De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het ook, ik vermeed het eerst een beetje want raar, maar nu vind ik het toch wel leuk
Wanneer vertrek je?
Overmorgen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Sts het volgende:
[..]
De 16e, we hebben eindelijk bevestiging van het reisbureau. Ik begon me al zorgen te maken want dit was de enige reisorganisatie die wel een mouw wilde passen aan onze aangepaste vluchtdagen.
Oh dus jij gaat niet 16 augustus? Ik dacht al!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Wait, w0t? Gaat het over de 20e augustus?
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sts het volgende:
Hehe, nee dus
Bleuhik heb er een hekel aan als vriendlief onbereikbaar is en ik op hem zit te wachten. Hongerrr.
Nee hoor, vond ik ook. Heb m'n account laast opgeheven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het ligt waarschijnlijk volledig aan mij, maar wat is Facebook een enorme kutsite zeg..
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar om Facebook dan meteen een kutsite te noemen, nah. Ik vind het coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Wat fijn dat morgen je ouders weer terugkomen.. Laat je maar goed vertroetelen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo te horen is Engels niet erg goed voor de lijn.
Ik heb ruimte voor je gemaakt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ik wil je ff pm'en, maar je inbox is vol.
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al veertig keer geprobeerd om bepaalde 'updates' te verwijderen, maar ze keren gewoon terug.. En er staat ook dat een bericht dat ik al weet ik hoe vaak heb gelezen, nog ongelezen is.
Het is blijkbaar uiteindelijk toch gelukt, maar bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
probeer eens op ctrl+ F5 te drukken. Heb je het dan nog?
/nerd
16 septemberquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat nu snap ik het niet meer. Jij gaat de 16e wel of niet naar Israel? Of in een andere maand?![]()
Nu naar theatervoorstelling hier op het strand (buiten, dus jas mee). Fijne avond allemaal.
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Perruche het volgende:
Sts, Israël dat lijkt me gaaf! Bepaalde redenen om er naartoe te gaan of gewoon interesse?
Hier is het huis gestoft en gestofzuigd, keuken en badkamer schoon en de laatste was zit in de machine. Zo even beetje inpakken en dingetjes voor m'n pa klaarleggen (oude kaas).
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschapquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
welke browser gebruik je? ik heb in chrome nergens last van. internet explorer werkt ie ronduit klote, en in mozilla ligt t aan de versie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaaf hoor, misschien heb ik het gemist maar hoelang blijf je? Houd je een blog bij? had je moeite met een visum? *nieuwsgierig is!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Leuk stageaanbod, anders was het nooit in me opgekomen. Maar ik vind het wel heel interessant, er is heel veel gebeurd en heel veel te zien op een klein oppervlak![]()
Woont je vader ook in Dresden of is het een soort vakantiehuis? *even teruglezen, dat had je geloof ik wel gezegd*
Nee hoor, ik houd altijd netjes rechts behalve als ik aan het inhalen ben..Ik rijd niet heel hard (120-130 km/u) dus dan duurt inhalen soms misschien iets langer dan sommige anderen graag zouden willen, maar ik laat me dus ook niet opjagen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was jij dan onnodig links aan het rijden en niet aan het inhalen.. Dat is ook irritant en vooral een vrouwen eigenschap
ik kan vik nog gewoon vinden hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:vik! heb je jezelf nu al verwijderd van facebook? kan je niet meer vinden
zó irritant is t toch ook weer niet
zie editquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan vik nog gewoon vinden hoor
Nice! Ik heb ook zin in pizza nuquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:vik! heb je jezelf nu al verwijderd van facebook? kan je niet meer vinden
zó irritant is t toch ook weer niet
er zijn duidelijk rpoblemen met de database momenteel... nu ben je weer terug...
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:48 schreef neen het volgende:
Pfff Hyves heb ik al jaren niet meer, wat is dat een partij waardeloos zeg. Facebook vind ik veel fijner maar ik ben ook veel selectiever met "vriendjes"niet iedere persoon die ik vaag ergens van ken of bekende sukkels meer in die lijst. Weg ermee
Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Op Hyves had ik allemaal mensen die ik kende van vroeger en mensen van de studie waar ik nooit een woord mee heb gewisseld, maar die heb ik allemaal niet in Facebook. Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.
Maar mijn neefje heeft ook Facebook en die brieft nu alles wat ik typ aan z'n moeder en mijn moeder door. Dacht ik net van m'n zus af te zijn op Hyves...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Er zitten wel wat Slankies in die ik nog nooit gemeet heb, maar dat is niet een kwestie van óf maar een kwestie van wannéér.
Daaromquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou met Facebook eigenlijk ook alleen maar mensen als vriend hebben die ik ook echt ken, maar met jullie is dat toch anders.Veel mensen hier heb ik nooit irl gezien, maar die weten meer van mij (en andersom) dan mensen die ik wél irl ken.
Echt een basisschoolkinderenlijstjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en lijstje.
O: - te laat op...
L: 3 (!!) worstenbroodjes van de Lidl
T: McFlurry
D: spaghetti
T: 4 plakjes boterhamworst
T: popcorn![]()
Jee, wat een achterlijk lijstje als ik het zo terugzie![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt een basisschoolkinderenlijstje.
Oh, dierentuinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijdorpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dierentuin![]()
Bij welke dierentuin ben je geweest?
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef j.t het volgende:
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?!
Babybeestjes zijn altijd het leukstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels. Andere keer graag
.
[..]
Blijdorp
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
Onze dikzak veegt zijn pootjes altijd af aan de poten van de bar of van de barkrukken als hij klaar isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik!![]()
Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt![]()
!
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
Idd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Babybeestjes zijn altijd het leukst
QFT!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Babybeestjes zijn altijd het leukst
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert?.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten.
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig
http://www.frieslandzoo.nl/
Ja maar toen waren er toch alleen otters? Dat was niet zon succes dacht ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig). Dan ben ik er wel eens geweest.
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(
Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen
Staat mooi daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(
Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen
Nee, grapje.quote:
Ja ik kan wel beslissen dat ik nog uit wil, maar de rest wil dat per definitie niet, dus ik heb niet zo veel te willen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen?
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.
Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
Dudequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dude![]()
Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik![]()
Als je alleen thuis zit is de kans sowieso klein, anders wordt nee toch erg vaak ja. Althans zo gaat dat hier vaakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan.
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uniquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had. Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
O, ja maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit hè. Ik weet het niet hoor maar mensen met relaties vind ik vaak maar saaiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.
PM eens wie dat is dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mijen op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam
Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!!
Hier staat dat neurone voornamelijk in de UK gebruikt wordt, maar toch wordt het bij de meeste hits voornamelijk neergezet als alternatief voor neuron. Ik zou dan denk ik voor neuron gaan, maar Kwak ik natuurlijk onze echte linguistics-expertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |