Oke dan ..snorrie heeft 8 bierjes op en zijn tegenstander maar 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop heeft met 8-1 gewonnen vanavond!
Is dat als warme maaltijd of als "bij een boterham"?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
In Huize Opaatje staat er vandaag soep op het menu en het schijnt goed te smaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een keer F5'en, ustream moet eerst ads laten zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Hij keek al chagareinig nou nog erger ..en Ajax doet ook al niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef SeSeSeS het volgende:
Nou, het moest éénmaal gebeuren.. Ustream-Chat is platgelegd door één ouwe Opa en een stel kutkatten!
dit is op mircquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
De stream doet het hier wel, maar de chat zie ik niet meer. Het bekende "rollende rondje", wat duidt op een ban maar ik zou bij god niet weten waarvoor.
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
Gewoon server problemen bij Ustreamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja... dat moet je MIj niet vragen...Ik doe al zo braaf dat ik misselijk van mezelf wordt!
Dacht al dat het over voetballen ging.. nix irritanter dan een betere voetballer tuis achter de buis...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is hier luid en duidelijk te ontvangen hoor!
Hij geeft momenteel commentaar bij de voetbalwedstrijd Dynamo Kiev - Ajax
Maar wil je dan zo graag daarop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan niet op de chat van Snorremans, rest werkt inmiddels gewoon weer :-)
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?quote:
Oja? kon je dat dan met die ban?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?
Daar zal Kopie Kut helemaal niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop herhaalt nog maar eens dat Kopie Kut niet welkom is op zijn chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |