Oh, dierentuinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Terug van de dierentuin en daarna chinees gehaald.
Het was gezellig, ondanks dat broer1 plots niet meer kwam.
En ik heb een prairiehondje geaaid en wilde m mee naar huis nemen zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijdorpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dierentuin![]()
Bij welke dierentuin ben je geweest?
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef j.t het volgende:
Ik mag van de Eneco gratis naar Blijdorp ...... op een woensdagmiddag ... vanuit Lwd ... wat nou gratis?!
Babybeestjes zijn altijd het leukstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, de meet! Leuk, maar dan ben ik naar eels. Andere keer graag
.
[..]
Blijdorp
Er was ook een klein olifantje en een baby aapje en dasjes en een babyhyena! Lief!
Onze dikzak veegt zijn pootjes altijd af aan de poten van de bar of van de barkrukken als hij klaar isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, mijn kat zou niet eens op die bak durven denk ik!![]()
Ik heb ook echt een raar beest... in plaats van ín de bak de boel onder te graven, komt ie met zn voorpootjes buiten de bak staan en gaat daar staan vegen op het laminaat of zn leven ervan afhangt![]()
!
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
De beste dierentuin zit in Arnhem en de een na beste in Leeuwarden, jeweettoch altijd gezellig daar.
Idd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Babybeestjes zijn altijd het leukst
QFT!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Babybeestjes zijn altijd het leukst
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een dierentuin in Ljouwert?.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Als Pippa baby af is breng ik haar naar het asiel en haal ik een nieuw kitten.
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Al een heule tijd, oké niet echt groot maar wel geinig
http://www.frieslandzoo.nl/
Ja maar toen waren er toch alleen otters? Dat was niet zon succes dacht ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dat. Heette dat vroeger niet Het Otterpark of zoiets? (iets met otters iig). Dan ben ik er wel eens geweest.
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(
Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen
Staat mooi daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:51 schreef P.F. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de lamp van DaD uit mijn kamer gehaald omdat hij te groot was voor in Amsterdam, kon er bijna niet meer langs lopen;(
Nu had mijn vader eindelijk tijd om hem in mijn slaapkamer daar op te hangen. Wou het even delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |