Nice shirtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Darten maakt dorstig..
[ afbeelding ]
En ook vandaag draagt hij dit shirt dus doe ik geen moeite een plaatje te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hier is ie weer....
[ afbeelding ]
Oke dan ..snorrie heeft 8 bierjes op en zijn tegenstander maar 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop heeft met 8-1 gewonnen vanavond!
Is dat als warme maaltijd of als "bij een boterham"?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
In Huize Opaatje staat er vandaag soep op het menu en het schijnt goed te smaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een keer F5'en, ustream moet eerst ads laten zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Hij keek al chagareinig nou nog erger ..en Ajax doet ook al niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef SeSeSeS het volgende:
Nou, het moest éénmaal gebeuren.. Ustream-Chat is platgelegd door één ouwe Opa en een stel kutkatten!
dit is op mircquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
Gewoon server problemen bij Ustreamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |