Oh, gezellig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan jullie weer wat doen?.
Ik ga morgen met Liejannuh, DaD en nog iemand uit het Groningentopic lunchen geloof ik.
Hier in Groningen. Ja, jullie lezen het goed: er is een keer een Slankmeet (though mini) in Groningen.
Nee, die komt op visite!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, gezellig!woont Liejannuh ook in Groningen dan, joh?
Sollyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:
Had ik net een heel verhaal getypt is het topic dicht
Hahaha, dat moet ik vaker doen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Maar je gaat met Greys, dan is het goed. Doe haar de groeten
. Wat gaan jullie eten?
Nee! Ik heb veel films nog niet gezien of ik ben vergeten dat ik ze gezien hebquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Heb je al die films nog nooit gezien? De laatste twee zijn echt tof!
Waar ga je naartoe op vakantie? Dat heb ik vast even gemist.
Co, PF, GB, Merel, Cali en ik misschien een drankje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
owh! da's gezellig! Wie komen er?ik kan ook nog wel
!
Hahaha, weet jij ook eens hoe het is om vroeg terug te moeten omdat je in zo'n stom gat woont dat de laatste trein gaat op het moment dat het leuk begint te wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!
Alleen wel stom dat de laatste trein terug om 22.38uur al gaat![]()
omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch
!
dan zou ik aan de spa gaanen met de motor komen..
Dat is vroeg! Maar spa een keer is niet zo erg toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!
Alleen wel stom dat de laatste trein terug om 22.38uur al gaat![]()
omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch
!
dan zou ik aan de spa gaanen met de motor komen..
kom jij ook?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En bij je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig
Ik ben hier bijna klaar, wat zal ik vanavond eens gaan doen
Leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet volgend weekend werken, dan maandags nog en dan vakantie
De 29ste vertrekken we naar Kos, tickets zijn binnen. Zo veel zin in!
Ik doe geen D vandaag, een zak chips, slagroomgebakje, 2 bolletjes met hamburger zijn voor vandaag wel weer genoeg
Ja, oh ja die OV, ja die heb ik nog wel. Maar dan nog: te vroeg weg moeten en zulks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En vik je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig
Ik ben hier bijna klaar, wat zal ik vanavond eens gaan doen
O, ik heb nu een kcal ding op m'n telefoon, kijken of ik het bij kan houden, bijhouden is bewust zijn bij mij
En ik nog eens naar Lesbosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kos! Daar wil ik ook ooit nog 's heen
Als het weer meezit gaan we idd op de fiets naar Kosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk. En ga je dan met de fiets naar het vliegveld?
.
Wat ga je doen op Kos?
heb ik iets gemist, of is t een select groepje? (niks mis mee hoor, maar vroeg t me af)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Co, PF, GB, Merel, Cali en ik misschien een drankje.
PF stelde zoiets een paar topics geleden voor, maar toen reageerden er niet zoveel mensenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik iets gemist, of is t een select groepje? (niks mis mee hoor, maar vroeg t me af)
ik kan trouwens niet... heb vergadering en afscheidsfeest van een vriend van me die naar colombia vertrekt. dat typende herinner ik me dat ik dat al eens als reden ergens genoemd heb, dus wellicht was dat ook hierover*gatenkaas*
Engelstalige Letterkunde, Politieke geschiedenis, Journalistiek, Sociale en Politieke Geschiedenis van Noord Amerika en Buitenland minor zijn optiesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo, heb je ook al een minor gekozen?
Leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engelstalige Letterkunde, Politieke geschiedenis, Journalistiek, Sociale en Politieke Geschiedenis van Noord Amerika en Buitenland minor zijn opties
Engelstalige Letterkunde ga ik eigenlijk zeker weten al doen dit studiejaar (semester 2)verder wil ik nog even kijken wat dan het beste aansluit bij zo'n master én ook een beetje (aangezien ik het allemaal leuk vind) wat me het beste af zal gaan vanwege de prestaties die geld op kunnen leveren
Daar hoef jij je in het eerste jaar nog hé-le-maal niet druk om te makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vind het nog een beetje moeilijk, zie door de bomen het bos niet meer w.b. minors en in mindere mate masters en helemaal niet die bij elkaar aansluiten. Maar laat ik eerst maar eens gewoon de studie gaan beginnen![]()
Hoezo prestaties die geld op kunnen leveren?
Nou als ik naar het buitenland zou willen (wat waarschijnlijk veel te duur is), zou ik daar wel al over na moeten denken. Maar ik ga eerst lekker beginnen idd. En ook gewoon eens toetsen halenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoef jij je in het eerste jaar nog hé-le-maal niet druk om te maken. Gewoon lekker beginnen en je merkt vanzelf waar je interesses liggen
.
Maar niet na elke toets gaan lopen twijfelen hier of je het wel gehaald hebt en dan gewoon steeds een dikke 8 halen hoor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou als ik naar het buitenland zou willen (wat waarschijnlijk veel te duur is), zou ik daar wel al over na moeten denken. Maar ik ga eerst lekker beginnen idd. En ook gewoon eens toetsen halen
Geloof me, ik haal geen dikke 8en. Ik ben van de hakken over de slootquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar niet na elke toets gaan lopen twijfelen hier of je het wel gehaald hebt en dan gewoon steeds een dikke 8 halen hoor!.
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Geloof me, ik haal geen dikke 8en. Ik ben van de hakken over de sloot
Hopelijk kan ik volgend jaar zeggen nog een Mo te hebben gedaan door 60 punten te halen. Maar dat denk ik niet. 37,5 is genoeg, en ik zou ik niet zijn als ik dat net zou reddenquote:
Het gaat hier 99,9 % van de tijd al niet waarover het zou moeten gaan. Dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt nu Maria, Kwak en mij als studiehulp
we zouden bijna een clubje op moeten richteneen eigen topic in SES
want dan kan het hier over andere dingen gaan
!
Oja, sorryquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
!
Lijkt me wel watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
!
Is het een keer in Amsterdam, ben ik al wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Was al gezegd! Eten in Amsterdam.
dat! gezellig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ga jij ook al Engels studeren?
.
oh, van mij hoeft 't niet hoor, ik vind 't hier primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja, sorry![]()
Wel goed idee!
Ik gok op een eigen topic zodat we het topic niet vervuilenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
.
Nogal jaquote:
Doe ze!quote:Nouja ik ga maar weer eens iets doen denk ik
Ouiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
.
Kwam 'ie tussen je spaken ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Levensgevaarlijk, fietsen met een maxidress.
Calimera!quote:
Dat niet, ik heb goede jasbeschermers. Maar ik bleef er wel steeds mee aan m'n trapper hangen. Heel charmant als je af wilt stappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwam 'ie tussen je spaken ofzo?.
Ik wel, maar ik kom niet, dus je kunt met een gerust hart gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik deed ook Engels ja!
En de 20e kan ik ook.. Maar ik heb meet-angst. Zijn jullie eng?
Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah gelukkig![]()
Ik heb een rare eet-dag, vanmorgen veel te lang in bed gelegen, vanmiddag op pad geweest voor hardloopschoenen, toen moest m'n man ineens naar z'n werk, waar we gelukkig in de buurt waren, en toen duurde het zo lang () dat we om 18u pas weer thuis waren, grmbl, en ik had honger! En ik ben al zo vrolijk want bijna ongesteld, joechei!
Dus, lijstje..
12:00 twee boterhammen met kaas/komkommer, eitje, thee
18:30 boontjes, tomaatjes, komkommer, gebakken aardappeltjes, speklapje, bakje tiramisu
Straks Evy les 1 en vanavond nog wat fruit.
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggen
nee, helemaal niet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik deed ook Engels ja!
En de 20e kan ik ook.. Maar ik heb meet-angst. Zijn jullie eng?
Typte je eerst niet per ongeluk 'm'n vriend'?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk
Wanneer vertrek je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |