Co, PF, GB, Merel, Cali en ik misschien een drankje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
owh! da's gezellig! Wie komen er?ik kan ook nog wel
!
Hahaha, weet jij ook eens hoe het is om vroeg terug te moeten omdat je in zo'n stom gat woont dat de laatste trein gaat op het moment dat het leuk begint te wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!
Alleen wel stom dat de laatste trein terug om 22.38uur al gaat![]()
omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch
!
dan zou ik aan de spa gaanen met de motor komen..
Dat is vroeg! Maar spa een keer is niet zo erg toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!
Alleen wel stom dat de laatste trein terug om 22.38uur al gaat![]()
omdat er werkzaamheden zijn tussen Arnhem en Nijmegen... moet ik helemaal via Den Bosch
!
dan zou ik aan de spa gaanen met de motor komen..
kom jij ook?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En bij je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig
Ik ben hier bijna klaar, wat zal ik vanavond eens gaan doen
Leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet volgend weekend werken, dan maandags nog en dan vakantie
De 29ste vertrekken we naar Kos, tickets zijn binnen. Zo veel zin in!
Ik doe geen D vandaag, een zak chips, slagroomgebakje, 2 bolletjes met hamburger zijn voor vandaag wel weer genoeg
Ja, oh ja die OV, ja die heb ik nog wel. Maar dan nog: te vroeg weg moeten en zulks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Er gaan toch wel bussen richting ede/Wageningen? En vik je hebt zeker geen Ov. meer, die is vanaf maandag weer geldig
Ik ben hier bijna klaar, wat zal ik vanavond eens gaan doen
O, ik heb nu een kcal ding op m'n telefoon, kijken of ik het bij kan houden, bijhouden is bewust zijn bij mij
En ik nog eens naar Lesbosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kos! Daar wil ik ook ooit nog 's heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |