De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk
Wanneer vertrek je?
Overmorgen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Sts het volgende:
[..]
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
Oh dus jij gaat niet 16 augustus? Ik dacht al!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus?
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sts het volgende:
Hehe, nee dus
Bleuhik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
Nee hoor, vond ik ook. Heb m'n account laast opgeheven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg..
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar om Facebook dan meteen een kutsite te noemen, nah. Ik vind het coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen.. Laat je maar goed vertroetelen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn.
Ik heb ruimte voor je gemaakt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol.
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen.. Laat je maar goed vertroetelen!
Het is blijkbaar uiteindelijk toch gelukt, maar bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?
/nerd
16 septemberquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?![]()
Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |