Ow ik zie het een replica van de Big Bangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een schoon shirt aan EN gedoucht en hij heeft tevens een nieuw horloge gekocht, een echte!
[ afbeelding ]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maar er zijn ook positieve kanten hoor ..spuitje als er een beker was voor de meeste bans aan 1 persoon ben jij de winnaar...10X .fr geband.
Snorrie heeft geen probleem jo ..het probleem is de leverancier die elke week tig kratten daar neer plemt,en ooo wat zielig die MOET ie allemaal leeg maken helemaal alleen hoor..anders kommen ze geen nieuwe leveren.
![]()
Na ff denken hoor hier komt hogere wiskunde bij kijken,, Ja ik weet het daar is de glasschade bij gerekend natuurlijk..als ie met zijn dronke kop eens een flesje laat vallen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.
Voor de vakantie kwam de bezorger 12 kratjes brengen omdatie met vakantie, 12 kratjes voor 3 weken ??
Hoeveel flesjes zitten er in een kratje? 24 Toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:41 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na ff denken hoor hier komt hogere wiskunde bij kijken,, Ja ik weet het daar is de glasschade bij gerekend natuurlijk..als ie met zijn dronke kop eens een flesje laat vallen..
Of als de bezorger toevallig vertraging heeft bij terugkeer vakantie,niks aan het toeval overlaten toch.
![]()
normaal welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes zitten er in een kratje? 24 Toch?
4 kratjes per week. 3,4 fles per dagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft 3 kratjes in de week.......... ongeveer.
Voor de vakantie kwam de bezorger 12 kratjes brengen omdatie met vakantie ging, de bezorger dan he, 12 kratjes voor 3 weken ??
huh?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
4 kratjes per week. 3,4 fles per dag
Weet niet hoeveel flessen er bij jou in een krat zitten, maar ik kom dan toch op iets van 13 flessen per dag oftewel een half kratjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
4 kratjes per week. 3,4 fles per dag
Volgens mij drinkt hij af en toe een wijntje om te laten zien dat hij ook nog wel iets anders lust dan bier. Die man heeft gewoon een drankprobleem, alleen wil hij er niets aan doen. Hij is er nog steeds van overtuigd dat 10 pilsjes op een dag minder erg zijn dan 10 jenevertjes. Hij moe maar eens goed gaan googlen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef beequeen het volgende:
Is zijn bier op of combineert die sjaggo het met wijn?
Is bijna 4 liter bier per dag ...en dan nog wat wijntjes want dat is goed zegt de dokter een rood wijntje per dag...ja eentje ja en niet met 4 liter bier natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
Snorremans drinkt pijpjes en volgens mij zitten er daarvan 24 in een kratje. 4 Kratjes per week is dus 96 flesjes, En 96 gedeeld door 7 (zoveel dagen heeft een week nu eenmaal) is iets meer dan 13 flesjes per dag. En ergens geloof ik dat wel omdat hij al ruim voor 4 uur 's middags begint. En hij dus heel gestaag door zuipt tot ruim na 12 uur 's nachts. Reken een pijpje per uur, drie kwartier? Dan zit je vanaf 4 uur 's middags toch echt op 8-12 pijpjes! Minimaal. En dus kloppen die 13 pijpjes gemiddeld per dag volgens mij wel. En dat is echt heel, heel veel!
Joh hei drinkt gewoon effe wat wein voor de gijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
WANT DIT IS GEEN DOODSBEDRIJGING!!!!.
Die bedrijging ben je zelf voor je lichaam.
![]()
Godsamme, 13 pijpjes per dag .... da's best veel, dan heb je volgens mij toch een redelijk probleem met alcohol, of niet ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
En dus kloppen die 13 pijpjes gemiddeld per dag volgens mij wel. En dat is echt heel, heel veel!
Wijn uit een pak, da's zoiets als Cognac uit een jerrycanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen wordt het huisvuil opgehaald.
[ afbeelding ]
"Kijk! Twee wijnpakken in één zak!", aldus Oop.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook en ergens de afgelopen dagen gaf hij zelf ook toe dat hij een alcoholprobleem had maar door dat probleem is hij weer vergeten dat hij dat heeft gezegd. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, 13 pijpjes per dag .... da's best veel, dan heb je volgens mij toch een redelijk probleem met alcohol, of niet ?
Echt niet!! Je kunt hier prima wijnen kopen in een pak, vooral de witte en de rose. Leg je lekker in de koelkast en je hebt ieder moment van de dag een ideaal gekoeld wijntje. Is net zo iets als de beertenderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wijn uit een pak, da's zoiets als Cognac uit een jerrycan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |