abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:56:32 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281126
Het vorige deel:Slank #1125 - Een innige band met het toilet

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_85281143
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gaan jullie weer wat doen? :).

Ik ga morgen met Liejannuh, DaD en nog iemand uit het Groningentopic lunchen geloof ik.
Hier in Groningen. Ja, jullie lezen het goed: er is een keer een Slankmeet (though mini) in Groningen :D.
Oh, gezellig! :D woont Liejannuh ook in Groningen dan, joh?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:57:43 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281157
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, gezellig! :D woont Liejannuh ook in Groningen dan, joh?
Nee, die komt op visite! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85281163
Vanavond ga ik trouwens ook al uit eten, met Greys. Dit is echt heel schandalig al de derde dag op rij dat ik uit eten ga :@ . Wel zowel gister als vandaag gesport, gelukkig.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:58:44 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281184
Maar je gaat met Greys O+, dan is het goed. Doe haar de groeten :). Wat gaan jullie eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_85281208
Had ik net een heel verhaal getypt is het topic dicht :P
pi_85281225
Omdat mo net een heel verhaal typte over een nare om had ik dit getypt :P

Mo! Wat een nare oma! (sorry he voor dat woord). Die van mij lijkt er ook op. Nooit aardig (het is m'n stiefoma). Een kaart kan er nog vanaf en een gebakje ook, maar ze schopte bijv. mijn neefje stiekem onder tafel toen 'ie klein was en een beetje huilerig was een keer in een restaurant. dat DOE je toch niet?? Ze is ook altdij gemeen geweest tegen mijn moeder zelfs toen mijn moeder zo ziek was dat ze nog maar een paar dagen had. Echt, hoe fucking kansloos. Mijn oom wilde haar uitnodigen op de crematie maar toch maar niet gedaan, ik had d'r echt niet erbij willen hebben. Nadien ook niets meer van gehoord, geen gecondoleerd ofzo naar mij toe. Serieus :') Het ergste vind ik nog dat die nare oude tang (88 ofzo is ze nu) gewoon nog langer leeft dan min eigen O+ mama O+ .
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:01:32 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281230
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:
Had ik net een heel verhaal getypt is het topic dicht :P
Solly :@.

Ik verveel me. Ik ga komende week ook maar weer eens naar de film en uit eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_85281255
Het is je vergeven :*

Ik heb net Gattaca,, Children of Men, Good will Hunting en Gladiator gekocht ged0wnla0dz haha. En zometeen tas inpakken voor vakantie, naar de AH om nog wat dingen voor onderweg te halen, (8 uur rijden!) feestjes voor komende week afbellen, stofzuigen en nog 1 was doen. En dan.. klaar!!!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:04:13 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281273
Heb je al die films nog nooit gezien? De laatste twee zijn echt tof!

Waar ga je naartoe op vakantie? Dat heb ik vast even gemist :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_85281346
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Maar je gaat met Greys O+, dan is het goed. Doe haar de groeten :). Wat gaan jullie eten?
Hahaha, dat moet ik vaker doen dan ;)

Ik weet nog niet precies wat we gaan eten, maar we krijgen een soort van proeverij menuutje met van alles en nog wat :9~
pi_85281361
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Heb je al die films nog nooit gezien? De laatste twee zijn echt tof!

Waar ga je naartoe op vakantie? Dat heb ik vast even gemist :@.
Nee! Ik heb veel films nog niet gezien of ik ben vergeten dat ik ze gezien heb :') GWH heb ik wel gezien maar heel lang geleden.

En ik ga naar Oost Duitsland, tussen Dresden en polen zeg maar P m'n vati heeft daar een huis waar ik even ga chillen met m'n lover O+. Is best kut, want ik had ook naar 2 feestjes kunnen gaan, naar 2 vriendinnen, m'n ex zien en nog wat dingen, maar ik ben al 4 jaar niet daar geweest dus dat mag ook wel een keer, toch?

En een kennis van me (een vriend van m'n pa) rijst, dus dan kan ik mooi meerijden ookal is het een vervelende vent hehe. het huis is zo groot dat we hem niet hoeven te zien 8-) als we niet willen. Lekker dagje naar Dresden, naar Praag, naar Berlijn, hard werken (huis is nog niet klaar) en chillen aan het meer.... hmmm... ik denk dat ik 2 weken ga blijven, 1 week is niet genoeg!!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:11:18 #13
236335 neen
schone schijn
pi_85281410
Ik houd van rijst
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:12:07 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85281421
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef neen het volgende:
Ik houd van rijst
Tudum tss.
Niet meer actief op Fok!
pi_85281440
owh jemig Perruche! :{ das ook echt 'gezellig'.. -O- stomme mensen zijn er soms ook.. 't is familie, maar idd, zoals al gezegd: die kies je niet uit -O-

@co: die wil eigenlijk stiekem ook niet, daarom is hij ook nog geen cadeau gaan halen... :') :X we zijn de afgelopen 3 jaar ook al niet geweest.. dus waarom nu ineens wel me dunkt.. maargoed, we zien nog wel :P vraag 't m zo nog wel een keer :+
Ja doei.
pi_85281450
quote:
Ik houd van rijst
daar kun je sushi van maken :9
Ja doei.
pi_85281489
quote:
Ik houd van rijst
:D
pi_85281523
Klinkt heerlijk, Perruche! *O*.

Ik heb ook geen contact meer met m'n opa. Nooit officieel het contact verbroken, en dat hoeft ook niet, maar ik heb 'm al zeker drie jaar niet gezien of gesproken.

En het is op zaterdagmiddag veel te druk in de stad. :{w .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:27:48 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85281740
kak
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85281808
mijn deeg rijst nu ook :9

wat is er XM? :o
Ja doei.
pi_85281839
Tijd voor een lijstje maar weer. Hij is erg bagger, maar ik moet mn ritme nog vinden.

O (om 13.30) : 2 meergranen broodjes met als 'boter'> wiskeysausje en daarop forelfilet ..
L: 2 glazen cola
D: shoarma
T: ik denk zelfs bitterballen

Zijn net een volle dag terug en van de frisdrank/alcohol/vreeterij terugschakelen naar hiervoor gaat erg lastig. Ik denk dat het maandag wel weer helemaal goed komt! We hebben best veel dingen gemist op vakantie (ook al aten we ze ervoor niet ... hmm) zoals dus bitterballen. In de avond flink aan de borrel daar en het hotel had geen avondsnackjes, dus ik heb 2 weken lang geroepen ik wil bitterballen. Dus ik denk dat vanavond een paar bitterballen erin gaan. En meneer wilde shoarma. Morgen staat maccaroni op de planning en maandag sla denk ik!
Ik woog vanmorgen 86.2 na mn wc momentje. Dus er is 0.8 kg af :') haha ... duurt nog wel weekje of 2 voor ik weer terug ben op mn gewicht van voor mn vakantie =)
We gaan nu eerst samen even door Leeuwarden lopen ... ik wil weer even actief zijn. Een klein voordeel: heb geen zijvetjes door het zwemmen ... alleen een dikke buik :+

* j.t edits: rare is, ben een darmpatientje. Heb op vakantie standaard diaree of erger. Afgelopen vakantie 0x diarree en mn eigen gewone stoelgang. Nu ik thuis ben is mn stoelgang raar. Meerdere keren per dag gewoon, gelukkig nog steeds geen diarree. Wilde ik even kwijt :+ :9

[ Bericht 15% gewijzigd door j.t op 14-08-2010 16:38:18 ]
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:37:09 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85281917
HGT gedownload maar in mijn downloaddingen k wam ik ook Harry Potter halfbloedprins, the game tegen die ik met crack niet aan de gang kreeg een half jaar geleden... Maar nu in een helder moment is het gelukt dis ik ga spelen! lators

Moet je poepen XM?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:39:18 #24
331 Merel
Be here now.
pi_85281970
TVP

Net uitgebreid geluncht met vriendinnen, even nadenken of ik nog weet wat:

O - yoghurt met muesli
L - stuk hartige taart, kwart ciabatta met brie en honing, kwart ciabatta met geitenkaas en honing en rucola, kwart ciabatta met filet americain, kwart ciabatta met eiersalade, half kaascroissantje, wat losse stukje brie, 2 glazen vruchtensmoothie

Hmmm, valt me eigenlijk nog best mee als ik dat zo zie!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85282233
Mijn lijstje:

O: magere yoghurt met muesli en zaden
T: SoyBerry smoothie van shakies
L: dubbele boterham ham/kaas
T: stukje chocola en 2 dadels, 2 koekjes
D: aubergine (moet op, maak er denk ik baba ghanoush van), paprika, wortel, misschien bietjes salade, uh... nah ik weet niet :D
pi_85282485
Ik moet de 20ste werken jongens! Kan wel evt nog een drankje komen doen erna..
pi_85282501
wat is er de 20ste toch?
Ja doei.
pi_85282512
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er de 20ste toch?
Was al gezegd! Eten in Amsterdam.
pi_85282524
owh! da's gezellig! Wie komen er? :9 ik kan ook nog wel :')!
Ja doei.
pi_85282564
Ik vond het toch wat mager, dus:

O: 3 crackers sandwichspread
S: drie kwartier cardio
T: gekookt eitje, 2 (grote) handjes amandelen, appel
T: tosti kaas/tomaat L: bord sla met rode ui, zalm en avocado (ik deed een Mo) en beetje caeserdressing, erbij grote kop koffie verkeerd (soja) en groot glas wortelsap
T: klein glaasje gojibessensap
D: weetnogniet
T: yoghurt
pi_85282579
'een Mo doen' :')!
Ja doei.
pi_85282584
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
owh! da's gezellig! Wie komen er? :9 ik kan ook nog wel :')!
Co, PF, GB, Merel, Cali en ik misschien een drankje.
pi_85282636
leuk! :)

Alleen wel stom dat de laatste trein terug om 22.38uur al gaat :o

-O- omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch :')!

dan zou ik aan de spa gaan :9 en met de motor komen..
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:09:53 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85282641
Ik kom de 20e niet (en ook niet naar de bbq bij Mo). Miss als ik een keer in de buurt woon of als het echt een georganiseerde meet is, maar dit wordt een beetje een te dure grap steeds :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:10:40 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85282667
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

-O- omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch :')!

Hahaha, weet jij ook eens hoe het is om vroeg terug te moeten omdat je in zo'n stom gat woont dat de laatste trein gaat op het moment dat het leuk begint te worden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85282700
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

Dat is vroeg! Maar spa een keer is niet zo erg toch? :P
pi_85282709
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
'een Mo doen' :')!
Hehe :D
pi_85282711
juh, is goed voor de lijn :9 :P
Ja doei.
pi_85282747
De 20e? Leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:14:11 #40
236335 neen
schone schijn
pi_85282764
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En vik je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig ^O^
Ik ben hier bijna klaar, wat zal ik vanavond eens gaan doen :')

O, ik heb nu een kcal ding op m'n telefoon, kijken of ik het bij kan houden, bijhouden is bewust zijn bij mij :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:14:59 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85282778
Moet volgend weekend werken, dan maandags nog en dan vakantie *O*
De 29ste vertrekken we naar Kos, tickets zijn binnen. Zo veel zin in!

Ik doe geen D vandaag, een zak chips, slagroomgebakje, 2 bolletjes met hamburger zijn voor vandaag wel weer genoeg :(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85282801
Prop er dan tenminste wat groenten in uniek...
pi_85282805
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En bij je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig ^O^
kom jij ook? *O*

En ja, vast wel, maar weet niet of ik dát er voor over heb om te kunnen drinken :+ moet de dag erna BBQ verzorgen, dus nuchter blijven is ook helemaal zo erg niet :+
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:16:26 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85282812
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet volgend weekend werken, dan maandags nog en dan vakantie *O*
De 29ste vertrekken we naar Kos, tickets zijn binnen. Zo veel zin in!

Ik doe geen D vandaag, een zak chips, slagroomgebakje, 2 bolletjes met hamburger zijn voor vandaag wel weer genoeg :(
Leuk :Y. En ga je dan met de fiets naar het vliegveld? :D.

Wat ga je doen op Kos?
Niet meer actief op Fok!
pi_85282822
Kos! Daar wil ik ook ooit nog 's heen 8-)
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:17:10 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85282834
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En vik je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig ^O^

O, ik heb nu een kcal ding op m'n telefoon, kijken of ik het bij kan houden, bijhouden is bewust zijn bij mij :')
Ja, oh ja die OV, ja die heb ik nog wel. Maar dan nog: te vroeg weg moeten en zulks.
Ik sla even een keertje over :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:17:28 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85282840
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kos! Daar wil ik ook ooit nog 's heen 8-)
En ik nog eens naar Lesbos :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:18:38 #48
236335 neen
schone schijn
pi_85282864
Niet dat ik kom want ik heb wel wat beters te doen, jawel de eerste thuiswedstrijd van het seizoen O+
pi_85282866
oh, en mn OV jaarkaart doet het dan gewoon :+ nu alleen nog bedenken waar ik de motor kan parkeren. Is het plan vooral een beetje in de buurt van van elkaar te blijven met eet- en drink locatie? :)
Ja doei.
pi_85282870
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik nog eens naar Lesbos :9.
Ik moest lachen :'(
pi_85282876
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik moest lachen :'(
ik moest :') doen ;(
Ja doei.
pi_85282878
Zo, huis is redelijk aan kant, ik heb zelfs nog een uur geslapen :z Zit nu te wachten tot de tweede machine was klaar is, dan kan die de droger in. En als het goed is zitten paps en mams nu op de boot *O* zal zo blij zijn als die terug zijn zeg.

Straks de macaroni opwarmen, die had mijn tante gisteren meegenomen, samen met een heel lekker stuk vlaai O+

Arm is nog hetzelfde, gaat niet voor of achteruit.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:20:10 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85282896
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk :Y. En ga je dan met de fiets naar het vliegveld? :D.

Wat ga je doen op Kos?
Als het weer meezit gaan we idd op de fiets naar Kos :D
De bedoeling: ontbijten, fietsen, wandelen, douchen, terrassen, eten, terrassen en bij het terrassen een boek lezen (elfenridders).
pi_85283035
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Co, PF, GB, Merel, Cali en ik misschien een drankje.
heb ik iets gemist, of is t een select groepje? (niks mis mee hoor, maar vroeg t me af)

ik kan trouwens niet... heb vergadering en afscheidsfeest van een vriend van me die naar colombia vertrekt. dat typende herinner ik me dat ik dat al eens als reden ergens genoemd heb, dus wellicht was dat ook hierover :? *gatenkaas*
Kwak
pi_85283053
die master klinkt leuk Mo! vriendin van me heeft een jaar in York gestudeerd dus als t echt zover komt heeft ze vast wel tips voor je!
Kwak
pi_85283111
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heb ik iets gemist, of is t een select groepje? (niks mis mee hoor, maar vroeg t me af)

ik kan trouwens niet... heb vergadering en afscheidsfeest van een vriend van me die naar colombia vertrekt. dat typende herinner ik me dat ik dat al eens als reden ergens genoemd heb, dus wellicht was dat ook hierover :? *gatenkaas*
PF stelde zoiets een paar topics geleden voor, maar toen reageerden er niet zoveel mensen :)

Was 't etentje leuk gisteren?
pi_85283121
Mo, heb je ook al een minor gekozen?
pi_85283147
die master klinkt helemaal geweldig ja.. ben helemaal verliefd en sluit ook aan bij wat ik nu ga kiezen aan minoren en dat soort ongein... en ik heb net wéééér aan Mr.Mo gevraagd of hij 't niet erg vind om dan te verhuizen, maar hij blijft gelukkig zeggen dat hij 't wel ok en spannend en leuk vindt :) O+ ik hou zoveel van die jongen! :D! Hij moet natuurlijk wel werk kunnen vinden.. dát wel, maargoed... dat komt vast goed met zijn opleiding, referenties en kwaliteiten...

kun je de 21ste ook niet kwak? :+
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:32:59 #59
331 Merel
Be here now.
pi_85283209
Kwak, het is afgesproken onder het mom van "Wij gaan in ieder geval en wie mee wil is van harte welkom om zich aan te sluiten" :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85283237
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo, heb je ook al een minor gekozen?
Engelstalige Letterkunde, Politieke geschiedenis, Journalistiek, Sociale en Politieke Geschiedenis van Noord Amerika en Buitenland minor zijn opties :)

Engelstalige Letterkunde ga ik eigenlijk zeker weten al doen dit studiejaar (semester 2) :) verder wil ik nog even kijken wat dan het beste aansluit bij zo'n master én ook een beetje (aangezien ik het allemaal leuk vind) wat me het beste af zal gaan vanwege de prestaties die geld op kunnen leveren :@
Ja doei.
pi_85283322
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Engelstalige Letterkunde, Politieke geschiedenis, Journalistiek, Sociale en Politieke Geschiedenis van Noord Amerika en Buitenland minor zijn opties :)

Engelstalige Letterkunde ga ik eigenlijk zeker weten al doen dit studiejaar (semester 2) :) verder wil ik nog even kijken wat dan het beste aansluit bij zo'n master én ook een beetje (aangezien ik het allemaal leuk vind) wat me het beste af zal gaan vanwege de prestaties die geld op kunnen leveren :@
Leuk :Y
Ik vind het nog een beetje moeilijk, zie door de bomen het bos niet meer w.b. minors en in mindere mate masters en helemaal niet die bij elkaar aansluiten. Maar laat ik eerst maar eens gewoon de studie gaan beginnen :')

Hoezo prestaties die geld op kunnen leveren?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:39:01 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283337
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Leuk :Y
Ik vind het nog een beetje moeilijk, zie door de bomen het bos niet meer w.b. minors en in mindere mate masters en helemaal niet die bij elkaar aansluiten. Maar laat ik eerst maar eens gewoon de studie gaan beginnen :')

Hoezo prestaties die geld op kunnen leveren?
Daar hoef jij je in het eerste jaar nog hé-le-maal niet druk om te maken :). Gewoon lekker beginnen en je merkt vanzelf waar je interesses liggen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283398
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar hoef jij je in het eerste jaar nog hé-le-maal niet druk om te maken :). Gewoon lekker beginnen en je merkt vanzelf waar je interesses liggen :Y.
Nou als ik naar het buitenland zou willen (wat waarschijnlijk veel te duur is), zou ik daar wel al over na moeten denken. Maar ik ga eerst lekker beginnen idd. En ook gewoon eens toetsen halen :')
pi_85283429
je lijkt op mij :')! :P
Ja doei.
pi_85283438
je doet gewoon nog een Mo :')!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:44:10 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283457
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:41 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nou als ik naar het buitenland zou willen (wat waarschijnlijk veel te duur is), zou ik daar wel al over na moeten denken. Maar ik ga eerst lekker beginnen idd. En ook gewoon eens toetsen halen :')
Maar niet na elke toets gaan lopen twijfelen hier of je het wel gehaald hebt en dan gewoon steeds een dikke 8 halen hoor! :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283501
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar niet na elke toets gaan lopen twijfelen hier of je het wel gehaald hebt en dan gewoon steeds een dikke 8 halen hoor! :{w.
Geloof me, ik haal geen dikke 8en. Ik ben van de hakken over de sloot :{w
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:46:35 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283510
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Geloof me, ik haal geen dikke 8en. Ik ben van de hakken over de sloot :{w
Ok, dan is het goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283516
oh ja, ik heb daarnet besloten dat ik een 8 gemiddeld ga halen dit jaar :')! Sterkte met mij komend jaar :+
Ja doei.
pi_85283554
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
je doet gewoon nog een Mo :')!
Hopelijk kan ik volgend jaar zeggen nog een Mo te hebben gedaan door 60 punten te halen. Maar dat denk ik niet. 37,5 is genoeg, en ik zou ik niet zijn als ik dat net zou redden :+
pi_85283594
Je hebt nu Maria, Kwak en mij als studiehulp :9

we zouden bijna een clubje op moeten richten O+ een eigen topic in SES :@ want dan kan het hier over andere dingen gaan :')!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:53:45 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283661
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

we zouden bijna een clubje op moeten richten O+ een eigen topic in SES :@ want dan kan het hier over andere dingen gaan :')!
Het gaat hier 99,9 % van de tijd al niet waarover het zou moeten gaan. Dus :').

Maar eigen topic voor anglisten is wel leuk sws :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283668
quote:

Oja, sorry :')

Wel goed idee!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:54:07 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85283674
quote:

Lijkt me wel wat :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:54:32 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283683
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lijkt me wel wat :P
:o Ga jij ook al Engels studeren? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283712
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Was al gezegd! Eten in Amsterdam.
Is het een keer in Amsterdam, ben ik al weg ;(.

Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar masters :+. Wordt wel tijd om te gaan beslissen waar ik die ga volgen (en waar ik het project doe. Ik hoop stiekem nog op het buitenland, maar weet niet welke universiteiten nu hoog aangeschreven staan).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85283713
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat! gezellig!

:o

Oh, en Razz deed ook Engels toch? O+
Ja doei.
pi_85283720
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oja, sorry :')

Wel goed idee!
oh, van mij hoeft 't niet hoor, ik vind 't hier prima O-) :+
Ja doei.
pi_85283727
quote:

[..]

Ik gok op een eigen topic zodat we het topic niet vervuilen :D

Of zit ik fout Uniek?
pi_85283759
whehe :+
Ja doei.
pi_85283786
Was dat erg naief? oO<

Nouja ik ga maar weer eens iets doen denk ik :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:00:32 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283799
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Was dat erg naief? oO<
Nogal ja :P.

quote:
Nouja ik ga maar weer eens iets doen denk ik :P
Doe ze! :W.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:01:22 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85283816
quote:

[..]

Oui
pi_85283840
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oui
natuurtalentje! _O_
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:04:03 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85283854
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oui
Ja doei, richt maar je eigen francofielentopic op! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85283901
bonjour!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85284148
Levensgevaarlijk, fietsen met een maxidress.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:20:13 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85284165
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Levensgevaarlijk, fietsen met een maxidress.
Kwam 'ie tussen je spaken ofzo? :o.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:21:17 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85284180
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:06 schreef Blurred86 het volgende:
bonjour!
Calimera!

We all speak een mooi woordje over the border!
Dat dan wel weer...
pi_85284181
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kwam 'ie tussen je spaken ofzo? :o.
Dat niet, ik heb goede jasbeschermers. Maar ik bleef er wel steeds mee aan m'n trapper hangen. Heel charmant als je af wilt stappen. :').
pi_85284836
Ik deed ook Engels ja O+!

En de 20e kan ik ook.. Maar ik heb meet-angst. Zijn jullie eng?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:51:21 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85284901
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik wel, maar ik kom niet, dus je kunt met een gerust hart gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_85285073
Ah gelukkig :') :P

Ik heb een rare eet-dag, vanmorgen veel te lang in bed gelegen, vanmiddag op pad geweest voor hardloopschoenen, toen moest m'n man ineens naar z'n werk, waar we gelukkig in de buurt waren, en toen duurde het zo lang ( }:| ) dat we om 18u pas weer thuis waren, grmbl, en ik had honger! En ik ben al zo vrolijk want bijna ongesteld, joechei!

Dus, lijstje..

12:00 twee boterhammen met kaas/komkommer, eitje, thee
18:30 boontjes, tomaatjes, komkommer, gebakken aardappeltjes, speklapje, bakje tiramisu

Straks Evy les 1 en vanavond nog wat fruit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 18:59:22 ]
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:03:10 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85285176
Ik moet naar de tandarts de 20e.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85285192
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah gelukkig :') :P

Ik heb een rare eet-dag, vanmorgen veel te lang in bed gelegen, vanmiddag op pad geweest voor hardloopschoenen, toen moest m'n man ineens naar z'n werk, waar we gelukkig in de buurt waren, en toen duurde het zo lang ( }:| ) dat we om 18u pas weer thuis waren, grmbl, en ik had honger! En ik ben al zo vrolijk want bijna ongesteld, joechei!

Dus, lijstje..

12:00 twee boterhammen met kaas/komkommer, eitje, thee
18:30 boontjes, tomaatjes, komkommer, gebakken aardappeltjes, speklapje, bakje tiramisu

Straks Evy les 1 en vanavond nog wat fruit.
Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggen O+

Lijstje:
O: 2 beschuitjes kaas, 2 beschuitjes paturain light
L: restje kikkererwtenschotel
T: paar augurkjes en cherrytomaatjes
D: mosterdsoep met 2 saucijzenbroodjes
T: monapudding

Oh en ik zit de 20e in Israël :9
pi_85285228
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:04 schreef Sts het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggen O+
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk :@

Wanneer vertrek je?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 19:06:18 ]
pi_85285237
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:

nee, helemaal niet!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:06:47 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85285248
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk :@

Wanneer vertrek je?
Typte je eerst niet per ongeluk 'm'n vriend'? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85285266
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85285302
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wanneer vertrek je?
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
pi_85285323
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Sts het volgende:

[..]

De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
Overmorgen? :o Veel plezier!
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:10:05 #103
70532 loveli
N
pi_85285324
Nog even op de middelvinger/bumperkleef-actie, fout gedrag van de ene partij rechtvaardigt nooit fout gedracg van de andere partij (maw. middelvinger of geen middelvinger, remactie was aso). Het kloterige is dat de 'remmer' bij een ongeluik gelijk krijgt van de verzekering.

Ook een keer gehad dat ik ruim boven de max snelheid reed en een aso bumpwerklever achter me kreeg (zo dicht achter me dat ik z'n koplampen niet eens meer kon zien in mn spiegel). Eerst rem aangetipt zodat 'ie lichtje zag, ingevoegd zodra het voor mij handig was zonder af te moeten remmen, ook middelvinger opgestoken. Andere bestuurder vond het nodig om op me in te rijden en me net niet te raken.

Ook politie gebeld en later persoonlijk aangifte gedaan, ondanks mijn middelvinger deden ze daar totaal niet moeilijk over. Aso of niet, zelfs ik hou niet altijd m'n middelvinger parallel met de rest van m'n hand. Da's menselijk.
crap in = crap out
pi_85285341
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Overmorgen? :o Veel plezier!
Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus? :D
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:11:29 #105
70532 loveli
N
pi_85285352
En ik kan de 20ste niet wegens andere verplichtingen.
crap in = crap out
pi_85285362
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Sts het volgende:

[..]

Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus? :D
Oh dus jij gaat niet 16 augustus? Ik dacht al! :D
pi_85285598
Hehe, nee dus :P
Bleuh :+ ik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
pi_85285617
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg. }:| .
pi_85286091
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sts het volgende:
Hehe, nee dus :P
Bleuh :+ ik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand? :@

Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
pi_85286202
Ik vind hyves juist kut :P

Ben op visite bij mijn schoonpa, wat is het druk op de weg. Links rijdende vrachtwagens, tot de nok toe gevulde stationwagons, met alleen de buitenspiegels vrij ..... waar ze dan natuurlijk niet in kijken :')

Lijstje:
O havermout, kaneel, rozijnen
T stroopkoek
L bloemkool en gehakt
D 2 spekpannekoeken met stroop, 1 pannekoek met stroop
T feestje vanaaf dus vast nog wat te knagen/knabbelen daar.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85286421
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg. }:| .
Nee hoor, vond ik ook. Heb m'n account laast opgeheven.
Hyves is ook niet heel veel beter, maar daar heb ik tenminste nog contact met vrienden oO<

Oh en mijn ouders belden, morgen om 12 uur zijn ze terug _O_ *O* Heb maar meteen verteld van m'n arm, dan pauzeren ze tenminste niet zo lang onderweg O-) (nee hoor, heb ze op t hart gedrukt voorzichtig te zijn).
Ben nu moed aan het verzamelen om een poging tot douchen te doen. Of anders misschien maar morgen :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85286525
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug. :r. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.

Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen. O+. Laat je maar goed vertroetelen!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:53:55 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286574
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug. :r. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.

Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen. O+. Laat je maar goed vertroetelen!
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar om Facebook dan meteen een kutsite te noemen, nah. Ik vind het cool :Y. Alleen die ene Fries, je weet wel, post en reageert wel érrug veel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85286618
Nou, ik vind dat bloedirritant. :6. Ik hou al niet van cijfertjes achter regels. En je hebt gelijk. :P.
pi_85286686
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn. :P
:') _O-
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:00:42 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286759
Ok, ik ben nu al een stuk of 5 keer teruggekeerd op Facebook en nog steeds krijg ik een melding die ik eerder al had :').

Facebook is verschrikkelijk :r :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:01:58 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286801
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85286876

omnomnom :9 *burp*
Ja doei.
pi_85286996
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol :).
Ik heb ruimte voor je gemaakt!
pi_85287216
quote:

probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?

/nerd
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85287276
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?

/nerd
Het is blijkbaar uiteindelijk toch gelukt, maar bedankt voor het meedenken!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:21:58 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85287289
Ik heb ook een grafhekel aan Facebook en het is dat ik iedere week wel 10 keer een mailtje krijg met een Hyves uitnodiging en ze nog geregeld tegen me ouwehoeren (lijkt het nog alsof ik sociaal contact heb) want anders had ik die site ook links laten liggen.
pi_85287333
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand? :@

Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
16 september :)
pi_85287355
Hoi!

Ik vind facebook beter dan hyves. Hyves vind ik ubervervelend en ik zit er nooit op. En de 20e kan ik niet omdat ik dan in DLD vertoef. Wel jammer, in mijn stad en niet zo'n grote meeting dus ik had wel gedurfd :P
pi_85287404
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?

Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas :9 ).
pi_85287441
Ik vind facebook ook wel tof, leuker dan hyves. O.a. vanwege die drukke achtergrondjes die je bij hyves kunt instellen :P . Plus dat niet-Nederlanders geen hyves hebben in het algemeen :) .
pi_85287479
ik ben door al die toevoegacties een beetje gaan Facebooken, en 't is best grappig :o
Ja doei.
pi_85287503
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Perruche het volgende:
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?

Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas :9 ).
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak :)
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
pi_85287552
Goeie pizza, Mo :9

En nu ga ik taart maken (niet voor mezelf hoor O-) )!
pi_85287596
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap ;)
pi_85287603
quote:

welke browser gebruik je? ik heb in chrome nergens last van. internet explorer werkt ie ronduit klote, en in mozilla ligt t aan de versie.

overigens heeft de db daar wel eens zn dag niet, en dan zijn er ineens allemaal dingen verdwenen... die verschijnen dan na een poosje wel weer...

heeft t niet te maken met in welke feed je kijkt? blokkeren van farmville enzo ging bij mij echt zonder problemen namelijk...
Kwak
pi_85287647
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak :)
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
Gaaf hoor, misschien heb ik het gemist maar hoelang blijf je? Houd je een blog bij? had je moeite met een visum? *nieuwsgierig is!

Mijn vati woont in een klein dorpje daar in de buurt. 10 jaar geleden huis gekocht en dat nu nog steeds aan het opknappen. Ik woon in z'n NL huis wat 'ie heeft voor kantoor en werkbesprekingen enzo :') nu klinkt het heel sjiek maar dat is het helemaal niet hoor :P
pi_85287678
dat was dus spuit 11...

ik verveel me een beetje bij mn ouders... en de tijd gaat zo langzaam dan.. heb t verkeerde boek meegenomen, eentje waar ik geen zin in heb :')

en facebook is tof, ook al doet ie soms een beetje gek O+ (maar misshcien heb ik zo belachelijk veel facebook-connecties dat ik dat soort dingen minder merk ofzo, t verschuift allemaal vrij snel altijd)
Kwak
pi_85287704
ik heb van al t koken en afwassen en schoonmaken nu een kloofje in mn wijsvingertop :') auwwww dat heb ik nog nooit gehad...
Kwak
pi_85287728
Ik heb eigenlijk nooit problemen met Facebook. :o Vind het een stuk leuker dan Hyves. O+
Als je in het buitenland zit moet je het eigenlijk wel hebben, de communicatie tussen de buitenlandse studenten hier gaat heel veel via Facebook.

Die pizza ziet er inderdaad goed uit! :9
pi_85287758
:o vik! heb je jezelf nu al verwijderd van facebook? kan je niet meer vinden :o

zó irritant is t toch ook weer niet :')

er zijn duidelijk rpoblemen met de database momenteel... nu ben je weer terug...
Kwak
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:41:39 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85287807
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap ;)
Nee hoor, ik houd altijd netjes rechts behalve als ik aan het inhalen ben..Ik rijd niet heel hard (120-130 km/u) dus dan duurt inhalen soms misschien iets langer dan sommige anderen graag zouden willen, maar ik laat me dus ook niet opjagen!

oh en ik O+ facebook en hyves is stom :6
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:42:23 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85287830
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:

ik kan vik nog gewoon vinden hoor ;)
pi_85287954
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik kan vik nog gewoon vinden hoor ;)
zie edit ;)
Kwak
pi_85287975
Mr. Knightley lijkt ineens op Erben Wennemars. ;( .
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:48:36 #141
236335 neen
schone schijn
pi_85288002
Pfff Hyves heb ik al jaren niet meer, wat is dat een partij waardeloos zeg. Facebook vind ik veel fijner maar ik ben ook veel selectiever met "vriendjes" :') niet iedere persoon die ik vaag ergens van ken of bekende sukkels meer in die lijst. Weg ermee B-)

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

omnomnom :9 *burp*
Nice! Ik heb ook zin in pizza nu :~

O glaswol jeukt echt, irritante zooi. Ook natuurlijk tegen beter weten in in een t shirt aan de slag maarja. Friese stijfkop je :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:56:58 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288271
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:

er zijn duidelijk rpoblemen met de database momenteel... nu ben je weer terug...
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:58:32 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288315
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Pfff Hyves heb ik al jaren niet meer, wat is dat een partij waardeloos zeg. Facebook vind ik veel fijner maar ik ben ook veel selectiever met "vriendjes" :') niet iedere persoon die ik vaag ergens van ken of bekende sukkels meer in die lijst. Weg ermee B-)
Dat heb ik ook.
Op Hyves had ik allemaal mensen die ik kende van vroeger en mensen van de studie waar ik nooit een woord mee heb gewisseld, maar die heb ik allemaal niet in Facebook. Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.

Maar mijn neefje heeft ook Facebook en die brieft nu alles wat ik typ aan z'n moeder en mijn moeder door :'). Dacht ik net van m'n zus af te zijn op Hyves...
Niet meer actief op Fok!
pi_85288521
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.
Op Hyves had ik allemaal mensen die ik kende van vroeger en mensen van de studie waar ik nooit een woord mee heb gewisseld, maar die heb ik allemaal niet in Facebook. Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.

Maar mijn neefje heeft ook Facebook en die brieft nu alles wat ik typ aan z'n moeder en mijn moeder door :'). Dacht ik net van m'n zus af te zijn op Hyves...
Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders. :) Veel mensen hier heb ik nooit irl gezien, maar die weten meer van mij (en andersom) dan mensen die ik wél irl ken.
pi_85288576
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.
:Y

Vanavond gaan we met een groepje vrienden naar Predators. Ben benieuwd! En ik heb nu al zin in een hele grote bak warme, zoete popcorn :9

Ik ben op dit moment Predator 1 aan het kijken om m'n geheugen een beetje op te frissen :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:08:42 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288620
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders. :) Veel mensen hier heb ik nooit irl gezien, maar die weten meer van mij (en andersom) dan mensen die ik wél irl ken.
Daarom :). Slankies zijn heel vertrouwd voor mij, meer dan al die basisschoollui iig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85288678
Oh, en lijstje.

O: - te laat op...
L: 3 (!! :X ) worstenbroodjes van de Lidl
T: McFlurry
D: spaghetti
T: 4 plakjes boterhamworst
T: popcorn *O*

Jee, wat een achterlijk lijstje als ik het zo terugzie :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:12:32 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288721
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en lijstje.

O: - te laat op...
L: 3 (!! :X ) worstenbroodjes van de Lidl
T: McFlurry
D: spaghetti
T: 4 plakjes boterhamworst
T: popcorn *O*

Jee, wat een achterlijk lijstje als ik het zo terugzie :')
Echt een basisschoolkinderenlijstje _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85288761
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt een basisschoolkinderenlijstje _O-.
:D :@
pi_85288798
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk :@
pi_85288818
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk :@
Oh, dierentuin O+

Bij welke dierentuin ben je geweest?
pi_85289010
Oh, lol. Bah. Fail!

Wij hebben een litterrobot-kattenbak (zie spoiler). Geweldig ding. Behalve als je vergeet het reservoir op tijd schoon te maken. Dan draait de bol lekker met zijn buitenkant helemaal door de poep heen :X

Zo maar even gaan schrobben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85289033
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels *O*. Andere keer graag :P .
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dierentuin O+

Bij welke dierentuin ben je geweest?
Blijdorp :)
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:28:34 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85289116
Volgende week ga ik een abo halen voor Blijdorp, kan ik tenminste onbeperkt met m'n lief aapies kijken.
En het kost dan ook amper wat, lang leve de Rotterdampas!
pi_85289279
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?! :6
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:36:08 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85289295
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik! :D

Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt _O- :')!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:36:16 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289299
We hebben hier ook zo'n pas, de Stadjerspas. Kan ik ook gratis naar de dierentuin O+. Oh wacht :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:38:45 #158
236335 neen
schone schijn
pi_85289359
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef j.t het volgende:
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?! :6
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
pi_85289363
Zo, en weer schoon :+
pi_85289379
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels *O*. Andere keer graag :P .
[..]

Blijdorp :)
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
Babybeestjes zijn altijd het leukst O+
pi_85289394
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik! :D

Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt _O- :')!
Onze dikzak veegt zijn pootjes altijd af aan de poten van de bar of van de barkrukken als hij klaar is :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:40:34 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289402
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:

[..]

De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert? :?.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:41:39 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289428
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Idd.

Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:42:53 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85289468
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

QFT! O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:43:33 #165
236335 neen
schone schijn
pi_85289489
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert? :?.
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig :P
http://www.frieslandzoo.nl/
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:43:57 #166
236335 neen
schone schijn
pi_85289500
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.

Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten O+.
:')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:46:40 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289567
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef neen het volgende:

[..]

Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig :P
http://www.frieslandzoo.nl/
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig :P). Dan ben ik er wel eens geweest.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:49:25 #168
236335 neen
schone schijn
pi_85289617
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig :P). Dan ben ik er wel eens geweest.
Ja maar toen waren er toch alleen otters? Dat was niet zon succes dacht ik :')
pi_85289664

Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(

Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:53:59 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289727
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(

Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen O+
Ziet er mooi uit ^O^.

* Viking84 pijnlijke nek van het scheef kijken masseert :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85289762
Daar staat 'ie mooi! En wat een leuk dekbedovertrek.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:56:18 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85289796
idd leuk! en waar is dat dekbedovertrek van? echt heel leuk O+
pi_85289813
Die is gewoon van de kruidvat :)
pi_85289836
Wel van 5 jaar geleden of zo :P
pi_85289852
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]

Staat mooi daar. :) Mooi bed ook!
-edit- Oh, spuit 11. :P

Goh, ik zit hier al de hele dag met laptop in de woonkamer (stageverslag schrijven dat eigenlijk vorig jaar al af had moeten zijn :@) en nu vraagt mijn (Franse) huisgenootje of ik iets te eten moet hebben ofzo, lief. O+ Ik ken hier niet zo veel mensen dus het is wel fijn als iemand even vraagt hoe het gaat. Vanavond gaan we nog iets leuks doen, toch even eruit.
pi_85289883
Ik ben naar de bios, misschien daarna nog even de stad in (booch festival).

Fijne avond allemaal!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:03:49 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85289976
Ohaaai! Eens kijken wat ik nog weet!

Mo: wat een verschrikkelijke ouwe tang (de titel 'oma' niet waardig!) en wat een heerlijk uitziende pizza! (relevantie pizza > ouwe tang).

Anglisten-topic! *O* Ik ga zo kijken! Leeds heeft ook een postkoloniale literatuur master trouwens, en Leeds is een biggy op dat gebied O-) *tip van flip* die in York ziet er ook puik uit trouwens! Al hou ik meer van modernere postkoloniale literatuur geloof ik.

Kwak: yay dat het lekker en gezellig was op je foodfest! Stukkie taart in een envelop richting mij? :+

Perruche: ook al zo'n mottig omamens! :o Crisis, sommige mensen zijn echt zo RaaRrRrr. Hoe haal je het in je botte harses. En ja, onkruid vergaat niet he... Al is mijn pa wel al vertrokken, dat is weer bewijs wat de andere kant op gaat! :+ :')

Shiny: tuurlijk ga je die 60 ECTS halen O+ *vertrouwen heeft* wij kunnen je allemaal helpen en Utrecht heeft puike docenten, dus komt helemaal goed hoor! En mbt buitenlandstudie: een van de docenten (R vd D :+ ) houdt ieder jaar een voorlichtingsdag over de programma's die er zijn voor Engels studenten. Ik zou zeggen, maak je daarvoor nog niet zoveel zorgen en ga naar die voorlichting :Y Je hoeft ook niet per se tijdens je BA, je kan ook (net als ikke) tijdens je MA gaan. Of helemaal niet, kan ook!

Leuk Puff, ik ben ook naar de dierentuin geweest vandaag (Emmen) en er waren ook babybeestjes O+ Zeeleeuwtjes en apies enzo!

Die lamp hangt mooi PF!

En (lang terug) Chico, die jurk staat je prachtig! Jij hebt ook al zo'n geniaal puik figuur, mwah O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:16:28 #178
331 Merel
Be here now.
pi_85290291
Pffff, weer een avondje op de bank. Ik heb genoeg leuke vrienden waar ik vaak zat mee afspreek, maar er is gewoon niemand meer die op een vrijdag- of zaterdagavond lekker mee uit wil. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben gaan dansen. Ik mis het! En thuis op de bank ontmoet ik ook geen nieuwe mensen. Blurgh.
pi_85290401
Vervelend is dat hè Merel, ik weet hoe het is. :{ Jammer van de afstand, anders konden we samen gaan. :P
pi_85290539
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

(R vd D :+ )
My archnemesis :o
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:26:55 #181
236335 neen
schone schijn
pi_85290569
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
pi_85290577
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

My archnemesis :o
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 22:29:10 ]
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:29:06 #183
331 Merel
Be here now.
pi_85290625
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen?
Ja ik kan wel beslissen dat ik nog uit wil, maar de rest wil dat per definitie niet, dus ik heb niet zo veel te willen dan :+
pi_85290681
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:32:44 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85290708
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

Dude :o

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
pi_85290755
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
pi_85290804
Overigens moest ik op 't eind bij het woord "scriptie" al huilen :') dus dat zegt niet zoveel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al zou ik best wel weer eens wat colleges willen volgen, gewoon zomaar.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:05 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85290913
Heb jij in Groningen gestudeerd Razz? :)

Ik heb echt een leuke dag gehad trouwens O+ vanochtend beetje uitgeslapen en lekker ontbeten, en toen ruim een uur gefietst met tussenstop bij de Action (alwaar we de tent goed leeggekocht hebben) en een bakkerij voor koffie&appeltaart :9 En ook nog vrienden geholpen hun lege huis schoon te maken voor de oplevering, en daarna uit eten :Y)

Lijst:
O: boterham met kaas en gekookt eitje, boterham met jam
S: uur fietsen
T: koffie en appeltaart
S: vieze keuken poetsen
T: dropjes
D: gegratineerde notenschotel en toe een half stukje baklava met vanille-ijs bij de Padangbar, mn stamkroeg O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:55 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85290935
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
Als je alleen thuis zit is de kans sowieso klein, anders wordt nee toch erg vaak ja. Althans zo gaat dat hier vaak :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:49:37 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291203
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uni ):O Nouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste! *O*

Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beter >:O Ik ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had :+ Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk *O*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:50:42 #191
331 Merel
Be here now.
pi_85291232
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

Af en toe loopt een borrel met collega's uit op een avondje stappen, maar het blijven altijd collega's en worden nooit vrienden, dus dan ben ik toch nooit helemaal relaxed. Oh en ik heb ook wel mannen-vrienden :P Maar daar ga ik ook niet mee uit. En als ik het wel zou doen zouden mensen vast denken dat het m'n vriendje was, dan heb ik ook geen aanspraak.

Er is nu bijvoorbeeld jazzfestival in de stad. Best leuk, maar ik luister naar de muziek door m'n open raam, want ik heb niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaan. Is geen drama hoor, maar soms gewoon jammer :)
pi_85291241
TV-vakken? Die term ken ik heul nie?
Ja doei.
pi_85291257
Taalvaardigheid? :@.
pi_85291301
goeie gok? :+

ik vond eigenlijk alles behalve Syntax wel leuk :@ Syntax was echt naar, maar vooral ook omdat we de syntax van de piri piri stam uit Australie die al 300 jaar niet meer bestond moesten uitpluizen :')!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:58:29 #195
236335 neen
schone schijn
pi_85291437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

O, ja maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit hè. Ik weet het niet hoor maar mensen met relaties vind ik vaak maar saai :@ omdat ze natuurlijk niet met mij weg willen dan.
Maa ging je ervoor wel vaak/vaker met ze stappen dan?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:00:52 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291493
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Taalvaardigheid? :@.
*wasmachine!*

Ik was geen fan :+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:04:59 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85291618
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:05:46 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291645
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
PM eens wie dat is dan? :D
pi_85291818
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:17:46 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291991
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
Hier staat dat neurone voornamelijk in de UK gebruikt wordt, maar toch wordt het bij de meeste hits voornamelijk neergezet als alternatief voor neuron. Ik zou dan denk ik voor neuron gaan, maar Kwak ik natuurlijk onze echte linguistics-expert ;)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:21:11 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85292089
Ah en hier http://en.wikipedia.org/w(...)spelling_differences is een heel handig overzicht! :Y

Neuron/neurone staat er ook in, hier staat dat in de UK beide wordt gebruikt en in de USA alleen neuron.
pi_85292177
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah en hier http://en.wikipedia.org/w(...)spelling_differences is een heel handig overzicht! :Y

Neuron/neurone staat er ook in, hier staat dat in de UK beide wordt gebruikt en in de USA alleen neuron.
Thanks! O+
Dan ga ik maar gewoon voor neuron. :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:24:02 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85292211
Ik ga afsluiten en lekker naar bed :z

Trusten slankies!
pi_85292327
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:

Af en toe loopt een borrel met collega's uit op een avondje stappen, maar het blijven altijd collega's en worden nooit vrienden, dus dan ben ik toch nooit helemaal relaxed. Oh en ik heb ook wel mannen-vrienden :P Maar daar ga ik ook niet mee uit. En als ik het wel zou doen zouden mensen vast denken dat het m'n vriendje was, dan heb ik ook geen aanspraak.

Er is nu bijvoorbeeld jazzfestival in de stad. Best leuk, maar ik luister naar de muziek door m'n open raam, want ik heb niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaan. Is geen drama hoor, maar soms gewoon jammer :)
En naar festivals? Vandaag was gaasperplesere festival bijv, 10 euro voor een hele dag! Dan dans je toch de hele dag en als het je smaak niet is dan is er geen 80 euro vergooid of zo. Al loopt het festival seizoen alweer bijna ten einde..
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:27:14 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85292330
Trusten LB...

Heb voor 'straf' van mijn ongezonde gesnaai, 2 uur gehometraint..

Ow, die pizza ziet er echt superlekker uit!

Facebook nog nooit geprobeerd, hyves hou ik want anders weet ik niet wat mijn moeder uitspookt :P
pi_85292541
Ik ga ook te bedde. Weer eens een hele nacht doorslapen zou wel fijn zijn... Zolang ik morgen niet weer door het brandalarm word gewekt, zit er in ieder geval al vooruitgang in de situatie. :+. Trusten, slankies. :*.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:34:02 #207
331 Merel
Be here now.
pi_85292579
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En naar festivals? Vandaag was gaasperplesere festival bijv, 10 euro voor een hele dag! Dan dans je toch de hele dag en als het je smaak niet is dan is er geen 80 euro vergooid of zo. Al loopt het festival seizoen alweer bijna ten einde..
Neejoh, een hele dag?! Terwijl je die ook met je vriend kan doorbrengen?? Waarom zou je ergens heengaan als het thuis toch ook fijn is! Of afspreken voor een dinnerdate met een ander stelletje ofzo. Dansen en sjansen doe je niet meer als je gesetteld bent. Blijkbaar.

Dat was laatst tijdens een weekendje weg met vriendinnen ook zo typisch. Paar leuke mannen vroegen of we wat mee gingen drinken. En dan wordt er meteen nee geroepen, want geen behoefte aan. Nou, ik wel!

Dus nu maar slapen. In mijn slaapkamer hoor ik de muziek van 4 verschillende podia door elkaar. Maar bij jazz maakt dat toch niet uit :+
pi_85292740
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Neejoh, een hele dag?! Terwijl je die ook met je vriend kan doorbrengen?? Waarom zou je ergens heengaan als het thuis toch ook fijn is! Of afspreken voor een dinnerdate met een ander stelletje ofzo. Dansen en sjansen doe je niet meer als je gesetteld bent. Blijkbaar.

Dat was laatst tijdens een weekendje weg met vriendinnen ook zo typisch. Paar leuke mannen vroegen of we wat mee gingen drinken. En dan wordt er meteen nee geroepen, want geen behoefte aan. Nou, ik wel!

Dus nu maar slapen. In mijn slaapkamer hoor ik de muziek van 4 verschillende podia door elkaar. Maar bij jazz maakt dat toch niet uit :+
O ja dat is wel héél suf......
pi_85292791
Poeh, wat jij beschrijft is wel heel erg Merel, zelfs voor mensen met een relatie. :{
pi_85292815
Sowieso, relaties :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:41:50 #211
236335 neen
schone schijn
pi_85292851
Of dat er alleen thuis gechilled kan worden als mevrouw niet thuis is :{w
pi_85292870
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sowieso, relaties :')
Maakt meer kapot dan je lief is? :+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:42:33 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85292878
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef neen het volgende:
Of dat er alleen thuis gechilled kan worden als mevrouw niet thuis is :{w
Da's wel el lamio :')

Overigens zal ik me hier buiten houden want ik ben altijd al een saaie muts / geen sjanser geweest :+
pi_85292958
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maakt meer kapot dan je lief is? :+
Nou ja ik weet niet wat het van mij is maar het zit vakantiefoto's te kijken met mijn ouders beneden op de bank.
En we zijn vandaag aapjes wezen kijken en fietstochten gemaakt en hapjes en drankjes gedaan etc. En even gewinkeld. En gister uit eten.

Maar goed ik weet niet wat het is dus :')

Nou ja, hij is zo weg, kan het net zo goed nog even gezellig zijn.. :')
pi_85292968
Hoi O+
pi_85292984
GB :W!!
pi_85293071
En ik zei nog heel stoer ja ik hoef je niet meer te zien hoor gewoon thuis, ja je mag mij mee uit vragen maar verder niet :{w
pi_85293173
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja ik weet niet wat het van mij is maar het zit vakantiefoto's te kijken met mijn ouders beneden op de bank.
En we zijn vandaag aapjes wezen kijken en fietstochten gemaakt en hapjes en drankjes gedaan etc. En even gewinkeld. En gister uit eten.

Maar goed ik weet niet wat het is dus :')

Nou ja, hij is zo weg, kan het net zo goed nog even gezellig zijn.. :')
Ach, als het nu gezellig is zou ik daar gewoon van genieten en verder niet te veel nadenken. :) Dat kan altijd nog.

Hm, er wonen hier alleen vrouwen maar er loopt steeds een Chinese kerel door het huis. :? Ach ja, dan hoeven mijn huisgenootjes ook niet te gaan zeuren als mijn vriend volgende week komt logeren. :7 (Zonder wie ik natuurlijk een veel minder saaie muts zou zijn geworden. :'))
pi_85293231
Hmm, ik zag net dat de wasmachine was uitgevallen toen ik weg was dus ik had hem nu weer aangezet. Misschien minder leuk voor de buren :')
pi_85293433
Ik heb weinig boeiends te vertellen behalve dat we een kaasplankje aan het eten zijn. De kaas dan :+
en, dat ik al 3 weken last heb van rare bultjes op mijn rechterschouder en dat mijn achillespeesaanhechting in mijn hiel zeer doet ... :{
pi_85293455
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, als het nu gezellig is zou ik daar gewoon van genieten en verder niet te veel nadenken. :) Dat kan altijd nog.

Hm, er wonen hier alleen vrouwen maar er loopt steeds een Chinese kerel door het huis. :? Ach ja, dan hoeven mijn huisgenootjes ook niet te gaan zeuren als mijn vriend volgende week komt logeren. :7 (Zonder wie ik natuurlijk een veel minder saaie muts zou zijn geworden. :'))
Ja de 'ik hoef je nooit meer te zien en je hebt m'n leven verpest'
echt?
'nee'
werkte niet zo :')

ja maar je bent toch mijn vriendin en je bent ook mijn vriendin.

Nou ja ik zou hem sowieso wel gaan missen :')
pi_85293509
Oh, PFje toch... Ik snap er helemaal niks van, ik denk dat ik de helft gemist heb, dus maar gewoon een :* van mij.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:00:05 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85293551
Klinkt allemaal erg verwarrend, PF! :*
pi_85293753
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja de 'ik hoef je nooit meer te zien en je hebt m'n leven verpest'
echt?
'nee'
werkte niet zo :')

ja maar je bent toch mijn vriendin en je bent ook mijn vriendin.

Nou ja ik zou hem sowieso wel gaan missen :')
Het is op zich wel handig om even te weten hoe het nou zit als hij weg is. :P Maar goed, waar we het eerst over hadden blijft wel waar, als er niks verandert loop je als hij terugkomt gewoon weer tegen dezelfde problemen aan als nu, dus gebruik die tijd voor jezelf!
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:06:47 #225
236335 neen
schone schijn
pi_85293817
Ja, wat mr zegt ja
pi_85293972
Hoi allemaal
Ik ben ouderwetsch dronken na een verjaardag net, vreselijk. Ik heb al drie boterhammen kaas op en zit nu aan een bak kwark, maar dat plafond blijft maar draaien. Iemand nog een tip?
pi_85294005
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:10 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben ouderwetsch dronken na een verjaardag net, vreselijk. Ik heb al drie boterhammen kaas op en zit nu aan een bak kwark, maar dat plafond blijft maar draaien. Iemand nog een tip?
Vinger in keel. Da's het enige dat helpt, alles eruit gooien!

:*
pi_85294121
Oké. M'n allereerste vriendje van toen ik 14 was staat op mijn voicemail. Wat zou hij moeten? Ik ga dat morgen eens haarfijn uitvinden.

[/sherlock]
pi_85294126
neen, jouw ondertitel en sig doen me steeds aan The Lion King denken! :D

zondag 15 augustus 2010 @ 00:15:27 #230
236335 neen
schone schijn
pi_85294128
Lekker gaan slapen, wakker worden voor ontbijt weer gaan slapen en dan avondeten @ 6. Werkte voor mij gister, na eergisteren. En als ik de verhalen mag geloven was het nodig.
pi_85294147
Hè gat (zie je dat, ik kan gewoon nog streepjes op de e typen), overgeven dat gaat me ook weer te ver. Ik slaap wel een gat in de dag morgen, dan zal het wel meevallen. Kotsen vind ik zo afschuwelijk, dan nog liever een week ziek.
Het komt volgens mij omdat het allemaal academievriendinnen waren, uit de tijd dat ik nog moeiteloos de ene na de andere fles kon wegklokken. En hoe anders is dat nu, de aftakeling mensen...
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:17:00 #232
236335 neen
schone schijn
pi_85294172
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef Mini_rulez het volgende:
neen, jouw ondertitel en sig doen me steeds aan The Lion King denken! :D

Gosh! Het is van een andere film; napoleon dynamite O+ vote for Pedro hè B-)
pi_85294211
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef conleche het volgende:
Oké. M'n allereerste vriendje van toen ik 14 was staat op mijn voicemail. Wat zou hij moeten? Ik ga dat morgen eens haarfijn uitvinden.

[/sherlock]
O wat leuk. Ik droomde gisteren van mijn ex, de foutste vriend ooit. Spannend!
En de tip van neen lijkt me wel wat, met dat slapen. Sowieso een grote liefhebberij van me, slapen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:18:16 #234
236335 neen
schone schijn
pi_85294213
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Laureline het volgende:
Hè gat (zie je dat, ik kan gewoon nog streepjes op de e typen), overgeven dat gaat me ook weer te ver. Ik slaap wel een gat in de dag morgen, dan zal het wel meevallen. Kotsen vind ik zo afschuwelijk, dan nog liever een week ziek.
Het komt volgens mij omdat het allemaal academievriendinnen waren, uit de tijd dat ik nog moeiteloos de ene na de andere fles kon wegklokken. En hoe anders is dat nu, de aftakeling mensen...
Dat is geen aftakeling, ontwenning eerder. Als je dit weer wilt kunnen moet je het minimaal op wekelijkse basis doen. Doe maar niet.
pi_85294231
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Laureline het volgende:
Hmmmmm, ik heb het al lang niet meer gehad ook, maar ik vond het altijd wel een opluchting. Ik vind misselijk zijn namelijk echt naar.

Misschien wel alvast veel water drinken nu? Schijnt te helpen tegen de toekomstige kater.
pi_85294242
Hee en neen, wie is die gast in je icoontje? Het is een beetje euh... apart.
pi_85294250
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:17 schreef neen het volgende:

[..]

Gosh! Het is van een andere film; napoleon dynamite O+ vote for Pedro hè B-)
Oh, die heb ik niet gezien.

Laureline: ik heb geen tips, maar sterkte. :*
-edit- Oja, veel water drinken inderdaad. Dat helpt bij mij nog wel eens.
pi_85294288
Ik ben trouwens niet misselijk hoor, (dus waarschijnlijk niet Echt dronken), alleen dat alles zo om me heen beweegt, net de andere kant op die ik wil. Lastig hoor. Al dat gedraai.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:21:12 #239
236335 neen
schone schijn
pi_85294304
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:19 schreef Laureline het volgende:
Hee en neen, wie is die gast in je icoontje? Het is een beetje euh... apart.
Dat is Pedro! In die film danst de hoofdpersoon geniaal op een nmmer van jamiroquai. Die adje van bij Paul de leeuw deed me eraan denken, vast een rip off :r
pi_85294343
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:20 schreef Laureline het volgende:
Ik ben trouwens niet misselijk hoor, (dus waarschijnlijk niet Echt dronken), alleen dat alles zo om me heen beweegt, net de andere kant op die ik wil. Lastig hoor. Al dat gedraai.
Oh!! Dat verandert de boel. Dan zou ik ervan genieten. :P
pi_85294386
O, Jamiroquai is wel leuk. Fijne autorijmuziek! Vooral bij haarspeldbochten. Maar welke film bedoel je eigenlijk?
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:26:13 #242
236335 neen
schone schijn
pi_85294439
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:27:53 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85294478
pi_85294550
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
't Is gewoon Plato(spreek Amsterdams uit) in de grot!
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:31:34 #245
236335 neen
schone schijn
pi_85294591
Ik denk dat ik nog maar wel even een dansje ga wagen in de stad :') misschien word ik dan net als laureline, afgelopen tijd gedraag ik me toch alsof ik nog 21 ben dus het kan wel.
pi_85294627
Veel water drinken om een kater te voorkomen inderdaad. Ben het wetenschappelijke bewijs even kwijt ( :') ) maar alcohol onttrekt vocht aan je lichaam, en van te weinig vocht krijg je sowieso ook koppijn.

Ik ben sinds ik op mezelf woon/ga wonen mínder saai geworden. Maar ik was voor mn vriend ook al een saai figuur :+.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:32:56 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85294632
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

't Is gewoon Plato(spreek Amsterdams uit) in de grot!
Behehehehe! _O-

Ik ga ook maffen! Trusten slankiepoops! :P
pi_85294650
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef neen het volgende:
Ik denk dat ik nog maar wel even een dansje ga wagen in de stad :') misschien word ik dan net als laureline, afgelopen tijd gedraag ik me toch alsof ik nog 21 ben dus het kan wel.
Jij bènt toch ook nog 21?

Ik voel me de laatste tijd geestelijk 80, dan wordt het genant, als alles gaat draaien. Of het kan juist weer, wie weet.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:34:04 #249
236335 neen
schone schijn
pi_85294663
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jij bènt toch ook nog 21?

Ik voel me de laatste tijd geestelijk 80, dan wordt het genant, als alles gaat draaien. Of het kan juist weer, wie weet.
Ik ben al 22 ;(
pi_85294707
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben al 22 ;(
O popje toch! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:35:56 #251
236335 neen
schone schijn
pi_85294737
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

De 30 is in zicht, ik moet wel naar de stad, het is nu of nooit.
pi_85294851
Ja, het komt anders nooit meer goed hoor. Onee, alleen als vrouw moet je voor de 30e onder de pannen zijn. Als man kan je altijd rond de 70 nog eens besluiten dat een gezin je best wel leuk lijkt. Geen worries dus, neen.
pi_85294910
Nou, bedankt voor de tips, dames en neen. Ik heb er nog een liter water ingemikt (* burp), nu zal het allemaal wel goedkomen. Wat kan ik nog netjes typen zeg, dat wordt nooit wat met mij, die Echte dronkenschap.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:45:05 #254
236335 neen
schone schijn
pi_85295022
Nou sterkte morgen hè, ik ga naar het centrum en morgen naar jou mooie stad, hoi hè en welterusten en zulks.
pi_85295235
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is op zich wel handig om even te weten hoe het nou zit als hij weg is. :P Maar goed, waar we het eerst over hadden blijft wel waar, als er niks verandert loop je als hij terugkomt gewoon weer tegen dezelfde problemen aan als nu, dus gebruik die tijd voor jezelf!
Ja als in vrienden zeg maar
pi_85295627
Ik ben bijna afgerond 25 en dat is dan weer afgerond 30 ;( En 30 afgerond is weer 100 50 en 50 afgerond is weer 100 ;(
100!! Idd, de aftakeling :')
pi_85295826
Ik ben bijna écht 25. ;(
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:19:22 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85296030
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
WHahaaaaaaa :D Moest zo hard lachen dat mijn vriend zich rotschrok _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:22:14 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85296132
Jonge blommen!!

Lau,ik heb een Lau gedaan vandaag :+
Lekker slapen, goed dat je water hebt gedronken, een finimalletje van te voren kan trouwens ook geen kwaad :)
Ik drink zoveel dat ik nooit een kater heb :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:30:47 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85296379
Stelletje bejaarden hier :')

Mijn daglijstje
o. havermout
t. banaan + probiotisch drankje
l. groenteomelet met groente (duh) en drie eieren + salade met restje kipfilet van gisteren
t. 2 bolletjes ijs
d. 18 stukjes sushi (de ingewikkeldere soort, dus met sausjes ed)

En mijn weegschaal stond vandaag boven de 60 kg, dus de knop moet weer om :{
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:49:55 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85296843
*bejaarde meldt zich

Net terug van etentje bij vrienden en dat maakt mn lijstje als volgt:

O: 2 zelfgebakken boterhamz met jam / pindakaas
T: 1/2 granenkoek en wat dropjes
L: lunchsalade tonijn
T: -
D: 1/4 van een soort auberginelasagne, desert was een kersenclafoutis, 3 kleine glaasjes wijn

truste!
pi_85297637
Net terug van avondje uit en het laatste dat ik gegeten heb is een broodje beenham!

En ik als inwoner van amsterdam kan ook niet de 20e. Ik hou me wel aanbevolen voor een volgende keer. Misschien kunnen we dan uit gaan, want ik krijg mijn vriendinnen ook niet meer zo ver en mijn twee die hard stap-vriendinnen zeggen steeds af, insert treurige smiley.

Slaap wel!
  Vis een optie? zondag 15 augustus 2010 @ 02:25:01 #263
70532 loveli
N
pi_85297799
):O
crap in = crap out
pi_85297927
:7
pi_85299244
:Y)
pi_85300145
Mogge :') Zit op de bank. De ingewanden van de hond maken harde geluiden, dus het leek me betet om beneden te gaan xitten. Hij vond dat t wel meeviel, en ligt dus nog in bed. Mijn bed. Nou ja, hij wordt toch om 8 gehaald. En ik kan toch niet meer slapen, ben het allemaal zat.

Ik wil later niks, beh, de verantwoordelijk voor een levend iets is too much.
pi_85300512
Goedemorgen! Ik ben afgerond en ook bijna 25 :') muuuuuh!!

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens moest ik op 't eind bij het woord "scriptie" al huilen :') dus dat zegt niet zoveel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al zou ik best wel weer eens wat colleges willen volgen, gewoon zomaar.
Herkenbaar +1... de laatste woorden + printen zat ik jankend te doen :')... hehe..

Over vriendinnen & saaie mutsen: ik geloof dat ik de saaiste ben :P maar dat komt meer door andere dingen, had het afgelopen jaar vrij weinig zin in alles en dan die scriptie, dus nu wordt het beter!!!

Goedemorgen!!!

Lunchpakketje is gemaakt, nu tas inpakken, douchen en kijken of het afval weg kan ergens... Deutschland here we come!!
  zondag 15 augustus 2010 @ 08:10:22 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85300517
Goedemorgen. :o wat was je vroeg wakker syrena. Vandaag vrijheidsfeestje?
  zondag 15 augustus 2010 @ 08:59:19 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85300690
Goeiemorgen :).

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is niet leuk natuurlijk, maar dan heb je wel het idee dat je een goed cijfer echt verdiend hebt. Dat heb ik in Groningen echt maar zelden meegemaakt met vragen als "Wat is de nationaliteit van de auteur van je studieboek?" en "Hoeveel fouten denk je gemaakt te hebben?" :X. Ik denk dat de studie Nederlands in Utrecht ook een stuk beter is dan die in Groningen als ik de website zo bekijk.

Wanneer deed je Engels in Groningen, Razz? Ik heb het zelf ook een half jaar gedaan. Even kijken... van sept t/m dec 2004, geloof ik, zat ik in het eerste jaar.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:04:00 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85300720
}:| Te veel, veel te veel geld uitgegeven de afgelopen tijd. En nu moet ik dus weer normaal gaan doen. Het is net als met afvallen eigenlijk. Als je het zwart op wit zet is het makkelijker vol te houden.

Ben alleen een paar (eigenlijk 1) zwarte schoenen kwijt en ik heb een grijze broek nodig, maar dat moet dan maar wachten ;(
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:05:32 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85300731
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:09:09 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85300753
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:39 schreef Laureline het volgende:
Ja, het komt anders nooit meer goed hoor. Onee, alleen als vrouw moet je voor de 30e onder de pannen zijn. Als man kan je altijd rond de 70 nog eens besluiten dat een gezin je best wel leuk lijkt. Geen worries dus, neen.
Daar zit ik me nu ook druk om te maken :'). Zie ik op tv van die programma's van: Als je na je 30e nog kinderen wilt, is je vruchtbaarheid afgenomen, je hebt meer kans op afwijkingen etc etc. Maar ik wil voordat ik aan kinderen begin ook nog zoveel doen zónder kinderen :'(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:10:48 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85300771
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik drink zoveel dat ik nooit een kater heb :')
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want wat jij bij tijd en wijle wel niet naar binnen giet is écht niet normaal meer :N :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:15:25 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85300795
Fijne vakantie Perruche!
pi_85300817
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne vakantie Perruche!
merci :* oh nee, danke schon! (met untje die ik neit heb). Nog 1,5 uur dan komt men ons ophalen *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:19:55 #276
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85300822
Ik kan ook nogal veel drinken tegenwoordig zonder een kater te krijgen :') Moet maar eens wat gaan minderen denk ik.. Ben benieuwd hoe het met Laureline gaat vandaag :D al ligt die nog heerlijk te slapen hopelijk!

Na een week schandalig (veel) eten bij mijn ouders was de weegschaal vanochtend verbazingwekkend lief voor me! O+ Ben ietsie afgevallen, maar zo weinig dat ik het maar gewoon constant blijven noem 8-) Zo blijkt maar dat 3x per week hardlopen wel degelijk effectief is!

Oh en over oud worden probeer ik niet te denken, ik ben in denial!
pi_85300823
Goedemorgen. :)
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben een litterrobot-kattenbak (zie spoiler). Geweldig ding. Behalve als je vergeet het reservoir op tijd schoon te maken. Dan draait de bol lekker met zijn buitenkant helemaal door de poep heen :X
Die bak lijkt me ook wel wat, maar is niet handig met vier katten. :')
Ik heb sinds vorige week twee van deze bakken:

Echt geweldig, kan ik iedereen aanraden. ^O^
Je hoeft de bak niet meer uit te scheppen, maar alleen even omrollen en daarna het reservoir legen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:21:53 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85300836
oh en een fijne vakantie voor Perruche!
  zondag 15 augustus 2010 @ 09:23:06 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85300847
Wat een futuristische kattenbakken, m.n. die van Coco. Zo'n kattenbak ziet eruit alsof 'ie elk moment kan ontsteken om koers te zetten richting de ruimte :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85300889
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat een futuristische kattenbakken, m.n. die van Coco. Zo'n kattenbak ziet eruit alsof 'ie elk moment kan ontsteken om koers te zetten richting de ruimte :').
Het kan nóg luxer: :Y
http://www.gadgetblogs.nl/cat-genie-automatic-litter-box/129/
  Vis een optie? zondag 15 augustus 2010 @ 09:32:35 #281
70532 loveli
N
pi_85300910
O ja, daarom ging de wekker. Ik moet werken.
crap in = crap out
pi_85301031
Goeiemorgen!
Fijne vakantie perruche!
Werkze loveli!

Hmm, lang geleden dat ik echt dronken was. Misschien een beetje met mn verjaardag.
pi_85301097
Moarn.
pi_85301145
Fijne vakantie Perruche!!

En goedemorgen!

Ik ben nog nooit echt dronken geweest, nu wel een beetje hoofdpijn van 5 wijntjes :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:10:35 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85301225
Ik ga eens met een rode pen door de scriptie van Nachtwacht heen }) .
Niet meer actief op Fok!
pi_85301299
Goedemorgen :) !

Hardlopen gisteravond was erg lekker, al was het pas les 1 van Evy. Samen met m'n lief gerend, hij moest een paar keer stoppen want al 10 jaar niet gesport, ik hoop dat het samen rennen hem wel motiveert want hij geeft soms nogal snel op als iets niet lukt. En nam veel te grote stappen voor een eerste les, heel herkenbaar. Morgen weer proberen, ga ik samen met hem les 1 nog een keer doen O+.

Verder werd ik wakker met een stijve nek :{ echt heel pijnlijk, dus warme sjaal om, ibuprofen erin.. Bleh!

Dronken ben ik nooit, iets teveel nare ervaringen met dronken mensen gehad :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 10:17:21 ]
pi_85301371
Oh, had helemaal de vorige bladzijde gemist!

Perruche, goede reis en fijne vakantie!
PF :* voor jou en je vriend-gewoon-vriend. Klinkt complicated en niet leuk.
Vik, ik heb vanaf september 2003 tot juli 2006 Engels gestudeerd in Groningen. Maar woonde nog thuis en heb niet heel veel mensen leren kennen daar (achteraf erg jammer, maar was echt nog niet waar ik nu ben, moeilijk uit te leggen).

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 10:26:04 ]
pi_85301656
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen. :)
[..]

Die bak lijkt me ook wel wat, maar is niet handig met vier katten. :')
Ik heb sinds vorige week twee van deze bakken:
[ afbeelding ]

Echt geweldig, kan ik iedereen aanraden. ^O^
Je hoeft de bak niet meer uit te scheppen, maar alleen even omrollen en daarna het reservoir legen.
Het principe is hetzelfde, wat dat omrollen betreft. Die van ons doet dat alleen automatisch :)

Wij hebben die bak hier: gekocht: http://www.gemakinhuis.nl/merken/litter-robot. En daar staan nog meer leuke dingen, zoals die Roomba (stofzuigerrobot). Ik wil 'm. Hij is zooo cute <3 Maar we zijn sinds deze maand aan het sparen, en als het goed is gaan we dat nog 5 jaar volhouden. En daarna op zoek naar een boerderij-achtig huisje. Of in ieder geval iets met veel grond O+
pi_85301672
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:23 schreef Viking84 het volgende:
:D

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het kan nóg luxer: :Y
http://www.gadgetblogs.nl/cat-genie-automatic-litter-box/129/
Die moet je aansluiten op je eigen riolering ofzo? Onze katten worden best verwend, maar een eigen badkamer vertik ik :{w

;)
pi_85301720
Perruche, fijne vakantie!

Ik ga ontbijten, tot later <3
pi_85301742
Ohja, iedereen op de hoogte van de AH actie: dagkaart NS voor 13,50? Leuk voor mensen zonder ov of om anderen mee te nemen als je het halve land doorgaat :). (ik doe dat laatste, neem mn broertje mee naar limburg)

Fijne vakantie Perruche!
pi_85301778
Mogguh !

Gisteraaf feestje op het dakterras van mijn schoonzusje gehad wat echt nice was! Supergroot terras, lekker weer, goede muziek. We'll teveel gedronken en wellicht ook teveel gegeten; chipjes en stukjes stokbrood met kruidenboter.

We'll veeeel water gedronken en redelijk goed uit bed gekomen. Zo nog naar de sportschool :)

O havermout, rozijnen en kaneel
T komkommer
L kip en paprika
D: bbq-en bij de schoonzus :9

En wij kwamen dus ook tot de conclusie dat we te weinig uitgingen, maar daar gaan we verandering in brengen :Y
pi_85302065
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. :o wat was je vroeg wakker syrena. Vandaag vrijheidsfeestje?
Ja! *O* En het is deprimerend rotweer }:| Maar goed, nog 1-1.5 uur hoop ik.
pi_85302208
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:49 schreef Chicolate het volgende:
Ohja, iedereen op de hoogte van de AH actie: dagkaart NS voor 13,50? Leuk voor mensen zonder ov of om anderen mee te nemen als je het halve land doorgaat :). (ik doe dat laatste, neem mn broertje mee naar limburg)

Fijne vakantie Perruche!
Nee, wanneer is ie te koop?
pi_85302375
Fijne vakantie, Perruche!!

Ik ga nog wel geregeld dansen tot vroeg in de morgen :P (Niet heel vaak hoor.....zo'n 5x per jaar of zo.)

Lijstjes

Die van gisteren:
O: gekookt eitje 2 crackers met filet A. en ui
L: 2 crackers met hetzelfde en een bakje kersen
T: bakje vla/yoghurt met halve mango
T: wodka, chips
D: pasta met gehakt, groenten en pesto. Citroenijsje. Diepvriespizza met extra ham, ui en ei. De pizza was zonder extra's 780, ik heb er 3/4 van gegeten. Dus met extra's denk ik dat mijn D zo'n 750 kcals bevatte. :P Fors. :')

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 wasacrackers met 30+ kaas
L: 2 crackers met filet A.
T: vla/yoghurt met mango
T: wijntjes denk ik
D: Japans eten met een vriendin
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:32:26 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85302808
Fijne vakantie Perruche (te laat)

Mijn ontbijt zit er weer in met : boterham 48+ kaas met tomaat en komkommer, boterham achterham met tomaat en komkommer, beschuit jam, beker melk en een gekookt eitje.
Straks even wandelen....

Voor de rest zal het worden: bak kwark met vla, appel, sinaasappel, pruim, blokje choco, toastjes met filet americain, plakje leverworst, sperziebonen, gebakken kippenlevers en een komkommersalade.
pi_85302894
Fijne vakantie Perruche!

Ik heb een baaldag -O-
pi_85302985
Nog drie posts te gaan, ik wacht nog even tot het volgende topic met melden dat ik misschien een tijdje mee kom kletsen OK? oO<
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:40:36 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303047
Nog-net-geen-welkom dan MM! :P

Ewelina, waddisserloos?

Fijne vakantie Perrucheeee! *O*

Ik heb vanaaf BBQ bij ouders van vriendje, betekent: veeeel vlees, geen/nauwelijks groente, eventueel wat brood en saus oO< Ik mis die groenten dan wel, een salade oids geeft altijd fijne afwisseling, maarja, ik ga er niet over. Komende dagen maar extra netjes eten dan *) :P
pi_85303082
Slecht geslapen, en nu heb ik een hele stijve nek :'( . Dat zal me leren. Gelukkig heeft de meneer net ananas voor me gemaakt, ik doe vandaag maar weer heel erg gezond, als mijn nek het toelaat misschien een wandelingetje (uniekhoorn inspireert me de laatste tijd enorm!)
Geen kater! >:O
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:43:31 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85303131
Vol.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')