abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85285302
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk :@

Wanneer vertrek je?
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
pi_85285323
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Sts het volgende:

[..]

De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
Overmorgen? :o Veel plezier!
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:10:05 #103
70532 loveli
N
pi_85285324
Nog even op de middelvinger/bumperkleef-actie, fout gedrag van de ene partij rechtvaardigt nooit fout gedracg van de andere partij (maw. middelvinger of geen middelvinger, remactie was aso). Het kloterige is dat de 'remmer' bij een ongeluik gelijk krijgt van de verzekering.

Ook een keer gehad dat ik ruim boven de max snelheid reed en een aso bumpwerklever achter me kreeg (zo dicht achter me dat ik z'n koplampen niet eens meer kon zien in mn spiegel). Eerst rem aangetipt zodat 'ie lichtje zag, ingevoegd zodra het voor mij handig was zonder af te moeten remmen, ook middelvinger opgestoken. Andere bestuurder vond het nodig om op me in te rijden en me net niet te raken.

Ook politie gebeld en later persoonlijk aangifte gedaan, ondanks mijn middelvinger deden ze daar totaal niet moeilijk over. Aso of niet, zelfs ik hou niet altijd m'n middelvinger parallel met de rest van m'n hand. Da's menselijk.
crap in = crap out
pi_85285341
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Overmorgen? :o Veel plezier!
Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus? :D
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:11:29 #105
70532 loveli
N
pi_85285352
En ik kan de 20ste niet wegens andere verplichtingen.
crap in = crap out
pi_85285362
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Sts het volgende:

[..]

Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus? :D
Oh dus jij gaat niet 16 augustus? Ik dacht al! :D
pi_85285598
Hehe, nee dus :P
Bleuh :+ ik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
pi_85285617
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85286091
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sts het volgende:
Hehe, nee dus :P
Bleuh :+ ik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand? :@

Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85286202
Ik vind hyves juist kut :P

Ben op visite bij mijn schoonpa, wat is het druk op de weg. Links rijdende vrachtwagens, tot de nok toe gevulde stationwagons, met alleen de buitenspiegels vrij ..... waar ze dan natuurlijk niet in kijken :')

Lijstje:
O havermout, kaneel, rozijnen
T stroopkoek
L bloemkool en gehakt
D 2 spekpannekoeken met stroop, 1 pannekoek met stroop
T feestje vanaaf dus vast nog wat te knagen/knabbelen daar.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85286421
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg. }:| .
Nee hoor, vond ik ook. Heb m'n account laast opgeheven.
Hyves is ook niet heel veel beter, maar daar heb ik tenminste nog contact met vrienden oO<

Oh en mijn ouders belden, morgen om 12 uur zijn ze terug _O_ *O* Heb maar meteen verteld van m'n arm, dan pauzeren ze tenminste niet zo lang onderweg O-) (nee hoor, heb ze op t hart gedrukt voorzichtig te zijn).
Ben nu moed aan het verzamelen om een poging tot douchen te doen. Of anders misschien maar morgen :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85286525
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug. :r. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.

Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen. O+. Laat je maar goed vertroetelen!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:53:55 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286574
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug. :r. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.

Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen. O+. Laat je maar goed vertroetelen!
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar om Facebook dan meteen een kutsite te noemen, nah. Ik vind het cool :Y. Alleen die ene Fries, je weet wel, post en reageert wel érrug veel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85286618
Nou, ik vind dat bloedirritant. :6. Ik hou al niet van cijfertjes achter regels. En je hebt gelijk. :P.
pi_85286686
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn. :P
:') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:00:42 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286759
Ok, ik ben nu al een stuk of 5 keer teruggekeerd op Facebook en nog steeds krijg ik een melding die ik eerder al had :').

Facebook is verschrikkelijk :r :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:01:58 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85286801
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85286876

omnomnom :9 *burp*
Ja doei.
pi_85286996
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol :).
Ik heb ruimte voor je gemaakt!
pi_85287216
quote:

probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?

/nerd
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85287276
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?

/nerd
Het is blijkbaar uiteindelijk toch gelukt, maar bedankt voor het meedenken!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:21:58 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85287289
Ik heb ook een grafhekel aan Facebook en het is dat ik iedere week wel 10 keer een mailtje krijg met een Hyves uitnodiging en ze nog geregeld tegen me ouwehoeren (lijkt het nog alsof ik sociaal contact heb) want anders had ik die site ook links laten liggen.
pi_85287333
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand? :@

Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
16 september :)
pi_85287355
Hoi!

Ik vind facebook beter dan hyves. Hyves vind ik ubervervelend en ik zit er nooit op. En de 20e kan ik niet omdat ik dan in DLD vertoef. Wel jammer, in mijn stad en niet zo'n grote meeting dus ik had wel gedurfd :P
pi_85287404
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?

Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas :9 ).
pi_85287441
Ik vind facebook ook wel tof, leuker dan hyves. O.a. vanwege die drukke achtergrondjes die je bij hyves kunt instellen :P . Plus dat niet-Nederlanders geen hyves hebben in het algemeen :) .
pi_85287479
ik ben door al die toevoegacties een beetje gaan Facebooken, en 't is best grappig :o
Ja doei.
pi_85287503
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Perruche het volgende:
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?

Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas :9 ).
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak :)
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
pi_85287552
Goeie pizza, Mo :9

En nu ga ik taart maken (niet voor mezelf hoor O-) )!
pi_85287596
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap ;)
pi_85287603
quote:

welke browser gebruik je? ik heb in chrome nergens last van. internet explorer werkt ie ronduit klote, en in mozilla ligt t aan de versie.

overigens heeft de db daar wel eens zn dag niet, en dan zijn er ineens allemaal dingen verdwenen... die verschijnen dan na een poosje wel weer...

heeft t niet te maken met in welke feed je kijkt? blokkeren van farmville enzo ging bij mij echt zonder problemen namelijk...
Kwak
pi_85287647
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak :)
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
Gaaf hoor, misschien heb ik het gemist maar hoelang blijf je? Houd je een blog bij? had je moeite met een visum? *nieuwsgierig is!

Mijn vati woont in een klein dorpje daar in de buurt. 10 jaar geleden huis gekocht en dat nu nog steeds aan het opknappen. Ik woon in z'n NL huis wat 'ie heeft voor kantoor en werkbesprekingen enzo :') nu klinkt het heel sjiek maar dat is het helemaal niet hoor :P
pi_85287678
dat was dus spuit 11...

ik verveel me een beetje bij mn ouders... en de tijd gaat zo langzaam dan.. heb t verkeerde boek meegenomen, eentje waar ik geen zin in heb :')

en facebook is tof, ook al doet ie soms een beetje gek O+ (maar misshcien heb ik zo belachelijk veel facebook-connecties dat ik dat soort dingen minder merk ofzo, t verschuift allemaal vrij snel altijd)
Kwak
pi_85287704
ik heb van al t koken en afwassen en schoonmaken nu een kloofje in mn wijsvingertop :') auwwww dat heb ik nog nooit gehad...
Kwak
pi_85287728
Ik heb eigenlijk nooit problemen met Facebook. :o Vind het een stuk leuker dan Hyves. O+
Als je in het buitenland zit moet je het eigenlijk wel hebben, de communicatie tussen de buitenlandse studenten hier gaat heel veel via Facebook.

Die pizza ziet er inderdaad goed uit! :9
pi_85287758
:o vik! heb je jezelf nu al verwijderd van facebook? kan je niet meer vinden :o

zó irritant is t toch ook weer niet :')

er zijn duidelijk rpoblemen met de database momenteel... nu ben je weer terug...
Kwak
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:41:39 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85287807
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap ;)
Nee hoor, ik houd altijd netjes rechts behalve als ik aan het inhalen ben..Ik rijd niet heel hard (120-130 km/u) dus dan duurt inhalen soms misschien iets langer dan sommige anderen graag zouden willen, maar ik laat me dus ook niet opjagen!

oh en ik O+ facebook en hyves is stom :6
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:42:23 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85287830
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:

ik kan vik nog gewoon vinden hoor ;)
pi_85287954
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik kan vik nog gewoon vinden hoor ;)
zie edit ;)
Kwak
pi_85287975
Mr. Knightley lijkt ineens op Erben Wennemars. ;( .
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:48:36 #141
236335 neen
schone schijn
pi_85288002
Pfff Hyves heb ik al jaren niet meer, wat is dat een partij waardeloos zeg. Facebook vind ik veel fijner maar ik ben ook veel selectiever met "vriendjes" :') niet iedere persoon die ik vaag ergens van ken of bekende sukkels meer in die lijst. Weg ermee B-)

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

omnomnom :9 *burp*
Nice! Ik heb ook zin in pizza nu :~

O glaswol jeukt echt, irritante zooi. Ook natuurlijk tegen beter weten in in een t shirt aan de slag maarja. Friese stijfkop je :')
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:56:58 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288271
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:

er zijn duidelijk rpoblemen met de database momenteel... nu ben je weer terug...
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:58:32 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288315
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Pfff Hyves heb ik al jaren niet meer, wat is dat een partij waardeloos zeg. Facebook vind ik veel fijner maar ik ben ook veel selectiever met "vriendjes" :') niet iedere persoon die ik vaag ergens van ken of bekende sukkels meer in die lijst. Weg ermee B-)
Dat heb ik ook.
Op Hyves had ik allemaal mensen die ik kende van vroeger en mensen van de studie waar ik nooit een woord mee heb gewisseld, maar die heb ik allemaal niet in Facebook. Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.

Maar mijn neefje heeft ook Facebook en die brieft nu alles wat ik typ aan z'n moeder en mijn moeder door :'). Dacht ik net van m'n zus af te zijn op Hyves...
Niet meer actief op Fok!
pi_85288521
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.
Op Hyves had ik allemaal mensen die ik kende van vroeger en mensen van de studie waar ik nooit een woord mee heb gewisseld, maar die heb ik allemaal niet in Facebook. Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.

Maar mijn neefje heeft ook Facebook en die brieft nu alles wat ik typ aan z'n moeder en mijn moeder door :'). Dacht ik net van m'n zus af te zijn op Hyves...
Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders. :) Veel mensen hier heb ik nooit irl gezien, maar die weten meer van mij (en andersom) dan mensen die ik wél irl ken.
pi_85288576
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.
:Y

Vanavond gaan we met een groepje vrienden naar Predators. Ben benieuwd! En ik heb nu al zin in een hele grote bak warme, zoete popcorn :9

Ik ben op dit moment Predator 1 aan het kijken om m'n geheugen een beetje op te frissen :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:08:42 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288620
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders. :) Veel mensen hier heb ik nooit irl gezien, maar die weten meer van mij (en andersom) dan mensen die ik wél irl ken.
Daarom :). Slankies zijn heel vertrouwd voor mij, meer dan al die basisschoollui iig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85288678
Oh, en lijstje.

O: - te laat op...
L: 3 (!! :X ) worstenbroodjes van de Lidl
T: McFlurry
D: spaghetti
T: 4 plakjes boterhamworst
T: popcorn *O*

Jee, wat een achterlijk lijstje als ik het zo terugzie :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:12:32 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85288721
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en lijstje.

O: - te laat op...
L: 3 (!! :X ) worstenbroodjes van de Lidl
T: McFlurry
D: spaghetti
T: 4 plakjes boterhamworst
T: popcorn *O*

Jee, wat een achterlijk lijstje als ik het zo terugzie :')
Echt een basisschoolkinderenlijstje _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85288761
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt een basisschoolkinderenlijstje _O-.
:D :@
pi_85288798
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk :@
pi_85288818
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk :@
Oh, dierentuin O+

Bij welke dierentuin ben je geweest?
pi_85289010
Oh, lol. Bah. Fail!

Wij hebben een litterrobot-kattenbak (zie spoiler). Geweldig ding. Behalve als je vergeet het reservoir op tijd schoon te maken. Dan draait de bol lekker met zijn buitenkant helemaal door de poep heen :X

Zo maar even gaan schrobben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85289033
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels *O*. Andere keer graag :P .
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dierentuin O+

Bij welke dierentuin ben je geweest?
Blijdorp :)
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:28:34 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85289116
Volgende week ga ik een abo halen voor Blijdorp, kan ik tenminste onbeperkt met m'n lief aapies kijken.
En het kost dan ook amper wat, lang leve de Rotterdampas!
pi_85289279
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?! :6
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:36:08 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85289295
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik! :D

Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt _O- :')!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:36:16 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289299
We hebben hier ook zo'n pas, de Stadjerspas. Kan ik ook gratis naar de dierentuin O+. Oh wacht :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:38:45 #158
236335 neen
schone schijn
pi_85289359
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef j.t het volgende:
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?! :6
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
pi_85289363
Zo, en weer schoon :+
pi_85289379
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels *O*. Andere keer graag :P .
[..]

Blijdorp :)
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
Babybeestjes zijn altijd het leukst O+
pi_85289394
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik! :D

Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt _O- :')!
Onze dikzak veegt zijn pootjes altijd af aan de poten van de bar of van de barkrukken als hij klaar is :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:40:34 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289402
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:

[..]

De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert? :?.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:41:39 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289428
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Idd.

Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:42:53 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85289468
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

QFT! O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:43:33 #165
236335 neen
schone schijn
pi_85289489
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert? :?.
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig :P
http://www.frieslandzoo.nl/
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:43:57 #166
236335 neen
schone schijn
pi_85289500
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd.

Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten O+.
:')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:46:40 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289567
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef neen het volgende:

[..]

Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig :P
http://www.frieslandzoo.nl/
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig :P). Dan ben ik er wel eens geweest.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:49:25 #168
236335 neen
schone schijn
pi_85289617
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig :P). Dan ben ik er wel eens geweest.
Ja maar toen waren er toch alleen otters? Dat was niet zon succes dacht ik :')
pi_85289664

Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(

Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:53:59 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85289727
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(

Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen O+
Ziet er mooi uit ^O^.

* Viking84 pijnlijke nek van het scheef kijken masseert :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85289762
Daar staat 'ie mooi! En wat een leuk dekbedovertrek.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:56:18 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85289796
idd leuk! en waar is dat dekbedovertrek van? echt heel leuk O+
pi_85289813
Die is gewoon van de kruidvat :)
pi_85289836
Wel van 5 jaar geleden of zo :P
pi_85289852
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]

Staat mooi daar. :) Mooi bed ook!
-edit- Oh, spuit 11. :P

Goh, ik zit hier al de hele dag met laptop in de woonkamer (stageverslag schrijven dat eigenlijk vorig jaar al af had moeten zijn :@) en nu vraagt mijn (Franse) huisgenootje of ik iets te eten moet hebben ofzo, lief. O+ Ik ken hier niet zo veel mensen dus het is wel fijn als iemand even vraagt hoe het gaat. Vanavond gaan we nog iets leuks doen, toch even eruit.
pi_85289883
Ik ben naar de bios, misschien daarna nog even de stad in (booch festival).

Fijne avond allemaal!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:03:49 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85289976
Ohaaai! Eens kijken wat ik nog weet!

Mo: wat een verschrikkelijke ouwe tang (de titel 'oma' niet waardig!) en wat een heerlijk uitziende pizza! (relevantie pizza > ouwe tang).

Anglisten-topic! *O* Ik ga zo kijken! Leeds heeft ook een postkoloniale literatuur master trouwens, en Leeds is een biggy op dat gebied O-) *tip van flip* die in York ziet er ook puik uit trouwens! Al hou ik meer van modernere postkoloniale literatuur geloof ik.

Kwak: yay dat het lekker en gezellig was op je foodfest! Stukkie taart in een envelop richting mij? :+

Perruche: ook al zo'n mottig omamens! :o Crisis, sommige mensen zijn echt zo RaaRrRrr. Hoe haal je het in je botte harses. En ja, onkruid vergaat niet he... Al is mijn pa wel al vertrokken, dat is weer bewijs wat de andere kant op gaat! :+ :')

Shiny: tuurlijk ga je die 60 ECTS halen O+ *vertrouwen heeft* wij kunnen je allemaal helpen en Utrecht heeft puike docenten, dus komt helemaal goed hoor! En mbt buitenlandstudie: een van de docenten (R vd D :+ ) houdt ieder jaar een voorlichtingsdag over de programma's die er zijn voor Engels studenten. Ik zou zeggen, maak je daarvoor nog niet zoveel zorgen en ga naar die voorlichting :Y Je hoeft ook niet per se tijdens je BA, je kan ook (net als ikke) tijdens je MA gaan. Of helemaal niet, kan ook!

Leuk Puff, ik ben ook naar de dierentuin geweest vandaag (Emmen) en er waren ook babybeestjes O+ Zeeleeuwtjes en apies enzo!

Die lamp hangt mooi PF!

En (lang terug) Chico, die jurk staat je prachtig! Jij hebt ook al zo'n geniaal puik figuur, mwah O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:16:28 #178
331 Merel
Be here now.
pi_85290291
Pffff, weer een avondje op de bank. Ik heb genoeg leuke vrienden waar ik vaak zat mee afspreek, maar er is gewoon niemand meer die op een vrijdag- of zaterdagavond lekker mee uit wil. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben gaan dansen. Ik mis het! En thuis op de bank ontmoet ik ook geen nieuwe mensen. Blurgh.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85290401
Vervelend is dat hè Merel, ik weet hoe het is. :{ Jammer van de afstand, anders konden we samen gaan. :P
pi_85290539
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

(R vd D :+ )
My archnemesis :o
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:26:55 #181
236335 neen
schone schijn
pi_85290569
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
pi_85290577
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

My archnemesis :o
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 22:29:10 ]
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:29:06 #183
331 Merel
Be here now.
pi_85290625
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen?
Ja ik kan wel beslissen dat ik nog uit wil, maar de rest wil dat per definitie niet, dus ik heb niet zo veel te willen dan :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85290681
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:32:44 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85290708
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

Dude :o

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
pi_85290755
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dude :o

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
pi_85290804
Overigens moest ik op 't eind bij het woord "scriptie" al huilen :') dus dat zegt niet zoveel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al zou ik best wel weer eens wat colleges willen volgen, gewoon zomaar.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:05 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85290913
Heb jij in Groningen gestudeerd Razz? :)

Ik heb echt een leuke dag gehad trouwens O+ vanochtend beetje uitgeslapen en lekker ontbeten, en toen ruim een uur gefietst met tussenstop bij de Action (alwaar we de tent goed leeggekocht hebben) en een bakkerij voor koffie&appeltaart :9 En ook nog vrienden geholpen hun lege huis schoon te maken voor de oplevering, en daarna uit eten :Y)

Lijst:
O: boterham met kaas en gekookt eitje, boterham met jam
S: uur fietsen
T: koffie en appeltaart
S: vieze keuken poetsen
T: dropjes
D: gegratineerde notenschotel en toe een half stukje baklava met vanille-ijs bij de Padangbar, mn stamkroeg O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:55 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85290935
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
Als je alleen thuis zit is de kans sowieso klein, anders wordt nee toch erg vaak ja. Althans zo gaat dat hier vaak :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:49:37 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291203
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uni ):O Nouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste! *O*

Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beter >:O Ik ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had :+ Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk *O*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:50:42 #191
331 Merel
Be here now.
pi_85291232
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

Af en toe loopt een borrel met collega's uit op een avondje stappen, maar het blijven altijd collega's en worden nooit vrienden, dus dan ben ik toch nooit helemaal relaxed. Oh en ik heb ook wel mannen-vrienden :P Maar daar ga ik ook niet mee uit. En als ik het wel zou doen zouden mensen vast denken dat het m'n vriendje was, dan heb ik ook geen aanspraak.

Er is nu bijvoorbeeld jazzfestival in de stad. Best leuk, maar ik luister naar de muziek door m'n open raam, want ik heb niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaan. Is geen drama hoor, maar soms gewoon jammer :)
pi_85291241
TV-vakken? Die term ken ik heul nie?
Ja doei.
pi_85291257
Taalvaardigheid? :@.
pi_85291301
goeie gok? :+

ik vond eigenlijk alles behalve Syntax wel leuk :@ Syntax was echt naar, maar vooral ook omdat we de syntax van de piri piri stam uit Australie die al 300 jaar niet meer bestond moesten uitpluizen :')!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:58:29 #195
236335 neen
schone schijn
pi_85291437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

O, ja maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit hè. Ik weet het niet hoor maar mensen met relaties vind ik vaak maar saai :@ omdat ze natuurlijk niet met mij weg willen dan.
Maa ging je ervoor wel vaak/vaker met ze stappen dan?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:00:52 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291493
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Taalvaardigheid? :@.
*wasmachine!*

Ik was geen fan :+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:04:59 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85291618
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:05:46 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291645
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
PM eens wie dat is dan? :D
pi_85291818
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:17:46 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291991
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
Hier staat dat neurone voornamelijk in de UK gebruikt wordt, maar toch wordt het bij de meeste hits voornamelijk neergezet als alternatief voor neuron. Ik zou dan denk ik voor neuron gaan, maar Kwak ik natuurlijk onze echte linguistics-expert ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')