En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
Sappige relletjes wel even in geuren en kleuren melden hier hè.
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinken
dat is geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En Lays ik duim, jij en DK echt ik vind het zo leuk!!
Ik vind trouwens alles leuk als iedereen maar gelukkig wordt!
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Maar onderhoudend na vertellen wat er allemaal gereld is:
Kreeg hij/zij die ban bij opaatje om 09.06 PM ???? Jammer van die aankondiging dan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Ik vond het en goeie joke
Tough stuff. Je hebt gelijk, maar ook weer niet. Laten we het maar houden op het 'ongelijk van het gelijk'.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Veel gebeurd in chatland, zoals we eigenlijk wel gewend zijn de laatste tijd.
Veel gezeur en gezeik over en weer, whats new??
Maar dan wordt er een geintje uitgehaald!!! Weet er het fijne niet van, iets met hacken!
Tja dat valt niet goed en als je als chatter dat niet kunt waarderen ben je geen "echte'chatter, zo luidt de uitspraak van een van de voortrekkers van deze "grap".
Dat kan! maar als er al zoveel geouwehoer is onderling moet je jezelf, volgens mij, wel ff op je kop krabben om zo'n aktie uit te halen...
Gewoon een vijandige kanaalovername op IRC, dus eigenlijk niks relwaardigs. Al maken we in deze komkommertijd natuurlijk van alles graag een rel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
Sappige relletjes wel even in geuren en kleuren melden hier hè.
Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Ja erst lezen he PB scheelt je berg textquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink!![]()
Wat wel een goeie grap is, is de betrokkenheid van de mods. Vooral T0nja speelde het heel overtuigend. Ik had echt de indruk dat ze behoorlijk pissed off was !
Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet.
Tja, ik dacht voor een moment dat we te maken hadden met echte internetveteranen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja erst lezen he PB scheelt je berg text
Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.
Hele chatlogs waar dan eens onder elkaar smeuig om gelachen wordt,en een handboek is voor de forum leden om chatters eens flink met hun verleden te confronteren.
Ook smerig natuurlijk
Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.
Ach heel dat forum drijft op chatlogs en is gemaakt om rellen te starten op andere chats ..een chat hebben ze niet eens wel een shout.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.
huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er niet
Bijna net zo goed als die Opa die wegging maar niet ging....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
ben er best wel hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremansquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben er best wel hoorsoms dan, maar pc stuk dus mag af en toe ff op lap van zoon, maar als Blinde wat uitgehaald heeft ( geeft niet wat) keur ik altijd goed
wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremans
Fraai is tie zat me de hele tijd af te vragen wat ze aan het doen waren, nee blinde is niet gebandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintje
Laat m maar uitkijken voor de graatjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moment van het eerste biertje nadert.
Straks staat er brood met haring op het menu (Het is tenslotte zaterdag) en vanavond in de rust van Ajax neemt hij een portie kibbeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |