Dacht al dat het over voetballen ging.. nix irritanter dan een betere voetballer tuis achter de buis...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is hier luid en duidelijk te ontvangen hoor!
Hij geeft momenteel commentaar bij de voetbalwedstrijd Dynamo Kiev - Ajax
Maar wil je dan zo graag daarop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan niet op de chat van Snorremans, rest werkt inmiddels gewoon weer :-)
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?quote:
Oja? kon je dat dan met die ban?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nope, en heb inmiddels ook weer een ban want als ik die ouwe mag geloven heb ik gisteravond nog even lopen zieken op zijn chat?
Daar zal Kopie Kut helemaal niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop herhaalt nog maar eens dat Kopie Kut niet welkom is op zijn chat.
Yep, hij geeft een ban en als ik wil ben ik er binnen een halve minuut weerquote:
Hij zei net dat hij druk is geweest, dat was het dus hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Yep, hij geeft een ban en als ik wil ben ik er binnen een halve minuut weerVind ik wel grappig want dan doet hij tenminste nog eens iets: mij een ban geven
![]()
Hij heeft een paar dagen terug ruiterlijk toegegeven op de chat dat hij een drankprobleem heeft. Nu nog even wachten of hij er iets aan gaat doen. Denk zomaar van nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef Chanel5 het volgende:
Sjips vergeten een cap te maken, Oop liet me daar toch een rij medicijnen zien, zeker wel 12 stuks!!
Allemaal in te nemen met bier begrijp ik
Hij is naar de kermis geweest?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een schoon shirt aan EN gedoucht en hij heeft tevens een nieuw horloge gekocht, een echte!
[ afbeelding ]
Maar er zijn ook positieve kanten hoor ..spuitje als er een beker was voor de meeste bans aan 1 persoon ben jij de winnaar...10X .fr geband.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef spuitje het volgende:
Om ongeveer 11 uur je nest uit, even een boodschappie doen en dan voor vijven aan je tweede of derde biertje zitten. Maar.............Snorremans drinkt geen sterke drank, Snorremans drinkt gewoon en ontkent dat hij een probleem heeft!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |