Het gaat hier 99,9 % van de tijd al niet waarover het zou moeten gaan. Dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt nu Maria, Kwak en mij als studiehulp
we zouden bijna een clubje op moeten richteneen eigen topic in SES
want dan kan het hier over andere dingen gaan
!
Oja, sorryquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
!
Lijkt me wel watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
!
Is het een keer in Amsterdam, ben ik al wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Was al gezegd! Eten in Amsterdam.
dat! gezellig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ga jij ook al Engels studeren?
.
oh, van mij hoeft 't niet hoor, ik vind 't hier primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja, sorry![]()
Wel goed idee!
Ik gok op een eigen topic zodat we het topic niet vervuilenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
.
Nogal jaquote:
Doe ze!quote:Nouja ik ga maar weer eens iets doen denk ik
Ouiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
.
Kwam 'ie tussen je spaken ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Levensgevaarlijk, fietsen met een maxidress.
Calimera!quote:
Dat niet, ik heb goede jasbeschermers. Maar ik bleef er wel steeds mee aan m'n trapper hangen. Heel charmant als je af wilt stappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwam 'ie tussen je spaken ofzo?.
Ik wel, maar ik kom niet, dus je kunt met een gerust hart gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik deed ook Engels ja!
En de 20e kan ik ook.. Maar ik heb meet-angst. Zijn jullie eng?
Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah gelukkig![]()
Ik heb een rare eet-dag, vanmorgen veel te lang in bed gelegen, vanmiddag op pad geweest voor hardloopschoenen, toen moest m'n man ineens naar z'n werk, waar we gelukkig in de buurt waren, en toen duurde het zo lang () dat we om 18u pas weer thuis waren, grmbl, en ik had honger! En ik ben al zo vrolijk want bijna ongesteld, joechei!
Dus, lijstje..
12:00 twee boterhammen met kaas/komkommer, eitje, thee
18:30 boontjes, tomaatjes, komkommer, gebakken aardappeltjes, speklapje, bakje tiramisu
Straks Evy les 1 en vanavond nog wat fruit.
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat leuk om te kunnen zeggen
nee, helemaal niet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik deed ook Engels ja!
En de 20e kan ik ook.. Maar ik heb meet-angst. Zijn jullie eng?
Typte je eerst niet per ongeluk 'm'n vriend'?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk
Wanneer vertrek je?
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk
Wanneer vertrek je?
Overmorgen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Sts het volgende:
[..]
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
Oh dus jij gaat niet 16 augustus? Ik dacht al!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus?
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sts het volgende:
Hehe, nee dus
Bleuhik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
Nee hoor, vond ik ook. Heb m'n account laast opgeheven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg..
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar om Facebook dan meteen een kutsite te noemen, nah. Ik vind het coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen.. Laat je maar goed vertroetelen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn.
Ik heb ruimte voor je gemaakt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol.
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Het is blijkbaar uiteindelijk toch gelukt, maar bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?
/nerd
16 septemberquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?![]()
Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Perruche het volgende:
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?
Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas).
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschapquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
welke browser gebruik je? ik heb in chrome nergens last van. internet explorer werkt ie ronduit klote, en in mozilla ligt t aan de versie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaaf hoor, misschien heb ik het gemist maar hoelang blijf je? Houd je een blog bij? had je moeite met een visum? *nieuwsgierig is!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak![]()
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
Nee hoor, ik houd altijd netjes rechts behalve als ik aan het inhalen ben..Ik rijd niet heel hard (120-130 km/u) dus dan duurt inhalen soms misschien iets langer dan sommige anderen graag zouden willen, maar ik laat me dus ook niet opjagen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap
ik kan vik nog gewoon vinden hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:vik! heb je jezelf nu al verwijderd van facebook? kan je niet meer vinden
zó irritant is t toch ook weer niet
zie editquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan vik nog gewoon vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |