Thanks!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah en hier http://en.wikipedia.org/w(...)spelling_differences is een heel handig overzicht!![]()
Neuron/neurone staat er ook in, hier staat dat in de UK beide wordt gebruikt en in de USA alleen neuron.
En naar festivals? Vandaag was gaasperplesere festival bijv, 10 euro voor een hele dag! Dan dans je toch de hele dag en als het je smaak niet is dan is er geen 80 euro vergooid of zo. Al loopt het festival seizoen alweer bijna ten einde..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.
Af en toe loopt een borrel met collega's uit op een avondje stappen, maar het blijven altijd collega's en worden nooit vrienden, dus dan ben ik toch nooit helemaal relaxed. Oh en ik heb ook wel mannen-vriendenMaar daar ga ik ook niet mee uit. En als ik het wel zou doen zouden mensen vast denken dat het m'n vriendje was, dan heb ik ook geen aanspraak.
Er is nu bijvoorbeeld jazzfestival in de stad. Best leuk, maar ik luister naar de muziek door m'n open raam, want ik heb niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaan. Is geen drama hoor, maar soms gewoon jammer
Neejoh, een hele dag?! Terwijl je die ook met je vriend kan doorbrengen?? Waarom zou je ergens heengaan als het thuis toch ook fijn is! Of afspreken voor een dinnerdate met een ander stelletje ofzo. Dansen en sjansen doe je niet meer als je gesetteld bent. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En naar festivals? Vandaag was gaasperplesere festival bijv, 10 euro voor een hele dag! Dan dans je toch de hele dag en als het je smaak niet is dan is er geen 80 euro vergooid of zo. Al loopt het festival seizoen alweer bijna ten einde..
O ja dat is wel héél suf......quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, een hele dag?! Terwijl je die ook met je vriend kan doorbrengen?? Waarom zou je ergens heengaan als het thuis toch ook fijn is! Of afspreken voor een dinnerdate met een ander stelletje ofzo. Dansen en sjansen doe je niet meer als je gesetteld bent. Blijkbaar.
Dat was laatst tijdens een weekendje weg met vriendinnen ook zo typisch. Paar leuke mannen vroegen of we wat mee gingen drinken. En dan wordt er meteen nee geroepen, want geen behoefte aan. Nou, ik wel!
Dus nu maar slapen. In mijn slaapkamer hoor ik de muziek van 4 verschillende podia door elkaar. Maar bij jazz maakt dat toch niet uit
Da's wel el lamioquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef neen het volgende:
Of dat er alleen thuis gechilled kan worden als mevrouw niet thuis is
Nou ja ik weet niet wat het van mij is maar het zit vakantiefoto's te kijken met mijn ouders beneden op de bank.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maakt meer kapot dan je lief is?
Ach, als het nu gezellig is zou ik daar gewoon van genieten en verder niet te veel nadenken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat het van mij is maar het zit vakantiefoto's te kijken met mijn ouders beneden op de bank.
En we zijn vandaag aapjes wezen kijken en fietstochten gemaakt en hapjes en drankjes gedaan etc. En even gewinkeld. En gister uit eten.
Maar goed ik weet niet wat het is dus
Nou ja, hij is zo weg, kan het net zo goed nog even gezellig zijn..
Ja de 'ik hoef je nooit meer te zien en je hebt m'n leven verpest'quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, als het nu gezellig is zou ik daar gewoon van genieten en verder niet te veel nadenken.Dat kan altijd nog.
Hm, er wonen hier alleen vrouwen maar er loopt steeds een Chinese kerel door het huis.Ach ja, dan hoeven mijn huisgenootjes ook niet te gaan zeuren als mijn vriend volgende week komt logeren.
(Zonder wie ik natuurlijk een veel minder saaie muts zou zijn geworden.
)
Het is op zich wel handig om even te weten hoe het nou zit als hij weg is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja de 'ik hoef je nooit meer te zien en je hebt m'n leven verpest'
echt?
'nee'
werkte niet zo
ja maar je bent toch mijn vriendin en je bent ook mijn vriendin.
Nou ja ik zou hem sowieso wel gaan missen
Vinger in keel. Da's het enige dat helpt, alles eruit gooien!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:10 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben ouderwetsch dronken na een verjaardag net, vreselijk. Ik heb al drie boterhammen kaas op en zit nu aan een bak kwark, maar dat plafond blijft maar draaien. Iemand nog een tip?
Gosh! Het is van een andere film; napoleon dynamitequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef Mini_rulez het volgende:
neen, jouw ondertitel en sig doen me steeds aan The Lion King denken!
O wat leuk. Ik droomde gisteren van mijn ex, de foutste vriend ooit. Spannend!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef conleche het volgende:
Oké. M'n allereerste vriendje van toen ik 14 was staat op mijn voicemail. Wat zou hij moeten? Ik ga dat morgen eens haarfijn uitvinden.
[/sherlock]
Dat is geen aftakeling, ontwenning eerder. Als je dit weer wilt kunnen moet je het minimaal op wekelijkse basis doen. Doe maar niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Laureline het volgende:
Hè gat (zie je dat, ik kan gewoon nog streepjes op de e typen), overgeven dat gaat me ook weer te ver. Ik slaap wel een gat in de dag morgen, dan zal het wel meevallen. Kotsen vind ik zo afschuwelijk, dan nog liever een week ziek.
Het komt volgens mij omdat het allemaal academievriendinnen waren, uit de tijd dat ik nog moeiteloos de ene na de andere fles kon wegklokken. En hoe anders is dat nu, de aftakeling mensen...
Hmmmmm, ik heb het al lang niet meer gehad ook, maar ik vond het altijd wel een opluchting. Ik vind misselijk zijn namelijk echt naar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Laureline het volgende:
Hè gat (zie je dat, ik kan gewoon nog streepjes op de e typen), overgeven dat gaat me ook weer te ver. Ik slaap wel een gat in de dag morgen, dan zal het wel meevallen. Kotsen vind ik zo afschuwelijk, dan nog liever een week ziek.
Het komt volgens mij omdat het allemaal academievriendinnen waren, uit de tijd dat ik nog moeiteloos de ene na de andere fles kon wegklokken. En hoe anders is dat nu, de aftakeling mensen...
Oh, die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:17 schreef neen het volgende:
[..]
Gosh! Het is van een andere film; napoleon dynamitevote for Pedro hè
Dat is Pedro! In die film danst de hoofdpersoon geniaal op een nmmer van jamiroquai. Die adje van bij Paul de leeuw deed me eraan denken, vast een rip offquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:19 schreef Laureline het volgende:
Hee en neen, wie is die gast in je icoontje? Het is een beetje euh... apart.
Oh!! Dat verandert de boel. Dan zou ik ervan genieten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:20 schreef Laureline het volgende:
Ik ben trouwens niet misselijk hoor, (dus waarschijnlijk niet Echt dronken), alleen dat alles zo om me heen beweegt, net de andere kant op die ik wil. Lastig hoor. Al dat gedraai.
Behehehehe!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
't Is gewoon Plato(spreek Amsterdams uit) in de grot!
Jij bènt toch ook nog 21?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef neen het volgende:
Ik denk dat ik nog maar wel even een dansje ga wagen in de stadmisschien word ik dan net als laureline, afgelopen tijd gedraag ik me toch alsof ik nog 21 ben dus het kan wel.
Ik ben al 22quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij bènt toch ook nog 21?
Ik voel me de laatste tijd geestelijk 80, dan wordt het genant, als alles gaat draaien. Of het kan juist weer, wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |