Te vroeg, hij is er al weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:39 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
We zullen je nooit vergeten
Breaking nieuws snorrie is weer online ..op verzoek van zijn trouwe chatters wie dat ook mogen zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo.. en ook nog een zelfbenoemde assisent-Mod..Zonder slotjesbevoegdheid duidelijk....
Oop is gewoon sociaal. Die laat zijn legioen fans niet in de steek!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
Whut?![]()
Goed, i.p.v. met een ouwe Hagenees met balluh, hebben dus te maken met een om aandacht schreeuwende Dramaqueen
Oop is een sissy![]()
En ook niet zo'n mooie krans?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef Jian het volgende:
Als ie maar niet denkt dat ie ooit nog zo'n mooi afscheidstopic krijgt, die ouwe aansteller
Gefopt ? Schei uit zeg, tis gewoon een ouwe aandachtshoer!quote:
Even terug lezen Paultjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Opa is gestopt?
Dan moeten we iemand anders zoeken, hoe zijn jullie bij opa gekomen eigenlijk?
Het Vlemmix-Syndroom...je herkend het zo, die teringchatters maar hij kan ook niet zonder ze...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Gefopt ? Schei uit zeg, tis gewoon een ouwe aandachtshoer!
"ik stop ermee, vanavond de laatste avond, de stream gaat op zwart, het is mooi geweest"
en sommige sufferds op die chat maar huilen "doe niet zo gek Oop, ah oop dat doe je toch niet, wel blijven hoor Oop, we gaan je zo missen" en daar kickt die ouwe dramatoeter op, dan voelt ie zich gewaardeerd.
Och moet Oopepoopie dan un beetje aandacht hebben, heeft ie een kusje op z'n kale bolletje nodig zo af en toe, onze kleine huilie
Is dat nu niet een beetje veel ineens??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
FF kijken ..hij mag voor mij aan het gas onder de tram en daarna gespiest worden ...gewoon omdat ie dat ons ook heeft gewenst.
Zo kun je weer gaan huilen op je chat dat er een doodsbedrijging is gegeven aan jou op fok door mij.
Hmm.. ik denk dat de meeste gisteravond al dramatisch afscheid van Oop genomen hebben, dus reken maar niet op veel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
FF kijken ..hij mag voor mij aan het gas onder de tram en daarna gespiest worden ...gewoon omdat ie dat ons ook heeft gewenst.
Zo kun je weer gaan huilen op je chat dat er een doodsbedrijging is gegeven aan jou op fok door mij.
Nice shirt, wrong club thoughquote:
Naja je kan het allemaal maar gehad hebben ...heb je naderhand geen verassingen meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje veel ineens??
Een verassing misschien nog wel, een verrassing misschien nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:10 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Naja je kan het allemaal maar gehad hebben ...heb je naderhand geen verassingen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |