Blijft een prachtig lied...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
afscheidslied voor Opa, Opa krijg je van mij![]()
Opa heeft niet te klagen over aandacht van je hé? Of is het omdat die Ouwe er nu de brui aan geeft? Net als die zwakkeling Johan Vlemnix toen?quote:
Klopt, heb het vanmorgen nog bij een vriendin geprobeerd, hier ongeveer 15 kilometer vandaan. Ze zijn volslagen paranoiaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Zit eigelijk te wachten tot ie in een prinsen pak onstream gaat zitten met een dik boek...
Ach oja dat was al een keertje gedaan natuurlijk.
Ze hebben overigens heel abo.wanadoo.fr gebanned ,dus niemand met een abbo van wanadoo.fr kan meer op de chat Spuit![]()
Ik vind het een prachtig einde, hij doet er nu alleen wel een beetje lang over, dat gaat allemaal ten koste van de dramatiek. Ik wil de eindtune horen en de aftiteling zien en Oop die langzaam, met iets gebogen schouders, wegschuifelt. Is dat nou teveel gevraagdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Opa heeft niet te klagen over aandacht van je hé? Of is het omdat die Ouwe er nu de brui aan geeft? Net als die zwakkeling Johan Vlemnix toen?![]()
Tsja, dat dan weer wel... dat PM'en gaat helemaal de verkeerde kant uit, zijn klanten in de kou laten...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig einde, hij doet er nu alleen wel een beetje lang over, dat gaat allemaal ten koste van de dramatiek. Ik wil de eindtune horen en de aftiteling zien en Oop die langzaam, met iets gebogen schouders, wegschuifelt. Is dat nou teveel gevraagd
Maanbo gedaan gewoon abo.wannadoo.fr in de banlijst gezet..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
Onze oudste zoon die hier ruim 300 km vandaan woont en inderdaad ook een orange/wanadoo.fr abonnement heeft kan er niet meer op. Niet dat hij dat echt zou willen, maar ik had hem gevraagd eens te kijken. Binnen een paar minuten had hij een ban. Net als de vriendin van jongste die hier ruim 600 km vandaan vakantiewerk doet en daar kan inloggen via een, jawel, orange/wanadoo account. Ik lig af en toe helemaal gestrekt hier want het is me inmiddels meer dan duidelijk dat alle accounts met .fr een ban krijgen. Hoe dom ben jedan?? Komop Jacq, jij hebt een eigen forum, Margo ook, jullie moeten toch weten hoe je zo iets aanpakt?
Een zeer toepasselijk afscheidsnummer van ons aller Snorremansquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Nou nog eentje dan voor snorrie.
Denk dat ie nog wel terug komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Net nu ik een keer wilde gaan kijken.
Heus!
Godver.quote:
Gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef kruiwagen het volgende:
Oop vind het rot voor de fokkers hier dat jullie dan niks meer te schrijven hebben daarom komt ie na een nachtje slapen gewoon weer terug !
Tsja, wat die nou kwam doen was me een raadsel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was gisteravond trouwens nog reuze gezellig bij Oop op de chat. Marian 'Waterkoker' van SV was er ook nog.
Zozo.. en ook nog een zelfbenoemde assisent-Mod..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Zo nog even een Remlof-streepje eronder en klaar![]()
[ link | afbeelding ]__________________________________________________________________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |