druk is geweest, dat was het dus hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Yep, hij geeft een ban en als ik wil ben ik er binnen een halve minuut weerVind ik wel grappig want dan doet hij tenminste nog eens iets: mij een ban geven
![]()
Hij heeft een paar dagen terug ruiterlijk toegegeven op de chat dat hij een drankprobleem heeft. Nu nog even wachten of hij er iets aan gaat doen. Denk zomaar van nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef Chanel5 het volgende:
Sjips vergeten een cap te maken, Oop liet me daar toch een rij medicijnen zien, zeker wel 12 stuks!!
Allemaal in te nemen met bier begrijp ik
Hij is naar de kermis geweest?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een schoon shirt aan EN gedoucht en hij heeft tevens een nieuw horloge gekocht, een echte!
[ afbeelding ]
Maar er zijn ook positieve kanten hoor ..spuitje als er een beker was voor de meeste bans aan 1 persoon ben jij de winnaar...10X .fr geband.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef spuitje het volgende:
Om ongeveer 11 uur je nest uit, even een boodschappie doen en dan voor vijven aan je tweede of derde biertje zitten. Maar.............Snorremans drinkt geen sterke drank, Snorremans drinkt gewoon en ontkent dat hij een probleem heeft!
[ afbeelding ]
Ow ik zie het een replica van de Big Bangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een schoon shirt aan EN gedoucht en hij heeft tevens een nieuw horloge gekocht, een echte!
[ afbeelding ]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maar er zijn ook positieve kanten hoor ..spuitje als er een beker was voor de meeste bans aan 1 persoon ben jij de winnaar...10X .fr geband.
Snorrie heeft geen probleem jo ..het probleem is de leverancier die elke week tig kratten daar neer plemt,en ooo wat zielig die MOET ie allemaal leeg maken helemaal alleen hoor..anders kommen ze geen nieuwe leveren.
![]()
Na ff denken hoor hier komt hogere wiskunde bij kijken,, Ja ik weet het daar is de glasschade bij gerekend natuurlijk..als ie met zijn dronke kop eens een flesje laat vallen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.
Voor de vakantie kwam de bezorger 12 kratjes brengen omdatie met vakantie, 12 kratjes voor 3 weken ??
Hoeveel flesjes zitten er in een kratje? 24 Toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:41 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na ff denken hoor hier komt hogere wiskunde bij kijken,, Ja ik weet het daar is de glasschade bij gerekend natuurlijk..als ie met zijn dronke kop eens een flesje laat vallen..
Of als de bezorger toevallig vertraging heeft bij terugkeer vakantie,niks aan het toeval overlaten toch.
![]()
normaal welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes zitten er in een kratje? 24 Toch?
4 kratjes per week. 3,4 fles per dagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.
Voor de vakantie kwam de bezorger 12 kratjes brengen omdatie met vakantie ging, de bezorger dan he, 12 kratjes voor 3 weken ??
huh?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
4 kratjes per week. 3,4 fles per dag
Weet niet hoeveel flessen er bij jou in een krat zitten, maar ik kom dan toch op iets van 13 flessen per dag oftewel een half kratjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
4 kratjes per week. 3,4 fles per dag
Volgens mij drinkt hij af en toe een wijntje om te laten zien dat hij ook nog wel iets anders lust dan bier. Die man heeft gewoon een drankprobleem, alleen wil hij er niets aan doen. Hij is er nog steeds van overtuigd dat 10 pilsjes op een dag minder erg zijn dan 10 jenevertjes. Hij moe maar eens goed gaan googlen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef beequeen het volgende:
Is zijn bier op of combineert die sjaggo het met wijn?
Is bijna 4 liter bier per dag ...en dan nog wat wijntjes want dat is goed zegt de dokter een rood wijntje per dag...ja eentje ja en niet met 4 liter bier natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
Snorremans drinkt pijpjes en volgens mij zitten er daarvan 24 in een kratje. 4 Kratjes per week is dus 96 flesjes, En 96 gedeeld door 7 (zoveel dagen heeft een week nu eenmaal) is iets meer dan 13 flesjes per dag. En ergens geloof ik dat wel omdat hij al ruim voor 4 uur 's middags begint. En hij dus heel gestaag door zuipt tot ruim na 12 uur 's nachts. Reken een pijpje per uur, drie kwartier? Dan zit je vanaf 4 uur 's middags toch echt op 8-12 pijpjes! Minimaal. En dus kloppen die 13 pijpjes gemiddeld per dag volgens mij wel. En dat is echt heel, heel veel!
Joh hei drinkt gewoon effe wat wein voor de gijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
WANT DIT IS GEEN DOODSBEDRIJGING!!!!.
Die bedrijging ben je zelf voor je lichaam.
![]()
Godsamme, 13 pijpjes per dag .... da's best veel, dan heb je volgens mij toch een redelijk probleem met alcohol, of niet ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
En dus kloppen die 13 pijpjes gemiddeld per dag volgens mij wel. En dat is echt heel, heel veel!
Wijn uit een pak, da's zoiets als Cognac uit een jerrycanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen wordt het huisvuil opgehaald.
[ afbeelding ]
"Kijk! Twee wijnpakken in één zak!", aldus Oop.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook en ergens de afgelopen dagen gaf hij zelf ook toe dat hij een alcoholprobleem had maar door dat probleem is hij weer vergeten dat hij dat heeft gezegd. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, 13 pijpjes per dag .... da's best veel, dan heb je volgens mij toch een redelijk probleem met alcohol, of niet ?
Echt niet!! Je kunt hier prima wijnen kopen in een pak, vooral de witte en de rose. Leg je lekker in de koelkast en je hebt ieder moment van de dag een ideaal gekoeld wijntje. Is net zo iets als de beertenderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wijn uit een pak, da's zoiets als Cognac uit een jerrycan
Een gekoeld fris wit wijntje (dat drink ik zomers nog wel met ijs) da's voor de frissigheid en dat vind ik nog wel iets anders als een rode wijn in een pak. Volgens mij klokte hij toch rode wijn. Rode wijn uit een pak, alleen het idee staat me al tegen, sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt niet!! Je kunt hier prima wijnen kopen in een pak, vooral de witte en de rose. Leg je lekker in de koelkast en je hebt ieder moment van de dag een ideaal gekoeld wijntje. Is net zo iets als de beertenderEn voor mensen als Snor natuurlijk ideaal.
Ja, o.k., ben ik met je eens. Maar volgens mij had hij een literpak en zijn drankverbruik onderhand een beetje kennende........? Denk dat de smaak hem niet zo heel veel uitmaakt, als er maar alcohol in zit is het hem allang prima!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Een gekoeld fris wit wijntje (dat drink ik zomers nog wel met ijs) da's voor de frissigheid en dat vind ik nog wel iets anders als een rode wijn in een pak. Volgens mij klokte hij toch rode wijn. Rode wijn uit een pak, alleen het idee staat me al tegen, sorry
Ik woon in Frankrijk hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Een gekoeld fris wit wijntje (dat drink ik zomers nog wel met ijs) da's voor de frissigheid en dat vind ik nog wel iets anders als een rode wijn in een pak. Volgens mij klokte hij toch rode wijn. Rode wijn uit een pak, alleen het idee staat me al tegen, sorry
Ja, dat ken ik wel in Frankrijk en ik heb wel hele dure wijnen gedronken, maar ik moet bekennen dat, dat soort wijnen niet aan mij besteed zijn. Ik hou van een lekkere rode wijn en ik kan prima het onderscheid maken tussen bocht en een goed wijntje, maar 800 of 1100 euro drink ik aan geen één wijn af.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk heHeb in een normale supermarkt meer keus in wijnen dan jullie bij een slijter. Ben me eerljk gezgd weleens de pleuris geschrokken hoor, liggen er hier in de grotere supermarkten (wel achter slot en grendel) wijnen van ¤ 800,-- per fles of meer!!! Wie drinkt zo iets nou?? Of je zit in een wijngebied op een terrasje te lunchen, hele normale kaart, hele normale prijzen maar op de wijnkaart wel flessen van ¤ 1100,--!!! Gadsamme, moet er niet aan denken.......
Dat bedoel ik dus. Kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat ik zou zeggen dat een wijn van die prijs het dubbel en dwars waard is geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel in Frankrijk en ik heb wel hele dure wijnen gedronken, maar ik moet bekennen dat, dat soort wijnen niet aan mij besteed zijn. Ik hou van een lekkere rode wijn en ik kan prima het onderscheid maken tussen bocht en een goed wijntje, maar 800 of 1100 euro drink ik aan geen één wijn af.
Ach laat Snorremans nu gezellig op zijn eigen manier van het leven genietenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hij gaat weer gemaakt gezellig doen...pakie wijn op en weer aan het bier.
Ja als je bezopen bent is alles gezellig natuurlijk...de ban list kan weer gevuld worden vanavond.
Wees blij want dat commentaar van hem is niet om aan te horen vind ik. Zijn muziek ook niet trouwens. En al helemaal niet als hij gaat meezingen of fluiten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:47 schreef Jian het volgende:
Oop draait er lekker op los, bejaardenmuziek dat wel, er is voetballen, daar hoeft geen geluid bij, alleen als Ajax speelt.
Aha.. alweer een zijlijner.. je kan wel naast die Snor gaan zitten!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:47 schreef Jian het volgende:
Oop draait er lekker op los, bejaardenmuziek dat wel, er is voetballen, daar hoeft geen geluid bij, alleen als Ajax speelt.
Schat Jian toch iets hoger in dan dit gedrocht........quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Aha.. alweer een zijlijner.. je kan wel naast die Snor gaan zitten!
Doe nou maar es wat leuks op die chat zeikerd, i.p.v. "ja Oop, nee Oop, natuurlijk Oop"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Aha.. alweer een zijlijner.. je kan wel naast die Snor gaan zitten!
Had niet meer geluisterd maar hij begint eindelijk door te krijgen dat hij amper publiek heeft? Dat dus?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde het goed![]()
9:25 ChatWhisperer: laatste aaf oop?
9:25 pietpiraat: waarom stop je met de stream dan oop
9:25 bepdeboom: opa stopt toch niet met de stream he
9:25 panflos: dat is heftig, bep
9:25 gretha20: hoi allemaal<3
9:25 ChatWhisperer: jah zegt ie net
editquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had niet meer geluisterd maar hij begint eindelijk door te krijgen dat hij amper publiek heeft? Dat dus?
Joh, die ouwe is verslaafd aan die chat en die stream, die gaat echt niet stoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
edit
zou ik voor deze paar laatste uurtjes dan wel op zijn chat mee mgen lezen als ik niets zeg??
Zou het een soort Sly zijn denk je? Vandaag aankondigen dat je morgen iets elangrijks te melden hebt en dan komen melden dat je door gaat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Jian het volgende:
En hij roept het nog maar es een keer "Laatste avond, vanaf morgen geen Opa meer"
Ik hoor nog Nix!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Jian het volgende:
En hij roept het nog maar es een keer "Laatste avond, vanaf morgen geen Opa meer"
Ik ga het wel vragen.. maar ik zal wel weer voor LuL staan hé?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef Jian het volgende:
10:09 gretha20: zak es lekker doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
10:09 pietpiraat: de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste avond van oop
[ link | afbeelding ]
Niet meer als andersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:13 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik ga het wel vragen.. maar ik zal wel weer voor LuL staan hé?
Die kreeg je van me.... sukkel! En het gebruik zal je nog duur komen te staan...quote:
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Die kreeg je van me.... sukkel! En het gebruik zal je nog duur komen te staan...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Jian het volgende:
We willen nog wel een stichtelijke afscheidsrede Oop
Ses zijn schuld, die heeft m gekrenktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat lees ik allemaal, stopt Opa ermee, en waarom, wat is de reden, en wie zijn schuld is het als hij stopt
Nix nie waar... en hoevaak moet ik het nou in je harses ramme??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ses zijn schuld, die heeft m gekrenkt
Oop De DramaQueen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:50 schreef spuitje het volgende:
Volgens de almachtige Jacq H. is het een broodje aap
Hij heeft gelijk hoor; op het hoogtepunt van je carriere moet je afscheid nemen. Dus Snorremans: toedeledokie!!! En niet nog 7 keer terug komen he!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
En Opa keek en zag dat het goed was
[ link | afbeelding ]
Blijft een prachtig lied...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
afscheidslied voor Opa, Opa krijg je van mij![]()
Opa heeft niet te klagen over aandacht van je hé? Of is het omdat die Ouwe er nu de brui aan geeft? Net als die zwakkeling Johan Vlemnix toen?quote:
Klopt, heb het vanmorgen nog bij een vriendin geprobeerd, hier ongeveer 15 kilometer vandaan. Ze zijn volslagen paranoiaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Zit eigelijk te wachten tot ie in een prinsen pak onstream gaat zitten met een dik boek...
Ach oja dat was al een keertje gedaan natuurlijk.
Ze hebben overigens heel abo.wanadoo.fr gebanned ,dus niemand met een abbo van wanadoo.fr kan meer op de chat Spuit![]()
Ik vind het een prachtig einde, hij doet er nu alleen wel een beetje lang over, dat gaat allemaal ten koste van de dramatiek. Ik wil de eindtune horen en de aftiteling zien en Oop die langzaam, met iets gebogen schouders, wegschuifelt. Is dat nou teveel gevraagdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Opa heeft niet te klagen over aandacht van je hé? Of is het omdat die Ouwe er nu de brui aan geeft? Net als die zwakkeling Johan Vlemnix toen?![]()
Tsja, dat dan weer wel... dat PM'en gaat helemaal de verkeerde kant uit, zijn klanten in de kou laten...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig einde, hij doet er nu alleen wel een beetje lang over, dat gaat allemaal ten koste van de dramatiek. Ik wil de eindtune horen en de aftiteling zien en Oop die langzaam, met iets gebogen schouders, wegschuifelt. Is dat nou teveel gevraagd
Maanbo gedaan gewoon abo.wannadoo.fr in de banlijst gezet..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
Onze oudste zoon die hier ruim 300 km vandaan woont en inderdaad ook een orange/wanadoo.fr abonnement heeft kan er niet meer op. Niet dat hij dat echt zou willen, maar ik had hem gevraagd eens te kijken. Binnen een paar minuten had hij een ban. Net als de vriendin van jongste die hier ruim 600 km vandaan vakantiewerk doet en daar kan inloggen via een, jawel, orange/wanadoo account. Ik lig af en toe helemaal gestrekt hier want het is me inmiddels meer dan duidelijk dat alle accounts met .fr een ban krijgen. Hoe dom ben jedan?? Komop Jacq, jij hebt een eigen forum, Margo ook, jullie moeten toch weten hoe je zo iets aanpakt?
Een zeer toepasselijk afscheidsnummer van ons aller Snorremansquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Nou nog eentje dan voor snorrie.
Denk dat ie nog wel terug komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Net nu ik een keer wilde gaan kijken.
Heus!
Godver.quote:
Gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef kruiwagen het volgende:
Oop vind het rot voor de fokkers hier dat jullie dan niks meer te schrijven hebben daarom komt ie na een nachtje slapen gewoon weer terug !
Tsja, wat die nou kwam doen was me een raadsel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gisteravond trouwens nog reuze gezellig bij Oop op de chat. Marian 'Waterkoker' van SV was er ook nog.
Zozo.. en ook nog een zelfbenoemde assisent-Mod..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Zo nog even een Remlof-streepje eronder en klaar![]()
[ link | afbeelding ]__________________________________________________________________
Te vroeg, hij is er al weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:39 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
We zullen je nooit vergeten
Breaking nieuws snorrie is weer online ..op verzoek van zijn trouwe chatters wie dat ook mogen zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo.. en ook nog een zelfbenoemde assisent-Mod..Zonder slotjesbevoegdheid duidelijk....
Oop is gewoon sociaal. Die laat zijn legioen fans niet in de steek!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
Whut?![]()
Goed, i.p.v. met een ouwe Hagenees met balluh, hebben dus te maken met een om aandacht schreeuwende Dramaqueen
Oop is een sissy![]()
En ook niet zo'n mooie krans?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef Jian het volgende:
Als ie maar niet denkt dat ie ooit nog zo'n mooi afscheidstopic krijgt, die ouwe aansteller
Gefopt ? Schei uit zeg, tis gewoon een ouwe aandachtshoer!quote:
Even terug lezen Paultjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Opa is gestopt?
Dan moeten we iemand anders zoeken, hoe zijn jullie bij opa gekomen eigenlijk?
Het Vlemmix-Syndroom...je herkend het zo, die teringchatters maar hij kan ook niet zonder ze...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Gefopt ? Schei uit zeg, tis gewoon een ouwe aandachtshoer!
"ik stop ermee, vanavond de laatste avond, de stream gaat op zwart, het is mooi geweest"
en sommige sufferds op die chat maar huilen "doe niet zo gek Oop, ah oop dat doe je toch niet, wel blijven hoor Oop, we gaan je zo missen" en daar kickt die ouwe dramatoeter op, dan voelt ie zich gewaardeerd.
Och moet Oopepoopie dan un beetje aandacht hebben, heeft ie een kusje op z'n kale bolletje nodig zo af en toe, onze kleine huilie
Is dat nu niet een beetje veel ineens??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
FF kijken ..hij mag voor mij aan het gas onder de tram en daarna gespiest worden ...gewoon omdat ie dat ons ook heeft gewenst.
Zo kun je weer gaan huilen op je chat dat er een doodsbedrijging is gegeven aan jou op fok door mij.
Hmm.. ik denk dat de meeste gisteravond al dramatisch afscheid van Oop genomen hebben, dus reken maar niet op veel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
FF kijken ..hij mag voor mij aan het gas onder de tram en daarna gespiest worden ...gewoon omdat ie dat ons ook heeft gewenst.
Zo kun je weer gaan huilen op je chat dat er een doodsbedrijging is gegeven aan jou op fok door mij.
Nice shirt, wrong club thoughquote:
Naja je kan het allemaal maar gehad hebben ...heb je naderhand geen verassingen meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje veel ineens??
Een verassing misschien nog wel, een verrassing misschien nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:10 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Naja je kan het allemaal maar gehad hebben ...heb je naderhand geen verassingen meer.
ja ben al oud bibber een beetjjjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een verassing misschien nog wel, een verrassing misschien niet
Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit overgaat...maar ik heb die man dan ook niet aan staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Veel gebeurd in chatland, zoals we eigenlijk wel gewend zijn de laatste tijd.
Veel gezeur en gezeik over en weer, whats new??
Maar dan wordt er een geintje uitgehaald!!! Weet er het fijne niet van, iets met hacken!
Tja dat valt niet goed en als je als chatter dat niet kunt waarderen ben je geen "echte'chatter, zo luidt de uitspraak van een van de voortrekkers van deze "grap".
Dat kan! maar als er al zoveel geouwehoer is onderling moet je jezelf, volgens mij, wel ff op je kop krabben om zo'n aktie uit te halen...
Kan me voorstellen dat je er geen weet van hebt Lays maar dit ging tussen de drie chats.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit overgaat...maar ik heb die man dan ook niet aan staan
ik tel mn zegeningenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je er geen weet van hebt Lays maar dit ging tussen de drie chats.
En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
Sappige relletjes wel even in geuren en kleuren melden hier hè.
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinken
dat is geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En Lays ik duim, jij en DK echt ik vind het zo leuk!!
Ik vind trouwens alles leuk als iedereen maar gelukkig wordt!
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Maar onderhoudend na vertellen wat er allemaal gereld is:
Kreeg hij/zij die ban bij opaatje om 09.06 PM ???? Jammer van die aankondiging dan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Ik vond het en goeie joke
Tough stuff. Je hebt gelijk, maar ook weer niet. Laten we het maar houden op het 'ongelijk van het gelijk'.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Veel gebeurd in chatland, zoals we eigenlijk wel gewend zijn de laatste tijd.
Veel gezeur en gezeik over en weer, whats new??
Maar dan wordt er een geintje uitgehaald!!! Weet er het fijne niet van, iets met hacken!
Tja dat valt niet goed en als je als chatter dat niet kunt waarderen ben je geen "echte'chatter, zo luidt de uitspraak van een van de voortrekkers van deze "grap".
Dat kan! maar als er al zoveel geouwehoer is onderling moet je jezelf, volgens mij, wel ff op je kop krabben om zo'n aktie uit te halen...
Gewoon een vijandige kanaalovername op IRC, dus eigenlijk niks relwaardigs. Al maken we in deze komkommertijd natuurlijk van alles graag een rel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
Sappige relletjes wel even in geuren en kleuren melden hier hè.
Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Ja erst lezen he PB scheelt je berg textquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink!![]()
Wat wel een goeie grap is, is de betrokkenheid van de mods. Vooral T0nja speelde het heel overtuigend. Ik had echt de indruk dat ze behoorlijk pissed off was !
Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet.
Tja, ik dacht voor een moment dat we te maken hadden met echte internetveteranen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja erst lezen he PB scheelt je berg text
Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.
Hele chatlogs waar dan eens onder elkaar smeuig om gelachen wordt,en een handboek is voor de forum leden om chatters eens flink met hun verleden te confronteren.
Ook smerig natuurlijk
Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.
Ach heel dat forum drijft op chatlogs en is gemaakt om rellen te starten op andere chats ..een chat hebben ze niet eens wel een shout.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.
huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er niet
Bijna net zo goed als die Opa die wegging maar niet ging....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
ben er best wel hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremansquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben er best wel hoorsoms dan, maar pc stuk dus mag af en toe ff op lap van zoon, maar als Blinde wat uitgehaald heeft ( geeft niet wat) keur ik altijd goed
wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremans
Fraai is tie zat me de hele tijd af te vragen wat ze aan het doen waren, nee blinde is niet gebandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintje
Laat m maar uitkijken voor de graatjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moment van het eerste biertje nadert.
Straks staat er brood met haring op het menu (Het is tenslotte zaterdag) en vanavond in de rust van Ajax neemt hij een portie kibbeling.
In haring van Rick Buys zitten geen graatjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat m maar uitkijken voor de graatjes
Tering hee alweer een doodsbedrijgingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat m maar uitkijken voor de graatjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tering hee alweer een doodsbedrijging
Als Rick Buys weet voor wie die haringen zijn, laat ie echt wel een paar graatjes zitten hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In haring van Rick Buys zitten geen graatjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Rick Buys weet voor wie die haringen zijn, laat ie echt wel een paar graatjes zitten hoor
Wow, wat een mooi shirt Snorremans, ben je er blij mee?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef Jian het volgende:
Kek shirt Oop, Nieuw ?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geloof niet dat ie blij isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ongelooflijk verstandig. En dat voor een diabeet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft nog niet gegeten, dus neemt hij maar een "vloeibare boterham", zoals hij het zelf noemt.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hou nou eens op met die lange ijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tering hee alweer een doodsbedrijging
waar haalt hij dat zo snel vandaan danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
In de rust is het tijd voor kibbeling met knoflooksaus. Oop eet zijn vingers er bij op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de ovenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
waar haalt hij dat zo snel vandaan dan
maar ik begrijp je kijkt dus wel, anders had je dit niet gewetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Kijken naar Opa die naar het voetballen aan het kijken is... Ik begreep het eerst al niet zo... maar nu wel! Het is triest...![]()
Yup.. dat is ook gelijk het lot van commentators...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar ik begrijp je kijkt dus wel, anders had je dit niet geweten
En dat gaat ie vast en zeker vieren met een extra flesje Heineken!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa in feeststemming: Ajax maakt de 50000ste goal!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa in feeststemming: Ajax maakt de 50000ste goal!![]()
[ afbeelding ]
Wie stuurt die man eens een leuke B.H.? Ik vind het een beetje onfris, die blote tieten van die man. En dan die bierpens eronder, brrrrr..............quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
gooi deze er ook nog maar ff in, en voor de liefhebber met songtekst, kunnen jullie ff oefenen![]()
opa kent hem uit zijn hoofd hoor
hey wat leuk Mark, waar blijft het drinken hahaha ach je zette altijd bier enzo voor ons neer. ben je niet vergeten hoorquote:
Welke harten?quote:
het is EI hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op....je hebt zo een bedrijging te pakken
LOL voor die 3 vieuwers blijft ie aan...gisteren een blauwe chat alleen mods die tegen elkaar chatten...nee dat kost hem zeker veel bezoekersquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat echt niet weg hoor.. Hij klaagde al dat een eventuele doorstart van SV hem kijkers gaat kosten
zoooo jij bent goed met googlequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is EI hoe vaak moet ik dat nog zeggenhahahah
\quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op....je hebt zo een bedrijging te pakken
Zat ook niemand op het balkon? Vast wel toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL voor die 3 vieuwers blijft ie aan...gisteren een blauwe chat alleen mods die tegen elkaar chatten...nee dat kost hem zeker veel bezoekers
Alleen nog Fatty-Blob eronder en hoppa alle 5 bij elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef spuitje het volgende:
Gos, op www.opaatje.tk is er een stream bijgekomen.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze op zijn site zijn ..die page met 4 chats al iemand daar gebruik van maakt staat ie ook bij hem ingelogd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zat ook niemand op het balkon? Vast wel toch?
Nee, die is té anti-opa. Die zal er wel niet bijkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alleen nog Fatty-Blob eronder en hoppa alle 5 bij elkaar
Weet ik, maar weet Snorremans dat ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze op zijn site zijn ..die page met 4 chats al iemand daar gebruik van maakt staat ie ook bij hem ingelogd.
Wil het nog niet zeggen dat ze zijn stream aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |