En dat gaat ie vast en zeker vieren met een extra flesje Heineken!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa in feeststemming: Ajax maakt de 50000ste goal!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa in feeststemming: Ajax maakt de 50000ste goal!![]()
[ afbeelding ]
Wie stuurt die man eens een leuke B.H.? Ik vind het een beetje onfris, die blote tieten van die man. En dan die bierpens eronder, brrrrr..............quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
gooi deze er ook nog maar ff in, en voor de liefhebber met songtekst, kunnen jullie ff oefenen![]()
opa kent hem uit zijn hoofd hoor
hey wat leuk Mark, waar blijft het drinken hahaha ach je zette altijd bier enzo voor ons neer. ben je niet vergeten hoorquote:
Welke harten?quote:
het is EI hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op....je hebt zo een bedrijging te pakken
LOL voor die 3 vieuwers blijft ie aan...gisteren een blauwe chat alleen mods die tegen elkaar chatten...nee dat kost hem zeker veel bezoekersquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat echt niet weg hoor.. Hij klaagde al dat een eventuele doorstart van SV hem kijkers gaat kosten
zoooo jij bent goed met googlequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is EI hoe vaak moet ik dat nog zeggenhahahah
\quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op....je hebt zo een bedrijging te pakken
Zat ook niemand op het balkon? Vast wel toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL voor die 3 vieuwers blijft ie aan...gisteren een blauwe chat alleen mods die tegen elkaar chatten...nee dat kost hem zeker veel bezoekers
Alleen nog Fatty-Blob eronder en hoppa alle 5 bij elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef spuitje het volgende:
Gos, op www.opaatje.tk is er een stream bijgekomen.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze op zijn site zijn ..die page met 4 chats al iemand daar gebruik van maakt staat ie ook bij hem ingelogd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zat ook niemand op het balkon? Vast wel toch?
Nee, die is té anti-opa. Die zal er wel niet bijkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alleen nog Fatty-Blob eronder en hoppa alle 5 bij elkaar
Weet ik, maar weet Snorremans dat ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ze op zijn site zijn ..die page met 4 chats al iemand daar gebruik van maakt staat ie ook bij hem ingelogd.
Wil het nog niet zeggen dat ze zijn stream aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |