abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85523030
O en Snorremans, dat was van mij geen doodsbedreiging hoor, wat mij betreft mag je nog 50 jaar in die stoelen van je zitten duimen draaien. Dat die gewrichten inmiddels niet versleten zijn zeg, want je doet het echt: duimen draaien.
pi_85523654
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef spuitje het volgende:

[..]

Een verassing misschien nog wel, een verrassing misschien niet :P
ja ben al oud bibber een beetjjje
pi_85528586
pi_85530148
Veel gebeurd in chatland, zoals we eigenlijk wel gewend zijn de laatste tijd.
Veel gezeur en gezeik over en weer, whats new??
Maar dan wordt er een geintje uitgehaald!!! Weet er het fijne niet van, iets met hacken!
Tja dat valt niet goed en als je als chatter dat niet kunt waarderen ben je geen "echte'chatter, zo luidt de uitspraak van een van de voortrekkers van deze "grap".
Dat kan! maar als er al zoveel geouwehoer is onderling moet je jezelf, volgens mij, wel ff op je kop krabben om zo'n aktie uit te halen...
pi_85530215
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar dan wordt er een geintje uitgehaald!!! Weet er het fijne niet van, iets met hacken!
Tja dat valt niet goed en als je als chatter dat niet kunt waarderen ben je geen "echte'chatter, zo luidt de uitspraak van een van de voortrekkers van deze "grap".
Dat kan! maar als er al zoveel geouwehoer is onderling moet je jezelf, volgens mij, wel ff op je kop krabben om zo'n aktie uit te halen...
Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit overgaat...maar ik heb die man dan ook niet aan staan
pi_85530297
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit overgaat...maar ik heb die man dan ook niet aan staan
Kan me voorstellen dat je er geen weet van hebt Lays maar dit ging tussen de drie chats.
pi_85530336
Al wat bekent over jullie huissie?
pi_85530366
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je er geen weet van hebt Lays maar dit ging tussen de drie chats.
ik tel mn zegeningen
  Moderator vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:21:24 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_85530370
Sappige relletjes wel even in geuren en kleuren melden hier hè. c_/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_85530380
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Al wat bekent over jullie huissie?
Neej...helaas moeten we wachten...maar dat geeft niet :)
pi_85530402
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinken c_/
  Moderator vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:24:18 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_85530487
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:

[..]

En copy pasten....ja toch Gert? gewoon lekker alles door verlinken c_/
Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Maar onderhoudend na vertellen wat er allemaal gereld is: ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_85530616
Ik doe mijn best :P
pi_85530652
En Lays ik duim, jij en DK echt ik vind het zo leuk!!
Ik vind trouwens alles leuk als iedereen maar gelukkig wordt!
pi_85530943
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En Lays ik duim, jij en DK echt ik vind het zo leuk!!
Ik vind trouwens alles leuk als iedereen maar gelukkig wordt!
dat is geheel wederzijds ;)
pi_85531685
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Letterlijk chatlogs copypasten mag dan weer niet, daar is toen met SV ook gedoe over geweest.
Maar onderhoudend na vertellen wat er allemaal gereld is: ^O^
Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Ik vond het en goeie joke :+
pi_85531895
Ach ging eigenlijk nergens over................
De chat van Snorremans kan ik niet lezen, die van Peter_N wel en op die van tOnja heeft Jacq een poos zitten neuzelen maar dat heb ik allemaal niet gevolgd. Ik kan dat mens totaal niet volgen en doe er ook geen moeite meer voor, wat een dramkont is dat zeg! Toen ze op die chat uitgeneuzeld was kwam ze naar die van Peter_N en toen leek het me verstandig de boel maar af te sluiten :P
Waar het op de chat van Peter_N over ging? Drank en filet-americain :Y
pi_85534639
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Na heb het gevolgd 2 mods zaten ook in het complot..de chatter in kwestie kwam met een text search for string mootie or tita @ ******** then change @ mod into ********* en werd moderator .
Nou hilariteit allom,en de chatter zij dat hij dat bij alle chats kon en hij was ook niet te verwijderen ,de mods bevestigde dat dus ook
En kondigde vervolgens aan dat hij dus de chat van opaatje ook ging hacken..de chatter kreeg trouwens onmiddelijk een ban op de opaatje chat.
Na toen brak er paniek en de pleuris uit want de banlist zou eens leeg gemaakt kunnen worden..
Kreeg hij/zij die ban bij opaatje om 09.06 PM ???? Jammer van die aankondiging dan.. :9
Free the .fr uit dokkum *O* Fuck it, free them all *O*
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:39:57 #219
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85535864
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Tough stuff. Je hebt gelijk, maar ook weer niet. Laten we het maar houden op het 'ongelijk van het gelijk'. :)
Laten we vooropstellen: hacken is in principe nooit netjes, maar dit soort hacken heeft een lange traditie en is in de loop der jaren verheven tot een soort van kunst.
Je moet weten dat de chatkanalen van Ustream via IRC -spreek uit URK- (Internet Relay Chat) lopen, één van de oudste chatsystemen op o.a. internet. Een jaar of vijftien geleden was IRC helemaal hot. Logisch ook, want er waren weinig andere vormen van snel heen en weer communiceren (afgezien van usenet dan, maar dat kun je dan ook weer niet echt met chat vergelijken).
Op IRC kan iedereen eigen chatkanalen aanmaken en daarvoor mensen uitnodigen en mod-opties (OP's) geven. In de glorietijd van IRC was het vaak een sport om elkaars kanalen te kapen en over te nemen.
Vijandige overnames kwamen vaak voor en zo konden kanalen ook regelmatig van "eigenaar" wisselen. Je kon er voor vervloekt worden, maar nooit bestraft door je internetprovider, want dat hoorde er gewoon bij.
Eigenlijk kun je het een beetje zien als een digitale vorm van duivenmelkerij. In de duivensport is het ook een sport en kunst om elkaars duiven af te pikken en zo gold het ook met IRC-kanalen.

Vandaag de dag wordt IRC in principe vooral nog gebruikt door "oude internetfossielen" en nieuwkomers die gebruiksvriendelijke programmaatjes als mIRC gebruiken.
Het toeval wil dat Ustream als één van de grote webcamcommunities zijn (of is het haar) chatsysteem via IRC laat lopen. En zo is het voor een IRC-veteraan dus een koud kunstje om de bijbehorende chat van een Ustream-account te kapen.

Overigens denk ik dat Blindevink zich hiermee wel op glad ijs heeft begeven, want ik denk dat de meeste internetproviders van deze tijd het standpunt innemen dat het kapen van een (geïntegreerd) IRC-kanaal niets minder is dan hacken. De moderne (commerciële) ISP's hebben weinig praktijkkennis van de diverse facetten van het internet en al helemaal niet van de digitale historie, zodat je na zo'n actie een groot risico loopt je account kwijt te raken, mochten er klachten komen.
Een tip dus voor iemand die dit soort geintjes vandaag de dag nog wil uithalen: zorg dat je voor je internetaansluiting klant bent bij XS4ALL of Demon. Dat zijn nog providers van de oude stempel en zullen IRC-kapingen niet zien als misbruik van het net. ;)

Overigens moet ik eerlijk zeggen dat, hoewel ik er in een grijs verleden zelf net zo vrolijk aan heb meegedaan, mijn vriendin Sandwoman en ik waren tamelijk berucht :@ O-) ), ik het in dit verband toch wel een flauw geintje vind, omdat argeloze chatters binnen een systeem als Ustream ongelijke tegenstanders zijn, die hier niet op zitten te wachten. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 21-08-2010 03:47:01 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:51:20 #220
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85535963
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
Gewoon een vijandige kanaalovername op IRC, dus eigenlijk niks relwaardigs. Al maken we in deze komkommertijd natuurlijk van alles graag een rel. ~O>
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:53:05 #221
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85535978
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:56:49 #222
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85536010
quote:

[..]

Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink! ;)

Wat wel een goeie grap is, is de betrokkenheid van de mods. Vooral T0nja speelde het heel overtuigend. Ik had echt de indruk dat ze behoorlijk pissed off was ! ^O^
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_85537527
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 03:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Huh??? Het was dus niet eens een echte overname?! Nah, dan krijg je van mij ook geen credits, Blindevink! ;)

Wat wel een goeie grap is, is de betrokkenheid van de mods. Vooral T0nja speelde het heel overtuigend. Ik had echt de indruk dat ze behoorlijk pissed off was ! ^O^
Ja erst lezen he PB scheelt je berg text _O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:44:15 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85537539
Boeiend!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85537565
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 03:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is natuurlijk de COS niet. :)
Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.
Hele chatlogs waar dan eens onder elkaar smeuig om gelachen wordt,en een handboek is voor de forum leden om chatters eens flink met hun verleden te confronteren.
Ook smerig natuurlijk :(
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:51:25 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85537602
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Ja erst lezen he PB scheelt je berg text _O-
Tja, ik dacht voor een moment dat we te maken hadden met echte internetveteranen. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:55:34 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85537641
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Oow op het forum KK staan er heel veel je kunt tegenwoordig niets meer zeggen of het staat op KK.
Hele chatlogs waar dan eens onder elkaar smeuig om gelachen wordt,en een handboek is voor de forum leden om chatters eens flink met hun verleden te confronteren.
Ook smerig natuurlijk :(
Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_85537860
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom zou dat smerig zijn? Hierop FOK! kun je m.b.v de zoekfunctie mensen ook met hun verleden confronteren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken en als je daar later niet mee geconfronteerd wenst te worden, kun je ze maar beter niet doen. Lijkt me vrij simpel.
Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.
pi_85538157
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

Omdat de mensen die ze "bespreken" daar meestal niet kunnen lezen, laat staan reageren. En dat kan op Fok! dus wel. Denk ook dat veel van wat hier gezegd wordt daarheen gekopieerd wordt.
Ach heel dat forum drijft op chatlogs en is gemaakt om rellen te starten op andere chats ..een chat hebben ze niet eens wel een shout.
Die gebruiken de stumpers om te chatten.
pi_85539231
quote:

[..]

huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er niet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_85539925
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

huh dit snap ik ff niet Mootie en mijn naam????/ heb weer veel gemist was er niet
LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:04:28 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85541047
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

LOL Tita de altijd afwezige moderator...ja ja je heb weer eens wat gemist ..blinde had een goeie grap.ff terug lezen.
Bijna net zo goed als die Opa die wegging maar niet ging.... :Y en dat kost klanten! ^O^
pi_85541378
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

ben er best wel hoor :@ soms dan, maar pc stuk dus mag af en toe ff op lap van zoon, maar als Blinde wat uitgehaald heeft ( geeft niet wat) keur ik altijd goed *O*
pi_85541532
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben er best wel hoor :@ soms dan, maar pc stuk dus mag af en toe ff op lap van zoon, maar als Blinde wat uitgehaald heeft ( geeft niet wat) keur ik altijd goed *O*
Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremans
pi_85541936
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef spuitje het volgende:

[..]

Het heeft hem geloof ik wel een ban opgeleverd bij Snorremans
wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintje :+
pi_85542116
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat lullig, echt kunnen ze niet tegen een geintje :+
Fraai is tie zat me de hele tijd af te vragen wat ze aan het doen waren, nee blinde is niet geband _O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:20:00 #237
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85543975
Opa draait muziek en fluit vrolijk met de muziek mee.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:25:36 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85544127
Het moment van het eerste biertje nadert. :)

Straks staat er brood met haring op het menu (Het is tenslotte zaterdag) en vanavond in de rust van Ajax neemt hij een portie kibbeling. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:30:44 #239
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85544258
Een zoen van Oma :)

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:32:14 #240
241662 Jian
Well, well, well
pi_85544301
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moment van het eerste biertje nadert. :)

Straks staat er brood met haring op het menu (Het is tenslotte zaterdag) en vanavond in de rust van Ajax neemt hij een portie kibbeling. :)
Laat m maar uitkijken voor de graatjes >:)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:34:07 #241
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85544344
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:32 schreef Jian het volgende:

[..]

In haring van Rick Buys zitten geen graatjes :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_85544379
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Tering hee alweer een doodsbedrijging _O-
pi_85544708
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Tering hee alweer een doodsbedrijging _O-
_O- Ik zeg maar ff niks verder O-) :X
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:49:12 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_85544741
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

In haring van Rick Buys zitten geen graatjes :)
Als Rick Buys weet voor wie die haringen zijn, laat ie echt wel een paar graatjes zitten hoor >:)
pi_85545466
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Als Rick Buys weet voor wie die haringen zijn, laat ie echt wel een paar graatjes zitten hoor >:)
_O- _O- _O-

Damned, is dit nu een doodsbedreiging? :o
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:47:53 #246
241662 Jian
Well, well, well
pi_85546161
Kek shirt Oop, Nieuw ? :P

pi_85546190
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef Jian het volgende:

[ link | afbeelding ]
Wow, wat een mooi shirt Snorremans, ben je er blij mee? _O- _O-
pi_85546231
quote:

[ link | afbeelding ]
_O- zal ie blij mee wezen
pi_85546423
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- zal ie blij mee wezen
Zijn mondhoeken zakten tot op ongeveer zijn knie-en _O-
pi_85546544
quote:

[ link | afbeelding ]
_O- ach oop denk maar zo het is ook rood met wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')